Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 27!

Status
Niet open voor verdere reacties.
toroque, alleen een avondje is wel een vlieg bezoekje dus.
Ik kom uit het uiterste Noorden,vlakbij Groningen
Daar waar alles vlak is ha ha.
Veel plezier alvast op de beurs.
Ik zal foto,s gaan maken voor de thuis blijvers.
Groet Melody.

Wordt me 5de jaar heb niks nodig alleen beetje gapen :+
 
Virusscanner begon te flippen bij open van de website. Staat blijkbaar malware op ;)

Mijn uitlaat heeft ook geen Ekeur :N

Nog nooit problemen mee gehad :N
Ben 1 keer aangehouden in Duitsland voor snelheid. Toen werd er niks gezegd over de db killer.

1x in Luxemburg bij Vianden. Stonden ze met een fuik en flitser. Beboet voor snelheid, 50 te hard en db killer. Ze controleren wel degelijk ;)

Rij ook altijd gewoon zonder db killer. Die 60 euro valt best mee die je moet betalen :+

Db killer erin en kon weer verder. Had je die niet mag je gaan lopen :X
 
Laatst bewerkt:
Virusscanner begon te flippen bij open van de website. Staat blijkbaar malware op ;)Ben 1 keer aangehouden in Duitsland voor snelheid. Toen werd er niks gezegd over de db killer.

1x in Luxemburg bij Vianden. Stonden ze met een fuik en flitser. Beboet voor snelheid, 50 te hard en db killer. Ze controleren wel degelijk ;)

Rij ook altijd gewoon zonder db killer. Die 60 euro valt best mee die je moet betalen :+

Db killer erin en kon weer verder. Had je die niet mag je gaan lopen :X

Ik heb wel een DB killer :Y
 
Iemand hier ervaring met het verwijderen van de katalysator? Zit te denken om de kat weg te halen en er een katvervanger van G&G op te laten zetten.
 
Het was gezellig op de beurs in Utrecht,veel gezien.
Nog twee mooie suzuki shirts gekocht.
Het was voor de eerste beursdag redelijk druk.
Er waren toch nog heel wat bikkels die de kou trotseerden
en op de motor naar de beurs toe kwamen.
Goed geregeld dat er voor de mensen die op de motor kwamen
een aparte parkeerplaats was.
Groet Melody.
 
Iemand hier ervaring met het verwijderen van de katalysator? Zit te denken om de kat weg te halen en er een katvervanger van G&G op te laten zetten.
de kat zit toch verwerkt in de std uitlaat? ik heb het geheel gewoon vervangen,, incl demper dus. eitje, 10 minuten werk.
 
RenszO, daar heb je helemaal gelijk in ik zou het zelf ook niet doen.
Maar om met zo,n kou op de motor te rijden is ook wat voor te zeggen toch.
Pekel is wel het ergste wat je de motor kunt aan doen.
Maar het weer mag nu wel warmer gaan worden, kan ik eindelijk mijn motor
thuis halen.
Hij staat nog steeds waar ik hem gekocht heb.
Groet Melody.
 
Iemand hier ervaring met het verwijderen van de katalysator? Zit te denken om de kat weg te halen en er een katvervanger van G&G op te laten zetten.

Je kan inderdaad je kat er af sluipen en zo'n vervanger kopen. Of je bent net zo iemand als ik en hou liever orginele dingen heel voor verkoop. Dan zoek je op Marktplaats of 1 of andere motor sloop De voorbochten van een K6/7. Dan kun je met katvervanger een K8/9/L0 demper op zetten of gewoon een K7 demper. dat laatste heb ik gedaan:

314212_255635141201879_922446856_n.jpg
 
Mannen,

Ik kom van een andere kant van het forum, namelijk de Aprilia SXV 550 Supermotard.
Enkele maanden geleden heb ik dat wheelymonster weg gedaan om plaats te maken voor een GSX-R600 K6 met 8K op de tellert.

Alnu ben ik dus hier om mijzelf te introduceren. Ik ben Bronnek, 24jaar, uit de omgeving Rotterdam, rij onbegrensd... Motor is nog niets erg bijzonders behalve dat hij nog in zijn verse kilometers zit.
g5CBT5p.jpg


Mvg,

Bronnek.
PS: ik lijk niet op een meisje van 7, m'n buurmeisje wilde alleen tijdens het sleutelen graag op m'n motor blijven zitten... ;)
 
Mooi, ik ben geintroduceert en verwelkomt dus ik ga gelijk van start!
Heeft iemand nog spullen over ter verkoop? oa: Bobbins en een paddock(liefst met zwenkwieltjes) een universeel(?) DB killertje voor mijn Remus GP pijp, een leuke combipak in maat 46/48.... Roept u maar als er wat in de aanbieding is.
 
Bronnek,ziet er goed uit, mooi kort pijpje,zal wel een kabaal geven.
Zeer weinig kmers.
Hou de glimmende kant boven.
Motor is nog niet erg bijzonder?Ik vind hem zo al mooi genoeg.
Ik weet niet wat je er mee wil doen maar,het uiterlijk zou ik zo laten.
Rotterdam is wel het walhalla van gepimpte en verlengde bikes.
Veel plezier er mee.
Groet Melody.
 
Bronnek,ziet er goed uit, mooi kort pijpje,zal wel een kabaal geven.
Zeer weinig kmers.
Hou de glimmende kant boven.
Motor is nog niet erg bijzonder?Ik vind hem zo al mooi genoeg.
Ik weet niet wat je er mee wil doen maar,het uiterlijk zou ik zo laten.
Rotterdam is wel het walhalla van gepimpte en verlengde bikes.
Veel plezier er mee.
Groet Melody.

Melody,

Rotterdam is inderdaad een aardig trefpunt van Gixxers en Busa's met verlengde achterbruggen en meer chroom dan je zusjes buitenboordbeugeltje. Heb inmiddels de binnenbeen kappen en de schetsplaten in carbon laten uitvoeren.. Ik ben bezig om fluorgele mesh-roosters te maken in de grote ventilatiegaten van de hoofdkappen alleen dit wil niet echt lukken.. Shiny side up doe ik mijn best voor, kan niet wachten tot het mooie weer eindelijk inzet..!!
 
Je kan inderdaad je kat er af sluipen en zo'n vervanger kopen. Of je bent net zo iemand als ik en hou liever orginele dingen heel voor verkoop. Dan zoek je op Marktplaats of 1 of andere motor sloop De voorbochten van een K6/7. Dan kun je met katvervanger een K8/9/L0 demper op zetten of gewoon een K7 demper. dat laatste heb ik gedaan:

[afbeelding]
Hey toroque, wat heb je toch een mooie brommer :}

Ik heb dezelfde, alleen die van mij is nog redelijk standaard :+
 
RenszO, daar heb je helemaal gelijk in ik zou het zelf ook niet doen.
Maar om met zo,n kou op de motor te rijden is ook wat voor te zeggen toch.
Pekel is wel het ergste wat je de motor kunt aan doen.
Maar het weer mag nu wel warmer gaan worden, kan ik eindelijk mijn motor
thuis halen.
Hij staat nog steeds waar ik hem gekocht heb.
Groet Melody.

Mja kou boeit mij ook niet zo, maar het is dan ook mijn primaire vervoersmiddel :)
Alleen met de pekel blijft hij lekker in de schuur.
Je kan hem toch ophalen en dan thuis gelijk afspuiten als je hem echt graag thuis wil hebben, of op de aanhangwagen?
 
Bronnek,aardig knutsel project.

Heb zelf een keer gezien dat iemand het gaas eerst met hotglue monteerde en als alles op je juiste plek zit alle randen met PolyMax kit vast zetten.
Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan