Het Suzuki GSX-R 600 topic! Part X

Status
Niet open voor verdere reacties.
:/

full
 
Zit een beetje te kijken welke banden ik dit keer onder m'n motor laat leggen. Met m'n vorige motor heb ik 014 gereden, niet slecht eigenlijk. Onder deze motor zaten Pirelli Diablo Corsa toen ik 'm kocht, maar op 1 of andere manier geven die niet veel vertrouwen in de regen, maar ze zijn eigenlijk ook nog geen 1x weggegleden (behalve op wat ijs/sneeuw uit de bomen dat op de weg lag)

Keuzes die ik nu kan maken zijn (setprijzen),
Bridgestone 014 (197,-)
Bridgestone 015 (214,50)
Michelin Pilot Power (214,50)
Michelin Pilot Power 2ct (238,-)
Michelin Pilot Sport (195,-)
Pirelli Diablo Corsa (230,-)
Pirelli Dragon Super Corsa (265,50)

Ik had een tijdje geleden voorgenomen om eens michelin te proberen.
Ik rij sportief met m'n motor, maar regelmatig gebruik ik 'm ook voor vervoer dus de nodige snelweg kilometers. Wil ook nog een tracktraining boeken. Wat zouden jullie dan zeggen wat de beste keus is kwa band. (Dunlop heb ik er bewust uit gelaten, slechte ervaringen mee)
 
Zit een beetje te kijken welke banden ik dit keer onder m'n motor laat leggen.

Pilot Powers monteren! Beste all-round band die snel opwarmt, het goed doet in de kou en in de regen, best lang meegaat en niet te duur is :)

Zelfs op het circuit doen ze het goed
 
kijk, daar kan ik wat mee. Nu Nog ff wat maten uit de buurt bietsen om ook ff bij rodamoto te bestellen. Minder of geen verzendkosten :P

maar de gewone PP of de 2CT?
 
Laatst bewerkt:
kijk, daar kan ik wat mee. Nu Nog ff wat maten uit de buurt bietsen om ook ff bij rodamoto te bestellen. Minder of geen verzendkosten :P

maar de gewone PP of de 2CT?

Verschil tussen een PP en een PP 2CT schijnt niet zo heel groot te zijn. Uit meerdere hoeken zelf vernomen dat de 2CT wat sneller slijt. De gewone Power wordt niet voor niets zoveel verkocht ;)

Op het circuit de spanning natuurlijk omlaag, op de OW gewoon 2.5 voor en 2.7 achter
 
Verschil tussen een PP en een PP 2CT schijnt niet zo heel groot te zijn. Uit meerdere hoeken zelf vernomen dat de 2CT wat sneller slijt. De gewone Power wordt niet voor niets zoveel verkocht ;)

Op het circuit de spanning natuurlijk omlaag, op de OW gewoon 2.5 voor en 2.7 achter


:^

banden doen het goed zat en gaan lang mee als je niet burnt.
2ct hebben een zachtere zijkant (dubbel compound) en slijten juist op de baan sneller.
Lekker de gewone nemen. Mar hoor ook dat de nieuwe corsa3 erg goed is. Beter zelfs....
Maar ik heb ze nooit getest.

MPP/MPP2ct wel en oke power race moet je lekker laten staan ;)
 
Mijn eerste circuitdag is ook geboekt! :Y

Okay geen CPZ, Assen of Spa.

Maar op het Midland Circuit in Lelystad, les van Marcel van Drunen.
Als ik dat maar bij kan houden met die 640... :P

Vrijdag halen we de eSeM op... zaterdag goed weer?
 
Mijn eerste circuitdag is ook geboekt! :Y

Okay geen CPZ, Assen of Spa.

Maar op het Midland Circuit in Lelystad, les van Marcel van Drunen.
Als ik dat maar bij kan houden met die 640... :P

Vrijdag halen we de eSeM op... zaterdag goed weer?

Gaaf! 8-) :}
 
:^

banden doen het goed zat en gaan lang mee als je niet burnt.
2ct hebben een zachtere zijkant (dubbel compound) en slijten juist op de baan sneller.
Lekker de gewone nemen. Mar hoor ook dat de nieuwe corsa3 erg goed is. Beter zelfs....
Maar ik heb ze nooit getest.

MPP/MPP2ct wel en oke power race moet je lekker laten staan ;)

:^

Diablo Corsa's ook een prima bandje, twee circuitdagen meegedaan.
Achterband van de Corsa zou +/- 5.000 km meegaan, na 6.500 km heb ik maar opgeburnd op de MM van mei 2007 :P







Daarna gereden met MPP 2CT prima band, alleen na 2 weken de motor kort gereden.
Vervolgens een 2004, gelijk op een nat CPZ met Pirelli Diablo Strada's, daar was ik wel blij mee, want mensen met MPP 2CT waren nog meer aan het glibberen.

Bij droog weer maakt het niet zoveel uit, bij nat weer zeg ik "regenreifen"!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan