Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
02.jpg


POKA_2006_09.jpg


POKA_2006_12.jpg


Oeps .verkeerde motor O-)
 
Laatst bewerkt:
heb nog geen foto's gevonden van de 1098 met vrouwelijk schoon erop ;(

Tenzij Bayliss een schoonheid vind :X |(



:+
 
Laatst bewerkt:
Hoezo, je hebt er toch geen één? :? _O- :W

correct : nog geen :W


Net even de nieuwe band weze inrijden :Y
En dan eigenlijk voornamelijk de buitenkanten }) O-)

Valt op dat ie moeilijk warm te krijgen was '(
En weer gewoon ruw ,band zit er nou nog geen 150 km op en gewoon weer ruw :?
Snap er echt geen zak van
 
Laatst bewerkt:
117 achterwiel pk's... Viel niks tegen die bank.... Enneh paar vlammen uit m'n dempertje *O*

Vering ietsje strakker gezet, stuurt een stuk strakker! :Y
 
Wat moet jij nou met zo'n ding, je rijdt als een wijf :z :+

jij bent een wijf dat is et verschil :W


Stoner weer goed bezig *O* (ja Post ,toch weer een Duc he }) )

Misschien nog iets te vroeg om te roepen maar het begint weer op een One man Stoner show te lijken *O*

Heb alleen de start en de eerste 5 ronden gemist :(


*O* *O* STONER *O* *O*

:} one man show ,netjes :}

wel jammer dat Hopkins niet op de 3de plaats kon blijven ;(

kan die site met die GP foto's niet meer vinden B|
 
Laatst bewerkt:
:Y

Alleen jammer dat Rossi een probleem heeft gehad... Waarschijnlijk een voorwiel. Maar man man man wat is die Suzi Perry (BBC) lekker zeg... Rrr

Die is idd erg lekker :9

jij bent een wijf dat is et verschil :W

Maak je niet zo druk man :z Je moet jezelf gewoon serieus de vraag stellen of je wel slim bezig bent en vooral: veilig voor je gezondheid. Ga eerst je 750 maar eens goed kietelen ;)
 
117 achterwiel pk's... Viel niks tegen die bank.... Enneh paar vlammen uit m'n dempertje *O*

Vering ietsje strakker gezet, stuurt een stuk strakker! :Y



Hoi Suzuki Boy

:W

Kwam op de 113, maar moet nog wel wat aan gedaan worden. Lijntje in grafiek zag er niet strak uit. Wat kost dat om het af te stellen, weet iemand dat?
 
Hoi Suzuki Boy

:W

Kwam op de 113, maar moet nog wel wat aan gedaan worden. Lijntje in grafiek zag er niet strak uit. Wat kost dat om het af te stellen, weet iemand dat?

he kerel,

stond ik idd van te kijken dat er bij mijn '97er meer vermogen af kwam dan bij jou '99er. Bij mij moet ie ook enigszins afgesteld worden. Carbs. lopen niet helemaal lekker en de nokkenaskettingspanner moet een tandje strakker... Dus kost ook weer centen, maarja, loopt ie wel weer lekkerder!
Heeft Paul bij jou ook nog nara de vering gekeken/afgesteld? Bij mij wel, hoefde niet zo heel veel te gebeuren maar toch ff wat strakker gezet. Stuurde toch aanzienlijk scherper nu! *O*
 
130 awpk's op mijn 2002er 750. vol ssysteem van arrow, en een bmc filter. stond goed afgesteld, met een soepele vermogenslijn. hoeft dus geen powercommander onder, bespaart weer geld *D ook mijn vering is afgesteld, dat was dus goed te merken zeg!
trok per ongeluk weg met een wheely 8-) kom ik neer is mijn nummerplaat dubbel geklapt door mijn achterband |(
 
Ik heb sinds gisteren een Suzuki GSX-R 750 SRAD uit 1996.

Foto:

[afbeelding]

Donker dubblebubble ruitje erop.
Carbon Boss demper.
K&N lucht/oliefilter
Kleine knippers.

Verder naar mijn weten origineel.

Ohja en hij staat in Vlaardingen ;)

Mooie motor rijd lekker, heb er nu vorige week zondag een toerrit op gereden. (mijn motor was in onderhoud bij Jan Willem en net niet klaar op het laatste moment)

Hij is geweest van de vriendin van mijn maatje Jan Willem, Debbie, en jij hebt de SV geruild met bijbetaling van hun kant voor deze mooie bike.

Fijn apparaat en ik heb nog getwijfeld om mijn CBR te koop te zetten om deze te kopen maar jij hebt hem al gekocht.

Gefeli.

Groet #
 
Ik dacht dat een gsx-r 750 met 140 pk nogal vlug op zijn achterwiel ging staan, zoals een R1 vaak doet.
Bij mij gaat het in ieder geval zo maar niet vanzelf, iemand andere ervaringen mee ?

In zijn twee, laag in de toeren en dan in 1 keer vol open draaien.

Even wachten en hij komt wel hoor.

Succes.

#
 
Ga ik eens proberen.
Ben zeker dat het met volgende motor zonder problemen zal gaan.
De Suzuki GSX-R 1000 Yoshimura Limited edition
MAXIMUM VERMOGEN 150 kW (205 pk)/11.800 t.p.m.(216 pk met SRAD)
MAXIMUM KOPPEL 134 Nm / 9.500 t.p.m.
Prijs: € 22.990,-
GSX%20R%201000%20zij%20gr.jpg
 
:Y

Alleen jammer dat Rossi een probleem heeft gehad... Waarschijnlijk een voorwiel. Maar man man man wat is die Suzi Perry (BBC) lekker zeg... Rrr

:?

weer naar de verkeerde zender zitten kijken B|


Laatste ronden had hij het niet meezitten ,als zelfs Hayden voorbij komt zetten :X ;(

Maar Hopkins was wel lekker bezig ,alleen jammer van die fout wat em heel wat plaatsen koste

Maar ehh Boy ,andere vering misschien een optie :? :P })

@Benny1

Er heeft in het te koop topic een GSX-R 1000 K5 Black Edition heel lang te koop gestaan :Y
Vroegen ze 10900 voor uit m'n hoofd
Ik weet niet of die al verkocht is

Verkocht dus
 
Laatst bewerkt:
he kerel,

stond ik idd van te kijken dat er bij mijn '97er meer vermogen af kwam dan bij jou '99er. Bij mij moet ie ook enigszins afgesteld worden. Carbs. lopen niet helemaal lekker en de nokkenaskettingspanner moet een tandje strakker... Dus kost ook weer centen, maarja, loopt ie wel weer lekkerder!
Heeft Paul bij jou ook nog nara de vering gekeken/afgesteld? Bij mij wel, hoefde niet zo heel veel te gebeuren maar toch ff wat strakker gezet. Stuurde toch aanzienlijk scherper nu! *O*

Veren zijn ook gedaan, achter was hij al goed dus alleen voor is er wat bijgedraaid. Sturen ging erg lekker, heb alleen weinig bochies gedaan omdat we meteen doormoesten richting flevoland, dus voornamelijk a12/a27 gereden. Van de week maar even paar bochies pakken als school t toelaat.

-O-

Er moet nog genoeg gedaan worden aan mijn motor. Nadat ie op de bank was geweest, zei die meneer dat hij best wel traag reageerd. Dus toen vroeg ie of de moto lang had stilgestaan, nou sinds ik m heb niet dus. _O-
Waarschijnlijk iets mis met carburateurs. Ik moest 1 of ander goedje kopen en dat ergens in doen. (beetje vaag, maar misschien weten jullie wat ie bedoelde? namelijk alweer vergeten wat ie zei)

Owja, voor de liefhebberts:


:Y
(let op de vlammen)

*D
 
Laatst bewerkt:
Het is dus geen 100 Pk uitvoering zoals het op je papieren stond BBBrain :?

(gezien de 113 achterwiel pks denk ik het niet maar ja :P )
 
Het is dus geen 100 Pk uitvoering zoals het op je papieren stond BBBrain :?

(gezien de 113 achterwiel pks denk ik het niet maar ja :P )

Nee, klopt. Maargoed, 113 pk op achterwiel wel grote afwijking dan de opgegeven pk van 134. Is deze afwijking normaal?
 
130 awpk's op mijn 2002er 750. vol ssysteem van arrow, en een bmc filter. stond goed afgesteld, met een soepele vermogenslijn. hoeft dus geen powercommander onder, bespaart weer geld *D ook mijn vering is afgesteld, dat was dus goed te merken zeg!
trok per ongeluk weg met een wheely 8-) kom ik neer is mijn nummerplaat dubbel geklapt door mijn achterband |(


Ik ook 130,6 Pk op het achterwiel en 80Nm koppel, met gsx-r 750 K2, full system K&N en powercom, en geen dipje te zien in me lijn, lekker strak.
Ben er alleen nog niet over of dit wel een geldige meeting was, het was zo en zo geen volledige meeting en op een dynostar bank.


Heb trouwens ook een filmpje maar ben me dvi kabel kwijt dus nog even zoeken.

We gek dat ik al 134pk had met alleen bos demper en veder standaard op een dyno jet bank.

En vond die R6 jes (stuk of 3) ook maar weinig pk’s hebben daar max 105pk, gasten die ik ken hebben ook div R6 jes en komen allemaal op min 109Pk uit waar ze ook de bank op gaan.
Maar ben niet on te vrede, binnenkort toch hellemaal af laten stellen en een speciale map laten maken en zorgen dat die in het ondergebied ook wat beter word op de lijn op papier is niets te zien maar het is er wel degelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan