Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor de nieuwsgierige onder ons dan maar weer, was echt een super dag, die blade REED echt hard, SUPER DING en ging veel mensen zo voorbij, soms wat stomme acties, beetje eigenwijs audi S bocht linker 180o draai uit, te wijd om motor te passeren, slecht stukje afvalt en zooi, te veel gas nog meer gas en toen tja toen was het over hoorde knarsend geluid en toen werd het even zwart en een muur van banden in me rug.

Eigen schuld dikke bult (en zeer lichaam)

maar weet wat ik fout deed dus dat is weer goed voor de volgende keer.


hij staat er nu zo bij.

HPIM5355.jpg


schade tja alle kkuipen, kromme voor poten alles ophangbeugels en kuip frame krom. en tank met een beetje groot deukje.


en arlen ness pak naar de klote, lazer helm kapot, nieuwe laarzen kapot, handschoenen, en overal pijn en niet alleen spier pijn dus van de week misschien even langs de dokter
 
Laatst bewerkt:
goed balen voor je Mick :X ;(

Zometeen dan toch maar met de 750 het circuit op O-) :P

Welk Arlen Ness pak heb jij trouwens :?

:)

ik heb iedereen uit dit topic geloof ik gemist, maar ja, ik was ook een beetje icognito, niet in het leer op de motor, maar met een rood petje en 2 zoontjes ;)

*O* ik heb wel een rood petje gezien :Y *O*



















Stuk of 100 B|

:P
 
Laatst bewerkt:
goed balen voor je Mick :X ;(

Zometeen dan toch maar met de 750 het circuit op O-) :P

Welk Arlen Ness pak heb jij trouwens :?*O* ik heb wel een rood petje gezien :Y *O*

Stuk of 100 B|

:P


ik%20zandvoort.jpg


dit pak, weet even type niet, hij hangt buiten te luchten

ook die helm trouwens ;(

niewe handschoenen en laarzen twee weeken oud ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
Ken em :Y *O* weet ook alleen het type niet meer |(
Morgen effe zoeken :Y

Het blijft jammer ,heb je net nieuw spul ,gewoon weg '(
Het is wel een risico wat je blijft lopen maar toch balen ;(

Had vanmiddag ook even m'n neus boven m'n pak en helm hangen :Y
'K werd er niet vrolijk van '( damn wat een stank dat zweet :P
 
Laatst bewerkt:
Ketting word morgen besteld alleen nog enkele vragen.

Wat is aan te raden? Tandje meer of minder en hoeveel en waar (voor/achter)? En wat is het voor en nadeel?

En wat is verschil tussen x en o kettingen?
 
Ketting word morgen besteld alleen nog enkele vragen.

Wat is aan te raden? Tandje meer of minder en hoeveel en waar (voor/achter)? En wat is het voor en nadeel?

En wat is verschil tussen x en o kettingen?

X-ring is steviger

En qua slijtage kun je beter achter 2 tandjes meer nemen, wat minder top maar meer trekkracht
 
Mac en anderen met kennis :P

Welke blokken heb je op je wavedisk's voor ?
Ik heb namelijk waves disk's op de kop getikt :Y en ben benieuwd naar evaringen.
Zijn er mensen die de orginele eerst hebben opgeremd ? Of zeggen jullie gelijk andere blokken. En zo ja welke.
Ik weet dat PF goed is maar die zijn wel 60€ per klauw, ik heb ook gesinterde brembo's gezien voor 45.

Gr John

Nu eerst maffen, gelijk nen slaapaap :P (voor de belgen hiero)
Heb net een nachtdienst achter de rug :)
 
X-ring is steviger

En qua slijtage kun je beter achter 2 tandjes meer nemen, wat minder top maar meer trekkracht

Minder top maakt niet zoveel uit, zo hard heb ik niet eens op zandvoort gereden. Dus voor kan je beter standaard houden? Maar wijkt mijn teller dan niet af?

(weet niet eens hoeveel tandjes ik nu heb op dit moment)
 
Minder top maakt niet zoveel uit, zo hard heb ik niet eens op zandvoort gereden. Dus voor kan je beter standaard houden? Maar wijkt mijn teller dan niet af?

(weet niet eens hoeveel tandjes ik nu heb op dit moment)

Wijkt idd af, maar dat doet ie standaard ook al hoor ;)
 
Mac en anderen met kennis :P

Welke blokken heb je op je wavedisk's voor ?
Ik heb namelijk waves disk's op de kop getikt :Y en ben benieuwd naar evaringen.
Zijn er mensen die de orginele eerst hebben opgeremd ? Of zeggen jullie gelijk andere blokken. En zo ja welke.
Ik weet dat PF goed is maar die zijn wel 60€ per klauw, ik heb ook gesinterde brembo's gezien voor 45.

Gr John

Nu eerst maffen, gelijk nen slaapaap :P (voor de belgen hiero)
Heb net een nachtdienst achter de rug :)

Ik gebruik nou zelf DP HH+ gesinteerde remblokken voor :Y
Werkt uitstekend ,je hebt gewoon meer remkracht als met de "gewone" remblokken

Er kleven alleen 2 nadelen aan :
1)Bij nat wegdek willen gesinteerde remblokken wel wat achterblijven in vergelijking met gewone remblokken
2)Gesinteerde remblokken worden gesloopt door wave remschijven B|
De mijne zitten er nou zo'n 6000 km en 2 circuitdagen onder en ze moeten na afgelopen zondag echt vervangen worden :Y

Informeer eens bij Racing-Bikes in Hoogerheide John
Marc daar had het over carbon remblokken ,die zijn schijnbaar iets sterker als gesinteerde maar ook weer iets brosser als gewone remblokken
Hij zegt dat ze voor bv circuit rijden echt goed zijn :Y
ik wil ze zelf ook gaan halen om een keer te proberen

Als je die gesinteerde wilt hebben van DP bel dan even Marlies van Harrys
Die kunnen ze bestellen ,zijn alleen wel prijzig B| € 96 voor 2 setjes remblokken :P

Foto van die 1000 K7 met die Yoshis nog gezien :?
 
Laatst bewerkt:
Even vraagje tussendoor.

Voor het aanpassen van de rempomp en handel naar brembo materiaal. Wat heb je daarvoor nodig en welke afmeting bevalt het beste?

Ik vind het niet prettig redelijk wat kracht te moeten uitoefenen op mijn handel, remvermogen is genoeg maar gevoel is nog niet helemaal top.

tweede vraag: waar kom je er het goedkoopst aan ? :)
 
Laatst bewerkt:
Mac en anderen met kennis :P

Welke blokken heb je op je wavedisk's voor ?
Ik heb namelijk waves disk's op de kop getikt :Y en ben benieuwd naar evaringen.
Zijn er mensen die de orginele eerst hebben opgeremd ? Of zeggen jullie gelijk andere blokken. En zo ja welke.
Ik weet dat PF goed is maar die zijn wel 60€ per klauw, ik heb ook gesinterde brembo's gezien voor 45.

Gr John

Nu eerst maffen, gelijk nen slaapaap :P (voor de belgen hiero)
Heb net een nachtdienst achter de rug :)

Standaard blokken gaan goed samen met wave`s. Zoals mac zegt worden gesinterde blokken wel gesloopt. 6000km en 2 dagen haal ik never haal ik never, eerder 6 dagen over haha :P
 
Even vraagje tussendoor.

Voor het aanpassen van de rempomp en handel naar brembo materiaal. Wat heb je daarvoor nodig en welke afmeting bevalt het beste?

Ik vind het niet prettig redelijk wat kracht te moeten uitoefenen op mijn handel, remvermogen is genoeg maar gevoel is nog niet helemaal top.

tweede vraag: waar kom je er het goedkoopst aan ? :)

Ow en daarnaast voor de ketting, renthal maar doen?
 
Ow en daarnaast voor de ketting, renthal maar doen?

Of Tsubaki of een DID :Y
Schijnen allebei best goed te zijn :P
minder rek etc
wel wat prijziger : Tsubaki € 156 en DID € 150,- '(
Ik ga er zelf met de beurt een DID op laten zetten ,wel een X-ring uitvoering

6 dagen met gesinteerde remblokken :?
AUW :X

ik ga die carbon remblokken eens proberen :Y
Ze zeggen dat ze best goed zijn :P

Bevallen ze niet gaan er weer gewoon DP HH+'s onder
 
Laatst bewerkt:
Zodan, na een paar dagen van onophoudelijk werken-feestjes-werken-werken-zonnetje pakken en de vader uithangen, weer even doorlezen hier. Zie dat een aantal mensen het goed naar hun zin hebben gehad op Z'voort. Wilde zondag nog wel even langskomen op Z'voort. Maar met een zoontje van bijna 1 is dta vrij lastig op de motor...

@ Mick85: Zonde van je glijder, maar zoals je zelf al zegt is het een goed leermomentje geweest.

@ Mac: Door die slijtageslag aan je remschijven/blokken weer wat voor jou om te pimpen!?
 
Laatst bewerkt:
Even vraagje tussendoor.

Voor het aanpassen van de rempomp en handel naar brembo materiaal. Wat heb je daarvoor nodig en welke afmeting bevalt het beste?

Ik vind het niet prettig redelijk wat kracht te moeten uitoefenen op mijn handel, remvermogen is genoeg maar gevoel is nog niet helemaal top.

tweede vraag: waar kom je er het goedkoopst aan ? :)

Jeroen, ik rij met bijna-complete Brembo zooi. Heb alleen de klauwen niet, té duur ;( Zelfde geldt voor de schijven

Ik heb een 19x20 rempomp, gewoon de normale versie dus niet de gefreesde. Ik was 215 euro kwijt. Let er wel op dat je een andere banjo nodig hebt omdat de schroefdraad van Brembo niet gelijk is aan die van de Nissin op je Gixxer. De banjo heb ik besteld bij www.artowest.nl. De pomp had ik via eBay Italië. Je kunt hem ook bij Hop Motorsport bestellen. Daarnaast heb ik de gesinterde blokken van Brembo, maar wel de straatversie die per paar 69,90 kosten. De blokjes zitten er nog niet in, ga ze voor het eerst op Spa gebruiken.

Verder ben ik tevreden met de pomp, zit geen speling op en pakt bij goede ontluchting erg goed aan. Heb hem op advies van een snelle SuperCup 600 rijder gekocht, deze pomp geeft ook een hele race de beste druk terwijl de standaard pomp wat kracht verliest naarmate je hem erg stevig gebruikt.

Werkt dus goed, en smoelt ook erg goed!

Foto=DWTE7MEJ


Oja, als je met remlichtschakelaar wilt gaan rijden zul je de originele stekkertjes moeten slopen omdat die van Brembo natuurlijk anders zijn B|
 
Laatst bewerkt:
En de Brembo gesinterde race-blokken kosten 75 euro voor 2 klauwen
 
Laatst bewerkt:
Jeroen, ik rij met bijna-complete Brembo zooi. Heb alleen de klauwen niet, té duur ;( Zelfde geldt voor de schijven

Ik heb een 19x20 rempomp, gewoon de normale versie dus niet de gefreesde. Ik was 215 euro kwijt. Let er wel op dat je een andere banjo nodig hebt omdat de schroefdraad van Brembo niet gelijk is aan die van de Nissin op je Gixxer. De banjo heb ik besteld bij www.artowest.nl. De pomp had ik via eBay Italië. Je kunt hem ook bij Hop Motorsport bestellen. Daarnaast heb ik de gesinterde blokken van Brembo, maar wel de straatversie die per paar 69,90 kosten. De blokjes zitten er nog niet in, ga ze voor het eerst op Spa gebruiken.

Verder ben ik tevreden met de pomp, zit geen speling op en pakt bij goede ontluchting erg goed aan. Heb hem op advies van een snelle SuperCup 600 rijder gekocht, deze pomp geeft ook een hele race de beste druk terwijl de standaard pomp wat kracht verliest naarmate je hem erg stevig gebruikt.

Werkt dus goed, en smoelt ook erg goed!

[http://www.mijnalbum.nl/Foto=DWTE7MEJ (afbeelding)]

[http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=KSIOVUDT (afbeelding)]

Oja, als je met remlichtschakelaar wilt gaan rijden zul je de originele stekkertjes moeten slopen omdat die van Brembo natuurlijk anders zijn B|

thx! maar dat laatste is wel weer minder zeg, beetje kut. Ik ga mijn rem nog eens goed ontluchten, zit iets niet helemaal 100% nu :Z
 
@ mac:
Ja de foto van de yoshi's heb ik gezien, zien er goed uit :Y
Het owrden bij mij de arrows, of de yoshi's
De arrows zijn al leverbaar maar ik wacht tot de yoshi's te koop zijn in Ned. en wat de prijs daarvan doet.
 
Zodan, na een paar dagen van onophoudelijk werken-feestjes-werken-werken-zonnetje pakken en de vader uithangen, weer even doorlezen hier. Zie dat een aantal mensen het goed naar hun zin hebben gehad op Z'voort. Wilde zondag nog wel even langskomen op Z'voort. Maar met een zoontje van bijna 1 is dta vrij lastig op de motor...

@ Mick85: Zonde van je glijder, maar zoals je zelf al zegt is het een goed leermomentje geweest.

@ Mac: Door die slijtageslag aan je remschijven/blokken weer wat voor jou om te pimpen!?

Alleen nieuwe remblokken Boy :P



















En zaterdag die Xenon set die ik bestelt heb erin knutselen O-)
Zoek alleen nog een stadslamp in LED dus als iemand een idee heeft waar ik die kan kopen/jatten :}

En de Brembo gesinterde race-blokken kosten 75 euro voor 2 klauwen

Post effe :
Zoals het mij is uitgelegt kan je Brembo remblokken alleen op Bremboklauwen gebruiken :Y
Omdat de bevestiging van de Brembo remblokken toch net iets anders is als op de gewone Todinges klauwen :Y

Kan ernaast zitten maar zo is het mij uitgelegt :Y

@ mac:
Ja de foto van de yoshi's heb ik gezien, zien er goed uit :Y
Het owrden bij mij de arrows, of de yoshi's
De arrows zijn al leverbaar maar ik wacht tot de yoshi's te koop zijn in Ned. en wat de prijs daarvan doet.

Die Yoshi's zijn al te koop in Nederland :Y ,alleen heel beperkt '(
Die 1000 op die foto is dus van die man die nogal hard onderuit is gegaan op Zandvoort zondag
eerlijk gezegt zat ik er lang over te twijfelen om die foto te posten '(

Zoals hij het me verteld was hij in Nederland de eerste die die Yoshi's had :Y
Set was € 2500,- :X ;(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan