Het Suzuki GSX-R750 topic! Part III

Status
Niet open voor verdere reacties.

Postman

MF veteraan
11 nov 2004
17.487
0
Welkom in Part III over onze GSX-R750's!

wallpapergsxrsa1280uvil9.jpg


De bedoeling is om een lijst van users te maken, met foto's en lijstje van de mods die op de fietsen zitten.We houden het bij de vaste posters i.v.m laadsnelheid van de startpost!

De Gixxer rijdende dames zijn verplicht om een foto van zichzelf (zonder helm!) te plaatsen!! :+

Hoe het vroegâh was:

Deel 1: GSX-R750
Deel 2: Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II
____________________________________________________________________

De rijders van dit topic:

LeeJon, Vlaardingen, 1996

dsc00047up2.jpg


Mods:
- Bos carbon uitlaat
- Knippers direct op de kuip
- Donkere verhoogde kuipruit
- BlueVision verlichting

To do:
- Laser HotCam uitlaat
- Donkere kuiruit zonder verhoging
- R-logo heelplates
- Dynokit
- Stalen remleidingen~[/quote]


Kohen, Nieuwdorp/Eindhoven, 1997

Resized_DSCN0042.jpg


Resized_DSCN0044.jpg


Mods:
- Arrow uitlaat
- Knippers direct op de kuip(voorkant)
- MRA ruit
- Led achterlicht incl knippers
- Wave disk achter
- Zwarte kuip (origineel appart)
- Dynokit
- Camerasteun
- MDI voetsteunen

To do:
- Stalen remleidingen


Naga, Amsterdam, 1999

full


Mods:
- Laser deeptone carbon demper
- MRA smoke kuipruitje
- R-logo heelplates
- Stalen remleidingen voor
- Chrome topkuiphouder
- K&N Luchtfilter
- Helderglas LED achterlicht met geïntegreerde RAW
- Kleine LED RAW voor
- Gepolijste velgen


petsch, Beverwijk, 1999

2003467463431178512_rs.jpg


2003453231670755731_rs.jpg


Mods:
- stalen Hel remleidingen voor
- EBC HH+ remblokken voor
- MPP's
- voor en achterveren van Hyperpro
- pro-oiler kettingsmeer systeem


*René*, Hoogeveen, 1999

full


Mods:
- Zwarte MRA ruit
- Leo Vince SBK
- Velgen half gepolijst
- Valdoppen


"Suzuki Boy", Voorburg, 1999

full


full


Mods:
- kleine transparante knippers
- Leo Vince SBK EVO II ALU demper
- MRA getint double-bouble ruitje
- MPP 2 CT's

*LUCKY 13*, Gulpen, 2000

full


full


Mods:
- Gouden Tsbaki ketting
- Zwart ruitje
- BOS Demper (nog steeds te ruil of te koop)
- Kleine knippers en taartschep afgezaagd
- Zadel en bijrijder zit overtrokken door Bagster


McGreen, Huizen, 2001

IMGP2689web.JPG


IMGP2690web.JPG


Mods:
- Power Commander II
- Yoshimura Tri Oval full system
- Bagster zitjes
- Donker kuipruitje
- Kleine knippers voor
- Kleine kentekenplaat houder
- RVS remleidingen


Green Fear, Lopik, 2002

full


full


Mods:
- Öhliins vering voor
- Arrow full racesysteem
- BMC luchtfilter
- Valtermoto tandwielen
- Blauwe ketting
- Valtermoto blauwe boutenset
- Hotbodies kuipknippers
- Hotbodies undertail met ingeb. knippers
- MRA smoke kuipruit
- GSXR handvaten en stuurgewichten
- Pirelli SuperCorsa SC 2
- Xenon 8000 K dim en groot licht
- ZX9R spiegels
- Datatool gearindicator


gixxerdave, Emmen, 2002

full


full


full


Mods:
-Race ruitje van puig
- hugger
- uitlaat schuiner gezet met bos tit uitlaat
- GSX-R 1000 k3/k4
- Gearindicator


mick85, Spijkenisse, 2002

DSC00540.JPG


DSC00546.JPG


ik%20zandvoort.jpg


Mods:
- MadDoctor undertail met ingebouwde led verlichting incl. knippers
- Bos aluminium demper
- Led pijl knippers voor
- Hel Stalen remleidingen
- Rizoma rem potje voor
- zero gravety kuip ruit smoke
- Bike design crash protectors
-blue vision licht
- K&N lucht filter
- M-F stikker


ivoschrien, Banholt, 2004

Foto=LJ3MEEJS


Foto=VMFZLVMX


Mods:
- WP voorvorkvering
- Puig smoked dubble bubble ruitje
- Verkorte kentekenplaat + knippers
- Yoshimura TRI-oval RVS
- Leren bagster tankhoes
- Rim-striping


TLRboy, Nijmegen, 2004 RR

full


full


Mods:
-Yoshimura vliegwiel/dynamo
- Yoshimura TRI oval titanium comp.systeem
- Yoshimura koppakking
- Grote radiateur 50% meer opp.
- Motor aanpassing HoegeeTech
- Dynojet Powercommander
- Dynojet quickshifter
- BMC Airfilter
- PT Radiale rempomp met klaphandle
- Gilles Tooling kettingspanners/paddocksteun
- Robby Moto clip-ons
- Snelgas Domino
- MR motorrad remschakelset
- NRC versterkte carterdeksel
- WP comp.achterschokbreker met hydr. veervoorspanning
- WP voorvering modificatie
- WP stuurdemper
- Kleinere accu
- STM Slipperclutch
- PVM 20 Spaaks wielen
- Wave schijven gietijzer
- valdoppen overal


P.IJsvogel, Alblasserdam, 2005

full


Mods:
- Stalen remleidingen
- Valtermoto spul
- PT rem- koppelingshendel
- Hyperpro voor en achter
- Suzuki smoke ruitje


Rene H, Hoofddorp, 2005

full


full


Mods:
- Hyperpro achterveer op schokbreker
- Hyperpro voorvering
- Pirelli diablo's
- Devil Magnum Exhaust system (high mount)
- Double Bubble ruitje


Marknesse, Marknesse, 2006

bikepics-682309-full.jpg


Mods:
- Laser GP-style
- Blauwe Suzuki kuipruit
- Blauwe Suzuki achter spatbord
- Oranje/rood velg lint
- RVS kenteken houder
- GSX-R tankpad
- Pirelli super corsa's


MDevil, Moddereiland, 2006

DSC02221.jpg


1x_Digitaal_TTS1150.jpg


DSC02220.jpg


Mods:
- stalen remleidingen
- carbon hugger
- goudkleurige forkpreload adjusters
- goudkleurige stuurgewichtjes
- taartschep vervangen door normale kentekenplaathouder
- Michelin Pilot Powers
- MF sticker
- Pazzo koppeling en rem handle
- Origineel zwart Suzuki double bubble kuipruit
- Xenon verlichting

MJV_rider, België, 2006

GSXR005.jpg


GSXR007.jpg


GSXR010.jpg


Mods:
- Pazzo hendels
- Bikedesign valblokken
- Philips silvervision knipperlichten
- Nummerplaat houder
- Motografix tankpad


Nightbat®, Delft - 2006
0e2babac3e4bef1fcb692011d090d006


full


Mods:
- Puig Dark smoke DB-ruitje
- Clear alternatives smoke knipperglaasjes voor en achter
- RPP preload adjusters
- LSL valdoppen
- K&N Luchtfilter
- Powercommander IIIusb
- Mircon GP slip on
- Gilles Kettingspanners
- Pazzo Shorty hendels
- Braking Wave schijven voor
- Haakse ventielen

To do:
- Stalen remleidingen
- Smoke achterlicht


boabea, Eeklo België, 2007

img0992gw3.jpg


Mods:
- Kleine kentekenplaathouder


Foxx, Waddinxveen, 2007

full


Mods:
- Stalen remleidingen
- HK Suspension vering modificatie


mac d, Oostburg, 2007

p6070003pd5.jpg


p6070005uu2.jpg


p7240006yr3.jpg


Mods:
- Stalen remleidingen


Suzinki, Heemstede, 2007 Yoshimura

full


Mods:
- Carbon voorspatbord
- Rim-striping
- Zwarte forkpreload-adjusters
- Smoke knipper lichten voor en achter
- Kleine kentekenplaat-houder
- Korte Pazzo hendels
- Osco-oiler

_______________________________________________________________________

De GSX-R 750 Service Manuals vanaf 93 tot 2007 en de fiches

Hier kan je de fiches vinden :

Fiches GSXR 750's

Selecteer het jaar waarin ze gebouwd is en zoek dan de 750 en je hebt de fiches (alleen online, je kunt ze wel uitprinten)

Hier zijn de links naar de Service Manuals :

GSX-R 750 (W) Service manual van 1993 tot 1995
GSX-R 750 SRAD service manual van 1996 tot 1999
GSX-R 750 K1 tot K3 Service manual (van 2000 tot 2003)
GSX-R 750 K4/K5 Service manual (2004 & 2005) :}
GSX-R 750 K6/K7 Service manual (2006 & 2007)

Vering uitleg en afstellen
 
Laatst bewerkt:
Jeuh *O*

Mag ik ook in de OP? (voor zolang als ik m nog heb iig....)

Naga, Amsterdam, 1999

full


Mods:
Laser deeptone carbon demper
MRA smoke kuipruitje
R-logo heelplates
Stalen remleidingen voor
Chrome topkuiphouder
K&N Luchtfilter
Helderglas LED achterlicht met geïntegreerde RAW
Kleine LED RAW voor
Gepolijste velgen (Niet de spaken)

:W
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk! Welk bouwjaar?

Enne.....wat ga je nu kopen dan? 1000 K5/6? :9
 
1999 (had het net toegevoegd...)

Uhm...nee..ik...uhhhh... :X

Ik ga wss voor een 600cc....

Ben ik nou een idioot?? :?

:+

Ik heb het hier ook wel al eens laten vallen, maar vlgs mij kan ik met mijn beginners vaardigheden prima toe met een 600cc (miss zelfs wel beter). Maar ik moet nog gaan proefrijden, want ze schijnen wel wat zenuwachtiger te rijden. Met de 750 kun je ook wat makkelijker "lui" rijden zegt men...

Een andere overweging is: ik vind de nieuwe modellen mooi! En dan is een 600cc weer net ff wat betaalbaarder. Maar verder dan een k2 zal ik financieel gezien toch niet komen denk ik. Zit nog te dubben of ik moet gaan invoeren uit DL of BE, maar ik moet het nog zien.

Vind de SRAD wel een heel speciale fiets qua design... Vind alleen de koplamp niet geweldig (beetje ouderwets). Maar ik heb m net te koop gezet, maar tot dat ik m voor die prijs kan verkopen is ie nog van mij,...kan zomaar nog ff duren schat ik in....

Maar misschien dat ik na het proefrijden toch weer aan een 750 ga denken. Kweetnie.... Kortom, ik heb t maar een beetje moeilijk momenteel met verzinnen wat ik nou wil... B|

Wat ik ook een heeeeel mooie fiets vind is de triumpf daytona 675 :9~ Maar dat is dan weer geen soes hè...(en dat houd me serieus tegen....dat...en de prijs natuulijk)

Conclusie: wil wat anders maar t kan nog alle kanten op :+
 
@Naga

als je tot het eind van het jaar de tijd hebt is er heeeeeeel misschien een K4 te koop :Y

Ik zeg wel heeeeeeel misschien :P

zit nog STEEDS te twijfelen italian is mooi maar de nieuwe 750's zijn ook niet verkeert :P en daar kan je meer aan veranderen :+
 
Laatst bewerkt:
jaja,...dacht ik dat ik wat weifelend, twijfelend, over kom in mijn laatste post...maar als ik terug denk aan jouw ducati-worsteling van de afgelopen maanden/jaren....daarbij vergeleken ben ik nog een snelle knopen doorhakker... _O-
:j

Maar mocht het zo uitkomen dan hou ik me serieus warm aanbevolen...want jouw bike vind ik :9~
 
600 is een perfecte beginnersbike, de 750 niet echt maar dat stopt sommige mensen niet :z

Ik denk zelf ook aan een 600'tje, wel een K7, maar ik ga er alleen mee circuitrijden. Maar een 750 ben ik gewend dus maybe neem ik die weer. Ligt aan de centjes en de mogelijke deals die ik kan sluiten
 
Jemig...sta ik nog helemaal bovenaan ook...* krabt zich trots achter zijn oor* 8-)

Maar jij hebt hiervoor toch een 600 gehad? (dacht ik mij van het 600 topic te herinneren?). Wat zijn vlgs jou de grootste verschillen dan (en dan qua straat gebruik...want circuit heb ik nog nooit gezien)?
 
Jemig...sta ik nog helemaal bovenaan ook...* krabt zich trots achter zijn oor* 8-)

Maar jij hebt hiervoor toch een 600 gehad? (dacht ik mij van het 600 topic te herinneren?). Wat zijn vlgs jou de grootste verschillen dan (en dan qua straat gebruik...want circuit heb ik nog nooit gezien)?

Ik had idd een 600, een K4 zwart oranje. Beviel me heel goed hoor, je rijdt alleen ietsje hoger in de toeren, 1000 rpm maximaal! Verder moet je wat vaker schakelen en met name wat terugschakelen als je net ergens langs wil trekken maar alles went! De top boeit helemaal niks, een 750 heeft wel een kick-ass eindschot tot 290 door, vooral in z'n 6 trekt ie echt fucking hard door. Althans de mijne met andere tandwielen

Op het circuit moet je veel meer met de toeren spelen en minder remmen dus vergt oefening. Verder weet ik het nog niet hoor, zou ff moeten testrijden. Als het echt klauwen vol met geld scheelt dan neem ik een 600, of hij moet zo tegenvallen maar dat zal wel niet aangezien ik er al 1 heb gehad
 
Ja precies...je moet wat meer schakelen...maar da's op zich geen straf denk ik. Scheelt miss ook wel iets dat ik van een 99er af kom. Kan me voorstellen dat die niet eens zo heel veel verschillen met bijv een 600 k1/2/3 (want in die range zal het wel worden als ik mazzel heb...). Topsnelheid boeit me helemaal niets...wil een lekker sturende fiets...

hmmm...gewoon gaan testrijden denk ik....
 
Een nieuw deeltje! Ik zal deze week ook eens een betere foto posten want het lijkt nu alsof mun camera dronken was...
 
Hier de mijne dan maar:

LeeJon, Vlaardingen, 1996

dsc00810rq8.jpg


dsc00812ly7.jpg


dsc00813lm0.jpg



Mods:
- Bos carbon uitlaat
- Knippers direct op de kuip
- Donkere verhoogde kuipruit
- BlueVision verlichting


Wish-list:
- Laser HotCam uitlaat
- Donkere kuiruit zonder verhoging
- R-logo heelplates
- Dynokit
- Stalen remleidingen
 
Laatst bewerkt:
Ja precies...je moet wat meer schakelen...maar da's op zich geen straf denk ik. Scheelt miss ook wel iets dat ik van een 99er af kom. Kan me voorstellen dat die niet eens zo heel veel verschillen met bijv een 600 k1/2/3 (want in die range zal het wel worden als ik mazzel heb...). Topsnelheid boeit me helemaal niets...wil een lekker sturende fiets...

hmmm...gewoon gaan testrijden denk ik....

Testrijden is dé manier om erachter te komen of een motor wat is

[me="Postman"]moet dat eigenlijk niet zeggen, aangezien hij de 750 K5 zonder testrit kocht :X[/me]

@ LeeJon: je staat erbij!
 
Ook goeiemorgen.... Zit je met een bak koffie wakker te worden.. schrik ik me toch de tandjes... Deel III alweer
*O* :] *O*
 
Laatst bewerkt:
En hier is de mijne dan:

Koen, Nieuwdorp(zld)/Eindhoven, 1997

Resized_DSCN0041.jpg

Resized_DSCN0042.jpg

Resized_DSCN0043.jpg

Resized_DSCN0044.jpg

Resized_DSCN0045.jpg

Resized_DSCN0046.jpg


Mods:
- Arrow uitlaat
- Knippers direct op de kuip(voorkant)
- MRA ruit
- Led achterlicht incl knippers
- Wave disk achter
- Zwarte kuip (origineel appart)
- Dynokit
- Camerasteun
- MDI voetsteunen
- MF stikker

Wish-list:
- Stalen remleidingen (besteld)
- Achterkant afzagen

er zijn nog een aantal dingen veranderd zoals wave disk maar die staan nog niet op de foto, zelfde als het led achterlicht. Knippers van achter zijn er al af.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan