Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe dan? Vertel!blabla... het cbr doet moeilijk... blabla
Hoe dan? Vertel!
Nu alleen nog die valbeugels er af en hij is goed!
heb iemand enig idee wat de 0-100 km/h tijd is (volgen suzuki) of waar ik dat ken vinden? die van mij is van '91
en weet iemand een leuk uitlaatje voor weinig? wil op zich wel een leuke uitlaat hebben, met betere doorlaat en vette sound, maar heb ni zo veel euri
nou de mijne dus. zoals ie nu is. wie weet is ie over een tijdje weer anders...
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
voor €225 heb je een compleet laser systeem
Hey bouke ik wil die uitlaat wel van je kopen.
Waar woon je precies?
Ik hoor het wel,
Groeten John
Ook maar even een foto van mijn gs. Niet echt interessant, want geen mods. (wel de lelijke rozer stickers van de zijkappen gehaald, behalve 'slingshot')
De MF-sticker zit er nu wél op.. net als nieuwe banden, deze waren nog van de vorige eigenaar > vierkant
(Afbeelding)
@ bouke wouden is geen woord
@mariusdona, elke gs is speciaal... blablaba ik heb de sticker er helemaal af gehaald, was vreselijk lelijk he
en nu... mijn bijdrage uitleg voorvork repareren;
ik heb dus spacers gemaakt van pvc 32 mm buis, die je nog wel even moet schuren omdat ie enkele micrometers te dik is. ik heb dit busje 25mm hoog gezaagd en daarna met een freesje een passing gedraaid. zie foto 1. pas op! door het freesje komt de hoogte zon 2 mm lager van de spacer.
http://jritza.photosite.com/~photos/tn/204_1024.ts1094930489258.jpg ((Afbeelding))foto 1
voor het uit elkaar prutsen van gij voorvorkus moet je de bovenste afdichting #6 losdraaien (pas op! deze staat onder spanning draai eerst die pin helemaal naar buiten) laat de binnepoot naar beneden komen zodat je de metalen spacer eruit kan trekken, de veerdop #5 en de veer #4.
laat nu de olie uit de poot lopen via de bovenkant.
goed nu gaan we de schokdemperbout #1 losdraaien aan de onderkant, dit is een dikke inbus bout, zorg dat ie goed past! doe dan wat wasbenzine door de poot, beetje schudden en even herhalen zodat het ontvet is daar onder, doe ondertussen ook kruipolie bij bout #1. je moet het ontvetten omdat je met 2 verlengstukken met een ratel aan de bovenkant en aan de onderkant dop 18.
deze dop komt in de 12 kant #2 te zitten, dat is de schokdemper.
span de buitenpoot nu goed in en druk hard op de ratel aan de ene kant, aan de andere kant draai je de bout #1 los, dit moet lukken als je even tegen de bout #1 aan tikt zodat hij loskomt! anders kun je het met de luchtsleutel doen als je die hebt... goed draai de poot even om zodat je schokbreker eruit valt. maak # 1 2 3 goed schoon, even de witte ring van #2 eraf halen.
haal de stofring #11 eruit door een schroevendraaiertje tussen te steken en
doe nu met een schroevendraaiertje #10 naar binnen en haal em eruit.
op dit moment kun je de binnenpoot erg ver op en neer bewegen trek met zorg de binnenpoot naar buiten waar die er even later uit komt, vanaf beneden: #7 het onderste glijlager, #8 het bovenste glijlager, #9, en dan de keerring.
http://jritza.photosite.com/~photos/tn/206_1024.ts1094929879772.jpg ((Afbeelding))alles schoonmaken, ontvetten met wasbenzine, binnenkant doek doorheen halen. nieuwe ring op #1
het monteren wijst zichzelf, keerring met folie en olie ofzo over de poot laten glijden ivm beschadiging, olie op #6 schroefdraad en rubber ring.
en nu mijn "trucje" omdat er een spacer van 23 mm http://jritza.photosite.com/~photos/tn/205_1024.ts1094930379991.jpg ((Afbeelding)) tussen zit gaat de veer een stuk moeilijker naar beneden, ik heb alles goed ontvet en toen secondelijm op de spacer gedaan, met een buis het plaatje naar beneden drukken die op de spacer zit en dat een minuut op het zelfde punt houden. hij schoot de eerste keer net terug, tweede keer bleef hij zitten. toen snel #6 erop gedraaid omdat de spacer een stuk naar onder zit gaat het zonder tegenspanning.
veer dan met je veer op een bepaald moment komt de spacer weer naar boven omdat de lijm het niet meer houdt. dit scheelt misschien je schoefdraad op deze manier.
zo dit even geplaatst met de hoop dat jullie er wat aan hebben, voor vragen en verbeteringen reply maar. a.u.b.
he jantje warom doe je hem nu al weg hij is net een jaartje oud bevaldt hij niet of koop je een andere moto.