Het Suzuki GSX-R 600 topic! Part IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sweet, deeltje 4 *O*
Beginpiccie ziet er erg gaaf uit!

@ AJ, wanneer krijgen we een piccie van die waves op je bike...wordt tijd :P

:W
 
Tijdje weggeweest ( gecrasht ;( in dezelfde periode als postman) , enig positief resultaat is een nieuw "maat"pak van Dainese , uiteraard in blauw/wit.
full

 
Laatst bewerkt:
Yo Postman netjes gedaan :} :} :}
Jij bent als ere lid de aan gewezen persoon als starter van dit topic _O- _O-
Zal eens kijken of ik ook een keer een paar mooie foto's kan maken!
 
zo dat ziet er goed uit!! mooie fietsen allemaal!!!

nou mijn standaard soez er ook nog maar een keer tussen.

bike3.jpg

bike2.jpg


blijft voorlopig nog wel even zo. eerst beetje rij ervaring op doen. en dan in de toekomst een keer kleinere knippers en andere uitlaat ofzo en misschien meer........

greetz

SuzuSmurf.jpg
 
Zal ik die eerste pagina dan maar is ff goed inwijden? 8-) })



(Afbeelding)

Sjezus wat zou ik daar eens graag mn snikkel in willen leggen :} Superwijf :Y
ook nog maar een piccie van de mijnes dan maar die voor een veringservicebeurt bij stamsnijder staat (en is afgesteld bij hoegee).
Kom helaas maar tot een schamele 125/126 pk aan het wiel.
heb hem een beetje laten terugtunen (122 pk) door hem overal wat te rijk af te laten stellen. Rijk>>>>kleppen spoelen/koelen.
Maar het bealngrijkste is dat ie hem zo heeft afgesteld dat ie overal beter/sneller oppakt.
laptimer is opgestuurd omdat die de crash op assen niet overleefd heeft ;(
Banden liggen klaar (SC's en binnenkort setje BT002 pro race)
Olie+filter vervangen, remblokken vervangen voorzijde en nieuwe remvloeistof (5.1) dr in gedaan.
Dit alles ivm de 16/17 augustus dat ik met www.prospeed.de ga rijden op Spa Franchorchamps (mooiste baan te wereld :Y ).
full
 
Hey Post,
Wat is dat nu? Moet je als 750-rijder onze kleine broertjes helpen? Je laat je maatjes 750 toch niet in de steek he?
Zolang je geen 750 topic opent blijf ik als ex-600 ook nog maar af en toe hier posten.

Maar ziet er wel erg goed uit dit topic jongens!

Met jullie goedvinden zal ik binnekort maar eens wat ubergeile pics van mijn K6 hier posten. Want tsja, is de 750 niet gewoon en 600 met wat extra vermogen. Of zou t andersom zijn...
 
Hey Post,
Wat is dat nu? Moet je als 750-rijder onze kleine broertjes helpen? Je laat je maatjes 750 toch niet in de steek he?
Zolang je geen 750 topic opent blijf ik als ex-600 ook nog maar af en toe hier posten.

Maar ziet er wel erg goed uit dit topic jongens!

Met jullie goedvinden zal ik binnekort maar eens wat ubergeile pics van mijn K6 hier posten. Want tsja, is de 750 niet gewoon en 600 met wat extra vermogen. Of zou t andersom zijn...

Je ziet het hé! :+

De GSX-R serie is vanuit z'n historie een 750cc product. Dus ik denk dat de 600 een teruggetunede 750 is. Ze zijn idd identiek. Heb nou 2x dezelfde fiets gehad maar nu met een dot power extra en dat doet het hem wel. Ding is retesnel!
:]
 
Hey Post,
Wat is dat nu? Moet je als 750-rijder onze kleine broertjes helpen? Je laat je maatjes 750 toch niet in de steek he?
Zolang je geen 750 topic opent blijf ik als ex-600 ook nog maar af en toe hier posten.

Maar ziet er wel erg goed uit dit topic jongens!

Met jullie goedvinden zal ik binnekort maar eens wat ubergeile pics van mijn K6 hier posten. Want tsja, is de 750 niet gewoon en 600 met wat extra vermogen. Of zou t andersom zijn...

de 600 is een 750 met wat minder vermogen :+
 
Hoi iedereen,

Zaterdag 29 Juli 2006 is de dag die ik nooit zal vergeten.

Het is de dag dat me vader een dodelijk ongeval met de motor heeft gehad ;( ;(

Het gebeurde op de lekdijk vlakbij Lopik, misschien hebben jullie het in de krant gelezen of op internet.

Ik heb alles zien gebeuren ik reed er ongeveer 40m achter en heb me vader zien verongelukken '(
Er kwam een auto van rechts(vrouw 80 jr) de dijk op gereden ( heel on overzichtelijk) en op dat moment was me vader bijna op de splitsing en heeft hij geremd voor Zijn leven.

(Onze snelheid is tussen de 70/80 km/h geweest, dus niet aso hard)

Hij heeft zo hard geremd dat het achter wiel van de grond kwam en hij voor over op de auto kwam en waarschijnlijk geplet is door zijn eigen motor en de auto.

De Ambulance was snel ter plekke en heeft alles voor hem gedaan maar het was al te laat, ik ben geen moment van mijn vaders zijde weg geweest en heb tot het einde zijn hand vast gehouden in de hoop dat het nog goed kwam.

Vandaag is de begrafenis geweest.

Voorlopig geen motorrijden voor mij.

Ik wil alleen maar zeggen kijk altijd goed uit het hoeft niet altijd je eigen schuld te zijn en op een motor ben je kwetsbaarder dan in een auto.

Greets ;( -O-
 
Heel erg veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies!
Dit geeft dit nieuwe topic een hele dikke zwarte rand.
Nogmaals sterkte!
Gilbert
 
Erwin, ook bij deze wil ik je nogmaals condoleren met dit vreselijke en tragische verlies. ;( Hier krijg ik echt een brok van in m'n keel ;(

Dit topic heeft idd een zwarte rand gekregen. Al kennen we jouw vader niet, we willen hem al z'n rust wensen op z'n laatste bestemming.

Veel sterkte met het verwerken van je verlies.

Steffen '(
 
heel veel sterkte kerel, dit wens ik aan jou en je familie..
ik hoop dat jullie het een beetje kunnen verwerken..
ik zit hier ook een beetje van: WTF..
heel veel sterkte nogmaals

Fabian
 
Erwin,

Woorden zullen op dit moment tekort schieten. Dit laat maar weer eens zien dat de motorrijders ontzettend kwetsbaar zijn! Het is iets wat niemand van ons ooit wenst mee te maken, helaas overkwam het jou.

Heel veel sterkte de komende tijd met dit grote verlies voor zowel jouzelf als voor je familie!

Ludo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan