Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas niet, heb afgezegd vanwegen aankomende operatie die nog steeds niet heeft plaatsgevonden! :( Wordt er langzaam doodmoe van, denk dat ik het maar lekker 5 maanden opschuif

Ai, da's minder prettig nieuws natuurlijk. Maar positief blijven; je hebt dan nog enkele maandjes om je fiets te upgraden ;)
Verder niemand ? Nos ofzo ? Timbo ?
 
Ja , 't was effe wennen, andere moto en die nieuwe chicane; was jij er ook aan het rijden ?

Nee, ik was niet aan het rijden. Ik was enkel even komen kijken (en met de hond komen wandelen :) )
Ik ga 8juni, 13 juli, 13 augustus en 28 september. En mischien nog een enkele keer als er op het laatste moment nog wat plaatsen vrij zijn of zo.

Ps, was het zo fel die andere chicane, van de zijlijn, als toeschouwer leek het niet zo erg.
Maarja, onder het rijden is het natuurlijk heel anders.

greetz
 
Nee, ik was niet aan het rijden. Ik was enkel even komen kijken (en met de hond komen wandelen :) )
Ik ga 8juni, 13 juli, 13 augustus en 28 september. En mischien nog een enkele keer als er op het laatste moment nog wat plaatsen vrij zijn of zo.

Ps, was het zo fel die andere chicane, van de zijlijn, als toeschouwer leek het niet zo erg.
Maarja, onder het rijden is het natuurlijk heel anders.

greetz
Vorig jaar hadden ze die chicane wat "sneller" gemaakt tov vroeger en nu hebben ze hem wat versmalt en scherper gemaakt dus het verschil met vorig jaar is er zeker.
Je kan nog wel gerust de curbs meepakken en ze hebben een mooi betonnetje ernaast gelegd zodat die put, die er vroeger was verdwenen is. Al bij al niet zo slecht maar iets aan snelheid inleveren. Ik heb er toch verschillende in de zandbak zien spelen dus het zal toch af en toe verrast hebben
 
Tussen de middag Hyperpro effe gebelt :Y

Kosten van set + inbouwen + afstellen = € 350,-
Is ongeveer 2 uur werk en kon er op wachten :P

*O* Dus morgen een afspraak maken voor volgende week }) *O*


De 750 begint bijna ergens op te lijken :Y :P
 
Tussen de middag Hyperpro effe gebelt :Y

Kosten van set + inbouwen + afstellen = € 350,-
Is ongeveer 2 uur werk en kon er op wachten :P

*O* Dus morgen een afspraak maken voor volgende week }) *O*


De 750 begint bijna ergens op te lijken :Y :P

Een 750 lijkt altijd ergens op is altijd! ;) :+
 
Een 750 lijkt altijd ergens op is altijd! ;) :+

ach ,afentoe eens een "kleine verbetering" :Y O-)

afentoe is ongeveer iedere maand wel weer wat |( 8-) ,adios oefentoelage :P

Klein nog to do lijstje :

- Puig dubble bubbel kuipruit :P
- Hotbodies hugger (in et blauw)
- Hyperpro of WP stuurdemper :9~
- voorspatboord blauw laten spuiten/verven
- Gilles of Rizoma remschakelset :}
- kijken of de kanteling van het zadel aangepast kan worden
- Snelgas set (die wel werkt |( )
- Andere hendels (CRG ,Paizo of Rizoma)
- Andere Zijspiegels 8-) (ook Rizoma)

en wat ik voor de rest nog tegenkom

Begint wel een pimp my bike sessie te worden _O-
 
Laatst bewerkt:
Tussen de middag Hyperpro effe gebelt :Y

Kosten van set + inbouwen + afstellen = € 350,-
Is ongeveer 2 uur werk en kon er op wachten :P

*O* Dus morgen een afspraak maken voor volgende week }) *O*


De 750 begint bijna ergens op te lijken :Y :P


kan je meteen ff kwijlen bij de gixxer waar robin op raced, en er zwerft waarschijnlijk ook wel ergens een foto in de rondte bij ze van roy zijn spiderman gixxer.
 
Heb een afspraak staan voor volgende week vrijdag om 0900 :Y

Word wel effe vroeg opstaan (0600 '( ) maar heb er hopelijk ook wel wat goeds voor terug :P
 
Wat gaat er gebeuren Mac? Voor en achter? Ben heel benieuwd hoe groot het verschil is en hoe goed voelbaar...Denk dat het veel uitmaakt.... 8-)
 
Achja ik zal het maandag of dinsdag op de zaak wel horen......

@naga: ja die vrouw was het dubbel en dik waard, kga binnen een maandje of 1,5 weer.
Ik heb foto's maar niet van haar toch eentje gevonde....ma kijk zelf maar, foto zegt meer dan genoeg....

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


[afbeelding]
Owkee, ik snap het ritje wel iets beter nu (hoewel die koter mij peroonslijk mn eerste stoppie en wheelie in omgekeerde richting zou hebben bezorgd....maar thats just me.. :+ ) Wel een topfoto zo met je bike in de bergen 8-)
 
nog ff een piccie gemaakt vandaag.



full
 
Wat gaat er gebeuren Mac? Voor en achter? Ben heel benieuwd hoe groot het verschil is en hoe goed voelbaar...Denk dat het veel uitmaakt.... 8-)

jeps ,voor en achter :Y

Ben ook benieuwt of het is te merken :P (uitgaand van de vorige reactie denk et wel :Y )

Zat er eerst aan te denken om alleen voor te doen
Maar toch achter er ook maar bij :P :

- Beter alles in 1 keer om mogelijke problemen te voorkomen
- Kosten voor het hele gebeuren vallen mee
- En .......de achterveer is blauw :Y :+ ,gaat wel mooi kleuren met de rest hoop ik
O-)
 
ach ,afentoe eens een "kleine verbetering" :Y O-)

afentoe is ongeveer iedere maand wel weer wat |( 8-) ,adios oefentoelage :P

Klein nog to do lijstje :

- Puig dubble bubbel kuipruit :P
- Hotbodies hugger (in et blauw)
- Hyperpro of WP stuurdemper :9~
- voorspatboord blauw laten spuiten/verven
- Gilles of Rizoma remschakelset :}
- kijken of de kanteling van het zadel aangepast kan worden
- Snelgas set (die wel werkt |( )
- Andere hendels (CRG ,Paizo of Rizoma)
- Andere Zijspiegels 8-) (ook Rizoma)

en wat ik voor de rest nog tegenkom

Begint wel een pimp my bike sessie te worden _O-

Lekker bezig.... :Y

(Binnenkort zeker weer op oefening? ;) )
 
Gisteren reed ik een stukkie, en toen viel het vermogen in 1 keer weg terwijl ik wel gas gaf. Weten jullie waar dat aan kan liggen? Het gebeurde toen ik onverantwoord ik weet het redelijk hard reed. Ik gaf gas tot 220, en dan viel hij terug naar 180/190 en vandaaruit pakte hij het weer op. En dat tot 2x achter elkaar.

Ik had toen al ongeveer 180km gereden, en bij 190 gaat mijn reserverlampje vd brandstof branden. Is het mogelijk dat de tank dan al een beetje leeg is en dat door snelheid het brandstof niet gaat waar het heenmoet?
 
Laatst bewerkt:
Gisteren reed ik een stukkie, en toen viel het vermogen in 1 keer weg terwijl ik wel gas gaf. Weten jullie waar dat aan kan liggen? Het gebeurde toen ik onverantwoord ik weet het redelijk hard reed. Ik gaf gas tot 220, en dan viel hij terug naar 180/190 en vandaaruit pakte hij het weer op. En dat tot 2x achter elkaar.

Ik had toen al ongeveer 180km gereden, en bij 190 gaat mijn reserverlampje vd brandstof branden. Is het mogelijk dat de tank dan al een beetje leeg is en dat door snelheid het brandstof niet gaat waar het heenmoet?

Zou kunnen. Maar als je lampje nog niet brand, heb je zeker méér dan 4 ltr in de tank zitten. Zou het kunnen dat er vuil in je tank zit? Weet niet welk jaar je SRAD is, dus zo evt ook verstopte carbs kunnen zijn. Of je bougies zijn gaar?
Ik had vroegâh een schakelbrommer en had ik ook een zoiets. Na onderzoek bleek dat er een draadje (weet niet meer waarvan eigenlijk) bloot lag en die kwam tegen het metaal van het frame. Dus maakte ie sluiting ---> geen ontsteking!
Anders zou ik het ook niet weten. Maar klinkt wel kut....
 
Zou kunnen. Maar als je lampje nog niet brand, heb je zeker méér dan 4 ltr in de tank zitten. Zou het kunnen dat er vuil in je tank zit? Weet niet welk jaar je SRAD is, dus zo evt ook verstopte carbs kunnen zijn. Of je bougies zijn gaar?
Ik had vroegâh een schakelbrommer en had ik ook een zoiets. Na onderzoek bleek dat er een draadje (weet niet meer waarvan eigenlijk) bloot lag en die kwam tegen het metaal van het frame. Dus maakte ie sluiting ---> geen ontsteking!
Anders zou ik het ook niet weten. Maar klinkt wel kut....

Mijnes is uit 99, in december nog nieuwe bougies dus kans is klein dat het daar aan ligt. En als er troep in je tank ligt, hoe krijg je dat dan eruit? Had trouwens wel 98 getankt, kan het daar aan liggen misschien?
 
Mijnes is uit 99, in december nog nieuwe bougies dus kans is klein dat het daar aan ligt. En als er troep in je tank ligt, hoe krijg je dat dan eruit? Had trouwens wel 98 getankt, kan het daar aan liggen misschien?

Neuh die euro 98 kan het niet aan liggen. En een '99 heeft geen carbs dus da's het ook niet. Troep in je tank, blijft nog over. Of je injectoren zijn vies. (misschien beetje injectiereiniger erin gooien?)

Als je tank idd vuil is van binnen moet je een snijbrander pakken denk ik... :+ Geen flauw idee...
 
Laatst bewerkt:
jeps ,voor en achter :Y

Ben ook benieuwt of het is te merken :P (uitgaand van de vorige reactie denk et wel :Y )

Zat er eerst aan te denken om alleen voor te doen
Maar toch achter er ook maar bij :P :

- Beter alles in 1 keer om mogelijke problemen te voorkomen
- Kosten voor het hele gebeuren vallen mee
- En .......de achterveer is blauw :Y :+ ,gaat wel mooi kleuren met de rest hoop ik
O-)

Heel zeker dat je dat gaat merken.Beste investering die je kunt doen samen met rijvaardigheids trainingen
Rij eens paar drempels ervoor en erna. En ga dan eesn wat bochtjes pakken.. je weet niet wat je overkomt.. zo makkeljik, vloeiend en op 1 lijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan