Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euro 98 is duurder, waarom zou je meer betalen voor iets dat niks uitmaakt :r |(
 
ik tank altijd euro 95 (k4) nooit problemen gehad... heb eerlijk gezegd nog nooit euro98 getankt.. maakt dat veel qua vermogen??

nog een duidelijk fotooke v.d. striping (zonder flits)

Foto=7SL6U6IJ


Foto=VMFZLVMX
 
Wat een crap! Geloof je het zelf _O- :+

lekker zinnig ,as usually :N

onderbouw je antwoord dan eens :Y

In betrekking tot BBBrain z'n vraag over het reinigen van z'n blok

reactie van Kawastefan

en

reactie van Marrcel

In de handleiding van Suzuki staat (bij een K4 tenminste) aanbevolen brandstof minimaal octaan 95 :Y

ik tank altijd euro 95 (k4) nooit problemen gehad... heb eerlijk gezegd nog nooit euro98 getankt.. maakt dat veel qua vermogen??

nog een duidelijk fotooke v.d. striping (zonder flits)

[afbeelding]

[afbeelding]

Kwa vermogen maakt et niks uit :N
Het blok draait alleen rustiger dan bij euro95 en pakt soepeler op
Dat is in iedergeval mijn ervaring :N
 
Laatst bewerkt:
Je rijdt op een supersport man, dan ga je zeggen dat het blok beter loopt en meer van die bla bla bla. Zo'n blok maakt toeren als een gek, ieder moment weer iets meer of minder. Dat trilt en hoort bij een racer. Anders moet je maar een fiets kopen :P

Ik heb met m'n 600 1x 98 getankt omdat de 95 op was en dat maakte echt 0.0 uit. Dus het zijn al met al praatjes van Shell en consorten die helaas zat mensen wijs hebben gemaakt dat ze beter die achterlijk dure rommel moeten tanken :N
 
Je rijdt op een supersport man, dan ga je zeggen dat het blok beter loopt en meer van die bla bla bla. Zo'n blok maakt toeren als een gek, ieder moment weer iets meer of minder. Dat trilt en hoort bij een racer. Anders moet je maar een fiets kopen :P

Ik heb met m'n 600 1x 98 getankt omdat de 95 op was en dat maakte echt 0.0 uit. Dus het zijn al met al praatjes van Shell en consorten die helaas zat mensen wijs hebben gemaakt dat ze beter die achterlijk dure rommel moeten tanken :N

tuurlijk :z

dus pingelen bestaat ook niet :?
trillen hoort bij een blok ja en dan moet het nog binnen mate zijn

vind het dan toch raar dat het meer mensen opvalt
Zal wel allemaal aan ons liggen zeker :?

:W
 
Laatst bewerkt:
Je rijdt op een supersport man, dan ga je zeggen dat het blok beter loopt en meer van die bla bla bla. Zo'n blok maakt toeren als een gek, ieder moment weer iets meer of minder. Dat trilt en hoort bij een racer. Anders moet je maar een fiets kopen :P

Ik heb met m'n 600 1x 98 getankt omdat de 95 op was en dat maakte echt 0.0 uit. Dus het zijn al met al praatjes van Shell en consorten die helaas zat mensen wijs hebben gemaakt dat ze beter die achterlijk dure rommel moeten tanken :N

Das niet helemaal waar, EVO, Performance Bikes, Auto, motor und Sport hebben alle in gedegen tests (met meerdere motoren/auto`s) aangetoond da je blok niet alleen zuiniger en krachtiger is, maar met name je kleppen ook schoner zijn.

SHELL (ultra of hoe ze het noemen) is gewoon 95, alleen bij de BP tank je ook echt 98 als je BP ULTIMATE tankt.

Dus ja, onderzoek wijst uit dat het veel scheelt, maar of je het voor het vermogen nodig hebt e.d.....

Ik doe het iig voor een schoon blok.
 
ik hou het op diesel :+

Nog goedkoper...

Doet me denken aan een ex-collega van me. We gingen een aantal 'versen' (=nieuwe collega's) meenemen op een begeleiding van een militaire colonne. Met de motor uiteraard, de BMW K1100LT. Die moet overigens Euro 98 getankt! Zegt die collega aan het einde van de rit vlak voor het aftanken tegen die gasten: "Denken jullie eraan dat je er 98 ingooit!?" Dus die jongens allemaal euro 98 getankt. Willen we wegrijden, slaat zijn motor na een paar honderd meter af. Wat dnek je heeft ie er zelf diesel ingegooid! _O- De sukkel! Het was niet zo heel ver meer naar de SMOD toe op de kazerne, maar het zweet brak 'm toch uit. Probeer eens een volgetankte en bepakte BMW van 325 kilo voor te duwen, een klein kilometertje, in je motorpak... _O- _O- _O- Wat heb ik gelachen zeg!
 
Laatst bewerkt:
Nog goedkoper...

Doet me denken aan een ex-collega van me. We gingen een aantal 'versen' (=nieuwe collega's) meenemen op een begeleiding van een militaire colonne. Met de motor uiteraard, de BMW K1100LT. Die moet overigens Euro 98 getankt! Zegt die collega aan het einde van de rit vlak voor het aftanken tegen die gasten: "Denken jullie eraan dat je er 98 ingooit!?" Dus die jongens allemaal euro 98 getankt. Willen we wegrijden, slaat zijn motor na een paar honderd meter af. Wat dnek je heeft ie er zelf diesel ingegooid! _O- De sukkel! Het was niet zo heel ver meer naar de SMOD toe op de kazerne, maar het zweet brak 'm toch uit. Probeer eens een volgetankte en bepakte BMW van 325 kilo voor te duwen, een klein kilometertje, in je motorpak... _O- _O- _O- Wat heb ik gelachen zeg!
:X :X
 
En uit collegialiteit zeker niet geholpen :? ;)

Zit je weer onder de baas z'n tijd te internetten :N

:+

hehe, tuurlijk niet geholpen. Moet er ergens nog een paar foto's van hebben. Die heb ik uit collegialiteit, euhm... UPH (uit pure hufterigheid) }) genomen...

En tsja je moet wat he... Ik moet zeggen de tijd gaat wel lekker vlot... haha
 
hehe, tuurlijk niet geholpen. Moet er ergens nog een paar foto's van hebben. Die heb ik uit collegialiteit, euhm... UPH (uit pure hufterigheid) }) genomen...

En tsja je moet wat he... Ik moet zeggen de tijd gaat wel lekker vlot... haha

_O-

piccies posten uit puur leedvermaak als voorbeeld om les uit te trekken :? O-)

Wel een duidelijk voorbeeld van : bij stress bel Oscar _O-

vraag me trouwens af hoe je die FJR zou moeten duwen in zo'n geval :X
Die's helemaal niet licht :P
 
Laatst bewerkt:
_O-

piccies posten uit puur leedvermaak als voorbeeld om les uit te trekken :? O-)

vraag me trouwens af hoe je die FJR zou moeten duwen in zo'n geval :X
Die's helemaal niet ligt :P

Die is ook ruim 300 kg. Ik zla is kijken of ik die foto's nog heb. Volgens mij zijn ze bij 103 aan het prikbord blijven hangen... ben er nog wel meer vergeten |(

Oh ja, wie is Oscar?
 
Laatst bewerkt:
Die is ook ruim 300 kg. Ik zla is kijken of ik die foto's nog heb. Volgens mij zijn ze bij 103 aan het prikbord blijven hangen... ben er nog wel meer vergeten |(

Oh ja, wie is Oscar?

SMOD heeft als roepnaam Oscar :Y

Heb je wel een goeie reden om eens te gaan buurten in Apeldoorn :P
 
Laatst bewerkt:
Das niet helemaal waar, EVO, Performance Bikes, Auto, motor und Sport hebben alle in gedegen tests (met meerdere motoren/auto`s) aangetoond da je blok niet alleen zuiniger en krachtiger is, maar met name je kleppen ook schoner zijn.

SHELL (ultra of hoe ze het noemen) is gewoon 95, alleen bij de BP tank je ook echt 98 als je BP ULTIMATE tankt.

Dus ja, onderzoek wijst uit dat het veel scheelt, maar of je het voor het vermogen nodig hebt e.d.....

Ik doe het iig voor een schoon blok.
precies daarom tank ik als het kan BP ultimate, of Total excellium 98.
Het is bewezen dat je kleppen schoner blijven :Y
Ben ik ergens waar ze dat niet hebben dan tank ik 98 :)

Die paar cent kan me gestolen worden, eerst een nieuwe motor kopen en daarna 3 cent/liter besparen door bij een witte pomp te tanken.

No way :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan