Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

kevin.jpg


Fuck.......................
 
Ja dat is de ex van Hans, nou die is er dan ook snel klaar mee!
Inderdaad,wel een buitenkansje om een heel nette X7 te kopen 1 in een zelfde staat vinden is zoeken naar de spreekwoordelijke
naald in de hooiberg,heb helaas geen liggende gelden op dit moment anders zou ik het wel weten.
Dit kost een vergelijkbare in de UK,
nog 1,
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad,wel een buitenkansje om een heel nette X7 te kopen 1 in een zelfde staat vinden is zoeken naar de spreekwoordelijke
naald in de hooiberg,heb helaas geen liggende gelden op dit moment anders zou ik het wel weten.
Dit kost een vergelijkbare in de UK,
nog 1,
En dit is wel 1 van de beste zo niet de beste die er in Nederland te vinden is.
 
En dit is wel 1 van de beste zo niet de beste die er in Nederland te vinden is.

Niet helemaal
Ik heb nog een nieuwe staan
En z'n tweelingbroer.
Tussen het kenteken van de blauwe van Hans en die van mij zitten maar 2 cijfers. Ik heb 29 en 30 Hans 32
ZR-74-31 is geen x7
Maar de x7 is prachtig
En de prijs is goed te doen
Zeker met de extra onderdelen
 
Ik snap ook niet waarom de huidige eigenaar de X7 weer verkoopt,die motoren worden alleen maar meer waard,zeker in deze staat.
Het is makkelijker geld verdienen dan je centen op de bank te zetten met 0.0 rente.
Je moet de banken tegenwoordig bijna smeken om je centen te willen bewaren.
 
Hij zegt in de advertentie dat hij niet goed meer durft na een ongeluk met de vorige motor.
 
Hij zegt in de advertentie dat hij niet goed meer durft na een ongeluk met de vorige motor.
Ja dat gevoel ken ik maar gewoon gaan rijden is daar de beste remedie tegen,in het begin gaat dat nog moeilijk
maar dat komt vanzelf wel weer goed,je loopt altijd een risico als verkeersdeelnemer,wil je dat niet moet je nooit
meer naar buiten gaan.
Voor de waarde is het juist verstandig om zo weinig mogelijk km,s te maken. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan