Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

dit model RG kont
 

Bijlagen

  • IMG_1761.JPG
    IMG_1761.JPG
    80,4 KB · Weergaven: 10
Ze mogen mij plagen met elke RG 500. Heb er ooit een keer op mogen zitten maar meer ook niet Zou graag een keer willen proberen om op zo een RG te rijden. Maar dat komt er nooit van.
 
RG500 Gamma's still going strong (en ja met het originele frame)
48967153851_143cbca04c_b.jpg


48982181131_0b7b4163e3_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt, hij heeft ongeveer dezelfde tijd gereden als op een Yamaha R1 op dezelfde baan en denkt met wat meer afstelling en tuning dat hij die tijd nog flink kan verbeteren met de RG.
Erg knap met zo'n oude fiets!
 
Laatst bewerkt:
RGB500 te koop
 
Zeker, zo te zien heeft hij er nog meer. Ik zie in de advertentie dat de verkoper een Nederlander is.
 
Zeker, zo te zien heeft hij er nog meer. Ik zie in de advertentie dat de verkoper een Nederlander is.
En zo te zien iemand met een bedrijf,er staat een bandenrek en een autobrug zo te zien,er staat blijkbaar veel meer 2 takt spul
in Nederland dan dat we denken.
 
Zo,n 12 jaar geleden kwam ik regelmatig bij mensen om voor een 2 takt te kijken die ze te koop hadden staan,het verbaasde me
toen ook al hoeveel spul sommige hadden staan,ooit bij een boer in Friesland geweest voor een RD500,in zijn schuur had hij
een zolder gemaakt die vol stond met 2 takt motoren,bij elkaar een stuk of 10,de meeste Kawa 3 cilinders ,en
ook een RD500 gekocht van iemand uit Brabant,ik kwam in zijn schuur en daar stond naast de RD500 een Suzuki zijspan racer met
GT750 blok,daarnaast planken vol met GT750 onderdelen,achter in de schuur hing een groot ondoorzichtig stuk plastic,hij zei ik heb ook nog een leuke verzameling en trok dat stuk plastic opzij en daar stonden 8 Yamaha race motoren me aan te staren ,allemaal lichte machientjes,125 en 250cc
uit de jaren 70,ook bij een kerel in Gelderland geweest die een KH400 te koop had staan,ook die stond in een boeren schuur,daarnaast had de man nog 3
gt750,s staan waaronder een Dunstall uitvoering.En een keer in Overijssel bij een kerel 2 gietwielen gekocht voor mijn GT750,die had ook 3 GT750,s
in nieuwstaat staan.
 
Mooie verhalen weer!
Op MP worden regelmatig RGV250's aangeboden door Rob 1 en Rob 2 om ze zomaar te noemen. Ik heb een vermoeden dat dit 1 van de 2 is.
 
Mooie verhalen weer!
Op MP worden regelmatig RGV250's aangeboden door Rob 1 en Rob 2 om ze zomaar te noemen. Ik heb een vermoeden dat dit 1 van de 2 is.

Als je Rob uit Amsterdam bedoeld: Heb bij hem een set uitlaatjes gekocht voor een prima prijs. Tevens heeft hij ook een groot netwerk met 2 en mooie 4 takt eigenaren. Nsr’s, RC’s, Rgv’s, etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan