Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 27!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar heeft hij over gelogen dan bij jou precies?
Want die van mij is wel inc. Alle boekjes etc, en hij is echt in nieuw staat.

Groetjes

Boekje kon ik pas inzien toen ik thuis was, heb ik er idd ook bijgekregen, maar in de winkel mocht ik de boekjes niet in zien.. De motor zou altijd zn beurtjes hebben gehad en noem maar op. Toen ik in de boekjes keek was de laatste beurt 10.000 km geleden.. Dus gelijk naar de eigen motorzaak gebracht en alles nalaten kijken. En het boekje bleek helaas te kloppen, alle filters ed in de motor zaten bijna verstopt. Nadat alles weer netjes schoon was liep die een stuk beter.

Tevens hadden ze gezegd dat de motor geen pekel sporen vertoonde, toen ik zelf de voorkuipen er af had gehaald voor montage van de andere uitlaat, bleek de motor die toch wel degelijk te vertonen, vooral op de uitlaatbochten..

Om maar iets te noemen.. Maar desalniettemin, de jouwe is een stuk jonger als de mijne destijds.. ;) En hij rijdt er niet slechter om, meer een gevalletje van jammer.. ;)
 
Boekje kon ik pas inzien toen ik thuis was, heb ik er idd ook bijgekregen, maar in de winkel mocht ik de boekjes niet in zien.. De motor zou altijd zn beurtjes hebben gehad en noem maar op. Toen ik in de boekjes keek was de laatste beurt 10.000 km geleden.. Dus gelijk naar de eigen motorzaak gebracht en alles nalaten kijken. En het boekje bleek helaas te kloppen, alle filters ed in de motor zaten bijna verstopt. Nadat alles weer netjes schoon was liep die een stuk beter.

Tevens hadden ze gezegd dat de motor geen pekel sporen vertoonde, toen ik zelf de voorkuipen er af had gehaald voor montage van de andere uitlaat, bleek de motor die toch wel degelijk te vertonen, vooral op de uitlaatbochten..


Om maar iets te noemen.. Maar desalniettemin, de jouwe is een stuk jonger als de mijne destijds.. ;) En hij rijdt er niet slechter om, meer een gevalletje van jammer.. ;)


oh dat is niet best nee.
Ik heb het boekje daar al ingekeken(mocht ook van hem) en die klopt, heb daar ook al gekeken voor pekel etc, maar hij is echt als nieuw, geen enkel spoortje van wat dan ook:)

Dus dat is wel beter.

Tot nu toe nog niets raars gehad of wat dan ook:)

Vandaag Arrow uitlaten gekocht er voor. en binnekort ff een Cat. vervanger er onder doen:)
 
Hier een filmpje van mij en me broer+ een vriend van afgelopen jaar.

graag wat reacties;)

Volgend jaar de filmpjes met de nieuwe K9

 
Hier een filmpje van mij en me broer+ een vriend van afgelopen jaar.

graag wat reacties;)

Volgend jaar de filmpjes met de nieuwe K9


Een ander muziekje er onder zetten/De motors zelf laten horen.

Maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk.


Voor de rest best vermakelijk filmpje!
 
Laatst bewerkt:
mooie motor, en idd die juiste kleurstelling ondanks ik zwart ook wel goed vind staan.

@ the fox mijn motor mag ook uit de OP wordt binnenkort opgehaald en dan komt er een R1 die ik al eerder hier heb gepost. Maar om dat we dan toch aan het posten zijn nog maar een keer:

[afbeelding]
Done, Maarten666 en Darksite eruit gehaald.

Gratz met de nieuwe bikes, alle 2 erg nice :]
 
Mooi filmpje man, ook lekker asfalt in het laatste stukje, ligt er strak bij daar :)

je bedoelt dat laatste stukje met knee-down?
dat is in barneveld, is een doodlopende weg:)

Helaas van de zomer mijn auto daar total-loss gereden.. kreeg een klap band... |(

maar klopt zeker een mooie weg!
 
Laatst bewerkt:
je bedoelt dat laatste stukje met knee-down?
dat is in barneveld, is een doodlopende weg:)

Helaas van de zomer mijn auto door total-loss gereden.. kreeg een klap band... |(

maar klopt zeker een mooie weg!

Ja dat stukje inderdaad :)
Ai dat is wat minder, maar beter met de auto dan met de motor man :X anders weet je helemaal niet wat je overkomt.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal :W

Ik lees hier al even mee en dacht, laat ik me eens voorstellen O-) .

Ik ben Jan, 25 jaar en woon in Spijkenisse :W
Sinds 21-05-2012 in het bezit van een Suzuki GSX-R K1.
Ben vooral actief in Het Voorne-Putten topic deel 33 "Op naar het voorjaar!"

Foto's:

p5210004.jpg


p5210005m.jpg


p5210003.jpg
 
:W

Wat is nou echt een must have upgrade voor een 600 k5 racer?

Ding van mij is al 'fully loaded', maar bijvoorbeeld de tokico klauwen op mijn kawa waren gewoon ruk (vervangen voor nissin), en deze zitten ook op de gixxer incl. standaard rempomp.
 
Hij stond daar de 1e avond, nu staat 'ie in een lege slaapkamer (vertrekkende huisgenoten ftw :P)
576377_10151286921568968_1968424974_n.jpg


Hij paste overigens echt maar net in de lift (13 hoog) :P
 
Weet er iemand hoe je voor een gsxr 600 k4-k5 circuitmoto kunt starten zonder contact slot? je moet ergens er een weerstandje tussen steken, maar weet niet exact waar. Alvast bedankt.
 
das niet heel gemakkelijk als t net werkt als bij de k6.. dan heb je een usa ecu nodig en een usa kabelboom, de EUR ecu heeft gewoon een transpondercode nodig, de USA ecu heeft een bepaalde spanning nodig op 1 van de ingangen.
 
das niet heel gemakkelijk als t net werkt als bij de k6.. dan heb je een usa ecu nodig en een usa kabelboom, de EUR ecu heeft gewoon een transpondercode nodig, de USA ecu heeft een bepaalde spanning nodig op 1 van de ingangen.

Ik weet inderdaad dat vanaf een K6 model stuk lastiger is. Maar waarom zou je dat eigenlijk willen? :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan