Kees Vetje
MF veteraan
Suzuki RG T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo klein is de wereldKreeg verkering met mijn vrouw in '83 kwam er te laat achter dat de fam. Middelburg haar buren waren!
Links bovenin de hoek staan Jack Middelburg, Mar Schouten, Hans Spaan, Bernard Schnieders en Egbert Streuer. Allen voor dezelfde sponsor
Ach ik heb nog met veel Nederlandse coureurs in het rennerskwartier gezeten,oa Jack,Boet enzzzzzz, en achter Maarten Duyzers aan gereden.Kreeg verkering met mijn vrouw in '83 kwam er te laat achter dat de fam. Middelburg haar buren waren!
Dat kunnen er inderdaad niet veel zeggen dat ze Rossi voor zijn geblevenAltijd baas boven baas maar als we dan gaan pochen...... ik ben Vali (voor jullie Valentino Rossi ) op de motor in 2006 voor gebleven, pikstra kon mij van geen kant inhalen, wat hij ook probeerde!!!!
Ok misschien wat meer details, ik werkte van 2006-2009 in Qatar voor Shell en reed regelmatig trackdays op Losail met mijn 998. Tevens was ik marshall bij de WSB en motoGP en wel in de vorm van mototaxi. Met zijn 6'n allemaal een eigen Honda transalp 3 mannen binnen 3 man buitenbaan. Ieder een deel en wanneer er een rijder af ging in de training of wedstrijd maar was niet gewond dan pikte wij ze op en reden hen terug naar de pitbox. Dus toen over de wedstrijdradio het bericht kwam Vali down racete we met zijn allen naar die sectie en ik was er het eerst .
Was leuke tijd, ook om te zien waar die gasten van het gas af gingen (niet eens remde) en bochten aanstuurde, we stonden uiteraard dicht op de baan aan de vangrail, erg laag drempelig, ook allemaal erg goed benaderbaar de rijders voor/na de wedstrijd. En naast de start staan, tijdens de prijs uitreiking voor aan, vrij toegang tot de pit en paddock.
Bas den Breejen in 1995Dat kunnen er inderdaad niet veel zeggen dat ze Rossi voor zijn gebleven
Barry Sheene Restoration at Motorcycle Live 2019
Altijd baas boven baas maar als we dan gaan pochen...... ik ben Vali (voor jullie Valentino Rossi ) op de motor in 2006 voor gebleven, pikstra kon mij van geen kant inhalen, wat hij ook probeerde!!!!
Ok misschien wat meer details, ik werkte van 2006-2009 in Qatar voor Shell en reed regelmatig trackdays op Losail met mijn 998. Tevens was ik marshall bij de WSB en motoGP en wel in de vorm van mototaxi. Met zijn 6'n allemaal een eigen Honda transalp 3 mannen binnen 3 man buitenbaan. Ieder een deel en wanneer er een rijder af ging in de training of wedstrijd maar was niet gewond dan pikte wij ze op en reden hen terug naar de pitbox. Dus toen over de wedstrijdradio het bericht kwam Vali down racete we met zijn allen naar die sectie en ik was er het eerst .
Was leuke tijd, ook om te zien waar die gasten van het gas af gingen (niet eens remde) en bochten aanstuurde, we stonden uiteraard dicht op de baan aan de vangrail, erg laag drempelig, ook allemaal erg goed benaderbaar de rijders voor/na de wedstrijd. En naast de start staan, tijdens de prijs uitreiking voor aan, vrij toegang tot de pit en paddock.
Wat voor BasHeeft er hier misschien nog iemand baat bij een AGV Grid helm van Barry Sheene, maat M?
Bekijk bijlage 1448276
Bekijk bijlage 1448277
Bekijk bijlage 1448278
Bekijk bijlage 1448279
Voor op de kast danKop te dik.....
Nou ik heb m,n best gedaan,weer geen bonus verdiendIk heb al genoeg op de kast liggen.....