Het Suzuki GSX-R 600 topic! Part XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben inderdaad leuke spullen,maar te weinig voor de leeftijd van mijn zoontje!
Zo'n loopfiets is wel stoer buiten zijn prijs want die is zeker hoog,voor 150 euro extra koop je iets met een motortje erop!!
 
heb een plezant weekend gehad in ecuyers

http://foto.zita.be/7892254322

Foto0003.jpg


Foto0068.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou, paar gasten van Eneco o.i.d waren bezig en hebben dus even in de schuur gekeken denken we. Konden we ook aan de schuurdeur zien. Voor de rest waren er geen motor gerelateerde spullen weg. Ga het bij de verzekering terug proberen te krijgen :)

Motor staat er gelukkig nog, zelfde geldt voor regenwielen en bandenwarmers
Mooi klote Post! :( Deur geforceerd of stond open voor die gasten, omdat ze daar aan het werk waren?
 
Die had KTM 3 jaar geleden ook al, toen werd het een Schalldämpfer genoemd..... trendsetters.... :+
Moto73 heeft een test gedaan tussen de suzuki en de ktm broodrooster _O- _O- Zal even aan suzuki vragen of ze dat artikel kunnen mailen :P
 
Moto73 heeft een test gedaan tussen de suzuki en de ktm broodrooster _O- _O- Zal even aan suzuki vragen of ze dat artikel kunnen mailen :P


Dat is een aparte vergelijkingstest.... :?
Zeg eens hoe stil is jouw broodrooster?
Dat weet ik niet. Maar wordt jouw fopspeen ook zo'n warm?
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik het kuipwerk van een k6 het beste kan demonteren? Ik wil met de grote (winter)schoonmaak gaan beginnen maar heb problemen met het kuipwerk eraf te halen. Wat is de juiste volgorde van demonteren? Anders blijft het helaas bij oppervlakkig schoonmaken :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan