en die werken super
[afbeelding]
Moeilijk om in te bouwen? vindt het er wel heel erg goed uit zien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en die werken super
[afbeelding]
Dank dank.. alhoewel het gelukkig maar 2 weekjes zijn, de 3 zou ik niet redden
zou kunnen
ik heb jou gemist
Dus al met al wordt het wel een aardig dure racer Mick?
ik heb iedereen uit dit topic geloof ik gemist, maar ja, ik was ook een beetje icognito, niet in het leer op de motor, maar met een rood petje en 2 zoontjes
goed balen voor je Mick
Zometeen dan toch maar met de 750 het circuit op
Welk Arlen Ness pak heb jij trouwens ik heb wel een rood petje gezien
Stuk of 100
Ketting word morgen besteld alleen nog enkele vragen.
Wat is aan te raden? Tandje meer of minder en hoeveel en waar (voor/achter)? En wat is het voor en nadeel?
En wat is verschil tussen x en o kettingen?
X-ring is steviger
En qua slijtage kun je beter achter 2 tandjes meer nemen, wat minder top maar meer trekkracht
Minder top maakt niet zoveel uit, zo hard heb ik niet eens op zandvoort gereden. Dus voor kan je beter standaard houden? Maar wijkt mijn teller dan niet af?
(weet niet eens hoeveel tandjes ik nu heb op dit moment)
Mac en anderen met kennis
Welke blokken heb je op je wavedisk's voor ?
Ik heb namelijk waves disk's op de kop getikt en ben benieuwd naar evaringen.
Zijn er mensen die de orginele eerst hebben opgeremd ? Of zeggen jullie gelijk andere blokken. En zo ja welke.
Ik weet dat PF goed is maar die zijn wel 60€ per klauw, ik heb ook gesinterde brembo's gezien voor 45.
Gr John
Nu eerst maffen, gelijk nen slaapaap (voor de belgen hiero)
Heb net een nachtdienst achter de rug
Mac en anderen met kennis
Welke blokken heb je op je wavedisk's voor ?
Ik heb namelijk waves disk's op de kop getikt en ben benieuwd naar evaringen.
Zijn er mensen die de orginele eerst hebben opgeremd ? Of zeggen jullie gelijk andere blokken. En zo ja welke.
Ik weet dat PF goed is maar die zijn wel 60€ per klauw, ik heb ook gesinterde brembo's gezien voor 45.
Gr John
Nu eerst maffen, gelijk nen slaapaap (voor de belgen hiero)
Heb net een nachtdienst achter de rug
Even vraagje tussendoor.
Voor het aanpassen van de rempomp en handel naar brembo materiaal. Wat heb je daarvoor nodig en welke afmeting bevalt het beste?
Ik vind het niet prettig redelijk wat kracht te moeten uitoefenen op mijn handel, remvermogen is genoeg maar gevoel is nog niet helemaal top.
tweede vraag: waar kom je er het goedkoopst aan ?
Ow en daarnaast voor de ketting, renthal maar doen?
Even vraagje tussendoor.
Voor het aanpassen van de rempomp en handel naar brembo materiaal. Wat heb je daarvoor nodig en welke afmeting bevalt het beste?
Ik vind het niet prettig redelijk wat kracht te moeten uitoefenen op mijn handel, remvermogen is genoeg maar gevoel is nog niet helemaal top.
tweede vraag: waar kom je er het goedkoopst aan ?
Jeroen, ik rij met bijna-complete Brembo zooi. Heb alleen de klauwen niet, té duur Zelfde geldt voor de schijven
Ik heb een 19x20 rempomp, gewoon de normale versie dus niet de gefreesde. Ik was 215 euro kwijt. Let er wel op dat je een andere banjo nodig hebt omdat de schroefdraad van Brembo niet gelijk is aan die van de Nissin op je Gixxer. De banjo heb ik besteld bij www.artowest.nl. De pomp had ik via eBay Italië. Je kunt hem ook bij Hop Motorsport bestellen. Daarnaast heb ik de gesinterde blokken van Brembo, maar wel de straatversie die per paar 69,90 kosten. De blokjes zitten er nog niet in, ga ze voor het eerst op Spa gebruiken.
Verder ben ik tevreden met de pomp, zit geen speling op en pakt bij goede ontluchting erg goed aan. Heb hem op advies van een snelle SuperCup 600 rijder gekocht, deze pomp geeft ook een hele race de beste druk terwijl de standaard pomp wat kracht verliest naarmate je hem erg stevig gebruikt.
Werkt dus goed, en smoelt ook erg goed!
[afbeelding]
[afbeelding]
Oja, als je met remlichtschakelaar wilt gaan rijden zul je de originele stekkertjes moeten slopen omdat die van Brembo natuurlijk anders zijn
Zodan, na een paar dagen van onophoudelijk werken-feestjes-werken-werken-zonnetje pakken en de vader uithangen, weer even doorlezen hier. Zie dat een aantal mensen het goed naar hun zin hebben gehad op Z'voort. Wilde zondag nog wel even langskomen op Z'voort. Maar met een zoontje van bijna 1 is dta vrij lastig op de motor...
@ Mick85: Zonde van je glijder, maar zoals je zelf al zegt is het een goed leermomentje geweest.
@ Mac: Door die slijtageslag aan je remschijven/blokken weer wat voor jou om te pimpen!?
En de Brembo gesinterde race-blokken kosten 75 euro voor 2 klauwen
@ mac:
Ja de foto van de yoshi's heb ik gezien, zien er goed uit
Het owrden bij mij de arrows, of de yoshi's
De arrows zijn al leverbaar maar ik wacht tot de yoshi's te koop zijn in Ned. en wat de prijs daarvan doet.