Het Suzuki GSX-R 600 topic! Part VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je met je teen over de grond gaat raakt je het stepjes ook bijna.
kunt altijd nog een verstelbaar remschakelsetje kopen als het zover is :)

Weet ik.. Maar wil op de openbare weg toch niet harder rijden.. vind het prima zo.. er zitten genoeg risico's aan rijden op de weg.. en wil toch nog een beetje marge houden (dat ik dus nog platter kan)

Met de rs was het gewoon lekker.. links stepje rechts stepje.. maar met een fiets van 11.000 euro (ik ben ook maar een studentje van 19) wil ik dat niet riskeren en doe ik het iets rustiger aan.. gewoon hellings hoeken maken tot ik mijn knie aan de grond heb.. en dan vind ik het prima.. volgend jaar als ik volvermogen mag ga ik wel ff kijken wat ie ECHT kan op het circuit :9~
 
@ Boekel(tje) & ZX-12Rob: Leuk jullie ff gezien/gesproken te hebben!

Twas weer een leuk dagje met voor ons toch alle sessies goed weer! *O*

Grote kans dat ik maandag ook baco ben :Y
Als dat zo is laat ik het hier nog wel ff weten O-) (en sta ik dus niet in een pitbox)
 
Het was gaaf he Post!! Ik heb je niet meer gezien bij onze pitbox?!?!?

Mijn piccies :P

full


full
 
Het was gaaf he Post!! Ik heb je niet meer gezien bij onze pitbox?!?!?

Mijn piccies :P

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie zithouding man, daar moet ik echt nog aan werken (lees: kop naar beneden)

Was idd supergaaf, ben nog wel een paar keer door de pits heengelopen, veel motoren gezien die ik wel herkende van MMF maar verder niet veel gezichten :N
 
Mooie zithouding man, daar moet ik echt nog aan werken (lees: kop naar beneden)

Was idd supergaaf, ben nog wel een paar keer door de pits heengelopen, veel motoren gezien die ik wel herkende van MMF maar verder niet veel gezichten :N

Probeer anders je arm op de tank te leggen.. dan ga je al gelijk een stukje verder naar beneden met je hoofd (en je krijg teen extra draaipunt oid :? )
 
Probeer anders je arm op de tank te leggen.. dan ga je al gelijk een stukje verder naar beneden met je hoofd (en je krijg teen extra draaipunt oid :? )

Vaak zat geprobeerd maar helpt niet :N

Heb op de laptop van de fotograaf van Spa een mooie foto gezien met een goede houding, duwde ik m'n hoofd best ver naar voren. Eens kijken wat het geworden is
 
Mooie zithouding man, daar moet ik echt nog aan werken (lees: kop naar beneden)

Was idd supergaaf, ben nog wel een paar keer door de pits heengelopen, veel motoren gezien die ik wel herkende van MMF maar verder niet veel gezichten :N

gewoon oefenen, komt vanzelf goed :)

rij je met de zac op Assen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan