Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie o wie weet er wat voor een bedrag er staat voor een wheelie op de openbare weg :? heb namelijk vanmiddag een prent gekregen voor 35 km te hard rijden, en wheely op de openbare weg. |( |(
 
wie o wie weet er wat voor een bedrag er staat voor een wheelie op de openbare weg :? heb namelijk vanmiddag een prent gekregen voor 35 km te hard rijden, en wheely op de openbare weg. |( |(

Je mocht je rijbewijs wel houden ???
Als dat zo is heb je wel geluk :Y
Normaal gesproken valt het onder roekeloos rijden, art 5 dus mag je hem inleveren.
 
@GreenFear; da's kut! Ik denk dat je alleen hoeft te betalen voor de boete, maar wel een flink bedrag.. hoop voor je dat 't meevalt!

@lucky 13; heb vandaag ook lekker in z-limburg getourd.. was megadruk overal! vooral bij slenaken, epen.. wel lekker om weer 's met goed weer te rijden!! ben volop van mijn yoshi aan 't genieten!
 
@ivo en eigeluk iedereen: Vandaag in de eifel geweest!! heerlijk, echt super om daar weer zo te kunnen rijden. Maaruh gaan wij nog n tourtje uitzetten daar? vanuit de geuselt in maastricht, kan k zo een ritje van n 200km, en dat met 2 keer een drink/eet pauze......
Interesse??
 
Laatst bewerkt:
Nog mensen die vanmiddag tijd/zin hebben om te touren ? Omgeving Hoogeveen, zou natuurlijk erg leuk zijn :)
 
@lucky 13; ik heb best zin om eens een tourtje te maken; weet alleen niet of ik op bepaalde data kan; zit nogal krap in mogelijkheden vanwege werk op zaterdag en voetbal op zondag! Maar we kunnen 't proberen! grzz
 
vrijdag een double bubble light smoke ruitje van Zero gravity gemonteerd, vandaag een rit ermee gemaakt, foto volgt nog maar dit is zeker een heel goede investering geweest, ben 1.92m dus zit nu veel beter beschermd, rijdt lekkerder. 1nadeel, je heb nog minder in de gaten dat mijn motor afschuwelijk hard loopt.
 
wie o wie weet er wat voor een bedrag er staat voor een wheelie op de openbare weg :? heb namelijk vanmiddag een prent gekregen voor 35 km te hard rijden, en wheely op de openbare weg. |( |(

Die wheely is een zg sterretjes-feit (In dit geval een art 5 WVW, gevaarlijk weggedrag) . Als je op het geeltje kijkt welke je van de Politieagent gekregen heb, staat er onder de feittekst (en die staat in het midden op de linkervoorkant) jouw naam en adres gegevens. Boven jou naam etc staat 'n vkje met een '€' teken. Daar staat in het geval van die wheely (en die 35 km/u te haard waarschijnlijk ook) een * ipv een bedrag.
Dit houdt in dat de Officier van Justitie gaat bepalen hoe hoog de boete gaat worden. Die kijkt onder andere naar je verleden vwb snelheid en alcohol etc... Zoals hierboven al gezegd is, heb je errug veel mazzel dat je je roze papiertje niet in heb hoeven leveren.

FF afwachten dus... Sterkte...



...daar heb je hans klok niet voor nodig
Iedereen kan van een maaltijd een hoop stront maken

paar koppakkingen extra ertussen, je draait alles een halve slag los, gooit wat commandant
door je olie, gaat met een schuurpapiertje langs je draadboom
2 ohlins stickers erop

Alstublieft: een Duc 1098



:+

_O-
 
Laatst bewerkt:
vrijdag een double bubble light smoke ruitje van Zero gravity gemonteerd, vandaag een rit ermee gemaakt, foto volgt nog maar dit is zeker een heel goede investering geweest, ben 1.92m dus zit nu veel beter beschermd, rijdt lekkerder. 1nadeel, je heb nog minder in de gaten dat mijn motor afschuwelijk hard loopt.

gheheh, ken het geval
lekker rustig aan het crossen en dan einde snelweg (a4) uitrollen en zien dat je met 180
op de bocht afgaat :o
(toen had ik ook net m'n DB ruit erop zitten)
 
Laatst bewerkt:
Waarom waarom (zijn de bananen krom?) moet ik elke keer werken de afgelopen week als het zo gruwelijk lekker weer is?
Zou is een aantal univé-dagen opmoeten nemen...

Mensen hier die wel lekker hebben genoten van dit overheerlijke weertje?
 
maar ik ben ook erg blij, dat ik hem heb mogen houden, maar ik reed op de a2 pakte de afslag ijsselstein een beetje raar/associaal, omdat ik werd opgeduwd door een zwarte seat leon met een paar jonge gasten erin, en bovenaan de afrit stopte er nog een gsxr naast mij. dus het werd groen, en allebei het gas erop, dan gaat het voorwiel gewoon de lucht in }) , maar mij hielden ze staande omdat de andere suzuki rechtdoor ging, en ik stopte om te tanken. die leon krijgt ook een prent voor te hard rijden/ rechts inhalen/ bumperkleven, dus die is ook zuur. die andere gsxr rijder krijgt hem ook thuis, maar dan alleen voor de wheely.
 
Waarom waarom (zijn de bananen krom?) moet ik elke keer werken de afgelopen week als het zo gruwelijk lekker weer is?
Zou is een aantal univé-dagen opmoeten nemen...

Mensen hier die wel lekker hebben genoten van dit overheerlijke weertje?

Heb gisteren zondag een mooie rit gemaakt, weer was wel ok. Gisteren na school een grote omweg gemaakt, en zonet een stukje gereden met mn vandaag new gekochte pak. Moet wel zeggen dat het pak nog erg stijf is, gauw maar eens wat meer uren mee maken.

lizzard%20sbg.jpg


Netjes toch?
 
Heb gisteren zondag een mooie rit gemaakt, weer was wel ok. Gisteren na school een grote omweg gemaakt, en zonet een stukje gereden met mn vandaag new gekochte pak. Moet wel zeggen dat het pak nog erg stijf is, gauw maar eens wat meer uren mee maken.

[http://www.starbike24.com/images/lizzard%20sbg.jpg (afbeelding)]

Netjes toch?

mooi pak :) heb je er een potje leervet bij gekregen? vet hem maar eens goed in :)
 
Vraag:

Ik lees heel vaak dat men de motor opnieuw laat afstellen op een testbank na het plaatsen van een sport demper. Waar merk je aan of ie afgesteld moet worden en waarom is dat dan? Ik heb de mijne gekocht maar volgens de vorige eigenaar is ie niet opnieuw afgesteld geworden op een testbank.

@BBB mooi pak. Het wordt naar mate je het meer draagt steeds soepeler. Goed invetten is ook zeer belangrijk voor een lange poos plezier
 
Laatst bewerkt:
Heb gisteren zondag een mooie rit gemaakt, weer was wel ok. Gisteren na school een grote omweg gemaakt, en zonet een stukje gereden met mn vandaag new gekochte pak. Moet wel zeggen dat het pak nog erg stijf is, gauw maar eens wat meer uren mee maken.

[http://www.starbike24.com/images/lizzard%20sbg.jpg (afbeelding)]

Netjes toch?


Mooi pakje kerel.......Maar idd die nieuwe zitte nog lekker stijfjes...same here....maja ff doorzitten :]
 
Vraag:

Ik lees heel vaak dat men de motor opnieuw laat afstellen op een testbank na het plaatsen van een sport demper. Waar merk je aan of ie afgesteld moet worden en waarom is dat dan? Ik heb de mijne gekocht maar volgens de vorige eigenaar is ie niet opnieuw afgesteld geworden op een testbank.

@BBB mooi pak. Het wordt naar mate je het meer draagt steeds soepeler. Goed invetten is ook zeer belangrijk voor een lange poos plezier

Tja, op zich is het in 95% van de gevallen niet echt nodig
maar om 100% eruit te krijgen, en de gemoedsrust dat je motor niet te arm gaat lopen
zou die op de testbank gezet moeten worden
 
@ Steve, Angry, Lucky, thanks. Ben er ook erg blij mee, en invetten moet ik zeker eens gaan doen. Van de week even een potje halen denk ik.
 
Bbbrian : Bijenwas is idd de oplossing om hem soepeler te maken en schoon en netjes te houden :) Sjiek!
 
Nog een GSX-R750 rijder meldt zich....

full


Sinds januari in mijn bezit :9~ Heb hiervoor een GSX-R600 uit 2002 gehad .. Ook een super motor maar deze slaat echt alles.. Wat een gewelig apparaat. Sturen als een scheermes en power te over.. Om over de looks nog maar te zwijgen :P

De enige aanpassing tot nu toe is een Akrapovic demper :}
 
Geen idee, heb mijn pot op de motorbeurs gekocht. Maar werkt super. nieuwe pak van Prairy destijds ook gedaan en verschil is enorm. Mijn oudere pak werd er zelfs soepeler van......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan