Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Ja en dit gaat alleen nog over 2 takt motoren,als het over klassieke brommers of klassieke motoren zou gaan weet ik er ook
nog heel veel te staan,1 van die mensen is zelfs een eigen museum begonnen om z,n verzameling aan het publiek te kunnen laten zien ,
deze foto is nog van zijn oude plek,hij heeft nu een veel mooier pand waar de verzameling in staat,hij heeft naast de brommers en motoren nog een collectie klassieke Amerikaanse auto,s.
oude-brommers-chrisdegroot03.jpg
 
Laatst bewerkt:
staat wel meer moois te koop bij/van hem : ook een RD500, een 350LC, een RR versie van de oude SBK's van Kawa, Yam en Soes en een RC30.
een koopje zullen ze niet zijn, denk dat ze al een half jaar te koop staan.
 
Tja persoonlijk vind ik dit soort verbouwingen niks,zowat het halve frame is uitgehakt voor de carbs,dan vind
ik de custom made frames zoals van die Australiërs en bijvoorbeeld Spondon of Nico Bakker heel wat mooier
 
Mooi hoor, die RGB vind ik er mooi uitzien, strakke zit, upside down, gewoon mooie looks!
 
Top! Eentje met het alu frame waarop ook het frame van de RG500 Gamma gebaseerd is. De laatste complete RGB500 door de fabriek gebouwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan