Kees Vetje
MF veteraan
GP 500cc 1989. Ron Haslam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En die iets onbekendere rijder uit TexasGP 500cc 1989. Ron HaslamBekijk bijlage 1411709
Zelfs op z'n kopEn die iets onbekendere rijder uit TexasBekijk bijlage 1411710
Ik heb er wat voor over om pagina 100 te bereikenIk moet toegeven je blijft wel volhoudend.
Bekijk bijlage 1411712
Het zij u vergevenDe eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik met mijn telefooncamera wat foto's heb gekopieerd uit een oud album van mij en dat het met plaatsen via de telefoon hier op het forum niet lekker gaat. Daarbij maakt het niet uit hoe ik ze draai, ze komen verkeerd gedraaid op het scherm terecht. Via onze pc had ik geen probleem de fotos, die twee meer naar boven, normaal neer te zetten.
Ja en Schwantz was zo goed dat hij zelfs tegen het plafond kon rijdenMooie piccies weer!
Footoo-sjop uit 1989Ja en Schwantz was zo goed dat hij zelfs tegen het plafond kon rijden
Om deze foto te kunnen maken heb ik relatief veel moeite moeten doen. Het was 1988 in de paddock tijdens de TT van Assen.
Men wilde bij Suzuki geen fotografen op bezoek tijdens het werk. Ze hadden toen nog geen pitbox tot hun beschikking maar sleutelden in een tent naast een vrachtwagen. Ik moest en zou toch een foto van de Suzuki 500 hebben en ben onder de vrachtwagen doorgekropen. Voelde mij een moment Joop van Tellingen, op zijn buik, stiekem op een plek waar hij helemaal niet mocht komen.
"Klik" deed de spiegelreflexcamera en daarna moest ik me gauw uit de voeten maken omdat een monteur het klikje hoorde! Ik had 'm d'r wel op staan!Bekijk bijlage 1413520
Om deze foto te kunnen maken heb ik relatief veel moeite moeten doen. Het was 1988 in de paddock tijdens de TT van Assen.
Men wilde bij Suzuki geen fotografen op bezoek tijdens het werk. Ze hadden toen nog geen pitbox tot hun beschikking maar sleutelden in een tent naast een vrachtwagen. Ik moest en zou toch een foto van de Suzuki 500 hebben en ben onder de vrachtwagen doorgekropen. Voelde mij een moment Joop van Tellingen, op zijn buik, stiekem op een plek waar hij helemaal niet mocht komen.
"Klik" deed de spiegelreflexcamera en daarna moest ik me gauw uit de voeten maken omdat een monteur het klikje hoorde! Ik had 'm d'r wel op staan!Bekijk bijlage 1413520
Leuk gedaan maar ietwat nutteloos,het voordeel van een crosser is juist zijn lichte gewicht,dat word zo
Groot was mijn verbazing toen ik enkele weken geleden een soortgelijke Suzuki op Francorchamps over de baan zag vliegen. Wie zit er op? Wie kan er nou aan een fabrieks-Suzuki 500 komen? Dat spookte door mijn hoofd.
Later zag ik de motor in de paddock staan. De nederlandse eigenaar moest we lachen om mijn verbazing. Het is een goed geslaagde replica. Met als basis een Square Four straatblok, in een pasgemaakt RGV 250 frame, voorzien van een conventionele voorvork met daarin Marvic wielen. De aluminium tank bij Spondon vandaan en het heel erg gelijkende zitje van Marktplaats gekocht. Wie had een mal?? Kuip van een Yamaha GP Bekijk bijlage 1413523500 en het spuitwerk deed de rest.
Is gemaakt voor supermotardLeuk gedaan maar ietwat nutteloos,het voordeel van een crosser is juist zijn lichte gewicht,dat word zo
te niet gedaan,als multicilinder crossers enig nut hadden dan hadden fabrikanten dat wel gedaan,
ook wil je bij een crosser veel terkkracht onderin ,dus een membraam inlaat geen roterende.
Dan nog zou ik liever een 1 pitter hebbenIs gemaakt voor supermotard