Het Suzuki GSX-R 600 topic! Part XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Coole foto's:)

Even een vraagje..... (Heb Postman ook al gemailt. Die had me de vorige keer goed geholpen)

Kan iemand bevestigen dat de kleurcode van het zwarte van een Suzuki Gsx-R600 K4 (oranje/zwart) Black 017 is?

Thanks voor de moeite.


greeettzzz
 
Zo! Weer een redelijke dag gehad op CPZ vandaag. Nog 2 seconden op m'n PR :)
 
Beste GSXR-ers O-)

Mijn naam is Niels en ben vaste klant bij het fireblade-topic, nou vragen jullie je af is hij verdwaald? Nou niet echt.

Het volgende: Een maat van mij wilt een GSXR600 k4 kopen. Nou heeft hij er 1 gevonden met 17000 op de teller. Nou vroeg ik mij af, aan de manne met de kennis van deze motor, zijn er eventueel dingen waar deze fiets om bekend staat wat vaak stuk gaat en ik dus extra aandacht moet geven bij het testrijden/kopen enz.


Hoor het graag :W
 
Kommie doen? :+

Moet letten op evt. trillingen tussen de 6500 en 7500 toeren. Zal ie voornamelijk voelen in de voetsteunen. Voor de rest the usual shit. Als ie nog helemaal koud is, is ie nog wat aan de rumoerige kant maar dat is vrij snel weg
 
Ik ben van plan mijn GSX-R 750 K1 weg te doen, en daarvoor een GSX-R 600 K7 te nemen.
Alleen heb ik een vraagje, zit er op de K7 standaard al een stuurdemper?
En de motor die ik had gezien, heeft BT014 eronder zitten, zijn dat een beetje fijne bandjes onder deze motor?

Alvast Bedankt
 
Kommie doen? :+

Moet letten op evt. trillingen tussen de 6500 en 7500 toeren. Zal ie voornamelijk voelen in de voetsteunen. Voor de rest the usual shit. Als ie nog helemaal koud is, is ie nog wat aan de rumoerige kant maar dat is vrij snel weg


dank u,

is het beetje een goeie fiets?
 
dank u,

is het beetje een goeie fiets?
Vergeleken met de Blade is het al snel goed he :P ;)

Die trillingen zijn er inderdaad, maar (voor mij) niet storend. Houd er rekening mee dat de motor bij de 18k een beurt moet hebben. ;)

Verder natuurlijk de standaard lijst zoals bij iedere andere motor :)
 
Ik ben van plan mijn GSX-R 750 K1 weg te doen, en daarvoor een GSX-R 600 K7 te nemen.
Alleen heb ik een vraagje, zit er op de K7 standaard al een stuurdemper?
En de motor die ik had gezien, heeft BT014 eronder zitten, zijn dat een beetje fijne bandjes onder deze motor?

Alvast Bedankt
Ja, heeft een stuurdemper. Vanaf de k4(?) standaard denk :P

De banden is persoonlijk, heb er zelf lekker mee gereden, maar vind m'n huidige Pirelli Diablo's beter ;)
 
Ik kom ook weer eens kijken... huis is grotendeels klaar. Vanaf 27-08 hoop ik weer internet thuis te hebben. Ga ik jullie weer vervelen. :P
 
Omadt ik een 600 wil kopen uit 2007, zit ik vast te orieteren op extra's voor de motor,
nou heb ik de http://www.power-point.nl/product.php?productid=12871&cat=5505&page=1 gevonden,
maar heb je nog iets nodig om hem te monteren, of is het gewoon standaard demper eraf, nieuwe erop

Alvast Bedankt
Er zal wel iets van een beugel nodig zijn om hem vast te klemmen, maar misschien moet die complete zwarte trommel er wel onderuit en heb je een linkpijp nodig. Dat weet ik ook niet :P

Edit: lees nu het antwoord in het gsx-r 750 topic :+ Tot de voorbochten eronderuit halen en dan de linkpijp en conussen erop :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan