Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Suzuki RG T
Suzuki RGT.jpg
 
Leuk hoor! De TGA1 heb ik een paar jaar geleden nog zien racen op Spa. Hij is in het bezit van een Nederlander die in Zwitserland woont.
 
Altijd baas boven baas _O- maar als we dan gaan pochen...... ik ben Vali (voor jullie Valentino Rossi 🤪) op de motor in 2006 voor gebleven, pikstra kon mij van geen kant inhalen, wat hij ook probeerde!!!!

Ok misschien wat meer details, ik werkte van 2006-2009 in Qatar voor Shell en reed regelmatig trackdays op Losail met mijn 998. Tevens was ik marshall bij de WSB en motoGP en wel in de vorm van mototaxi. Met zijn 6'n allemaal een eigen Honda transalp 3 mannen binnen 3 man buitenbaan. Ieder een deel en wanneer er een rijder af ging in de training of wedstrijd maar was niet gewond dan pikte wij ze op en reden hen terug naar de pitbox. Dus toen over de wedstrijdradio het bericht kwam Vali down racete we met zijn allen naar die sectie en ik was er het eerst :].

Was leuke tijd, ook om te zien waar die gasten van het gas af gingen (niet eens remde) en bochten aanstuurde, we stonden uiteraard dicht op de baan aan de vangrail, erg laag drempelig, ook allemaal erg goed benaderbaar de rijders voor/na de wedstrijd. En naast de start staan, tijdens de prijs uitreiking voor aan, vrij toegang tot de pit en paddock.
 
Altijd baas boven baas _O- maar als we dan gaan pochen...... ik ben Vali (voor jullie Valentino Rossi 🤪) op de motor in 2006 voor gebleven, pikstra kon mij van geen kant inhalen, wat hij ook probeerde!!!!

Ok misschien wat meer details, ik werkte van 2006-2009 in Qatar voor Shell en reed regelmatig trackdays op Losail met mijn 998. Tevens was ik marshall bij de WSB en motoGP en wel in de vorm van mototaxi. Met zijn 6'n allemaal een eigen Honda transalp 3 mannen binnen 3 man buitenbaan. Ieder een deel en wanneer er een rijder af ging in de training of wedstrijd maar was niet gewond dan pikte wij ze op en reden hen terug naar de pitbox. Dus toen over de wedstrijdradio het bericht kwam Vali down racete we met zijn allen naar die sectie en ik was er het eerst :].

Was leuke tijd, ook om te zien waar die gasten van het gas af gingen (niet eens remde) en bochten aanstuurde, we stonden uiteraard dicht op de baan aan de vangrail, erg laag drempelig, ook allemaal erg goed benaderbaar de rijders voor/na de wedstrijd. En naast de start staan, tijdens de prijs uitreiking voor aan, vrij toegang tot de pit en paddock.
Dat kunnen er inderdaad niet veel zeggen dat ze Rossi voor zijn gebleven ;)
 
Altijd baas boven baas _O- maar als we dan gaan pochen...... ik ben Vali (voor jullie Valentino Rossi 🤪) op de motor in 2006 voor gebleven, pikstra kon mij van geen kant inhalen, wat hij ook probeerde!!!!

Ok misschien wat meer details, ik werkte van 2006-2009 in Qatar voor Shell en reed regelmatig trackdays op Losail met mijn 998. Tevens was ik marshall bij de WSB en motoGP en wel in de vorm van mototaxi. Met zijn 6'n allemaal een eigen Honda transalp 3 mannen binnen 3 man buitenbaan. Ieder een deel en wanneer er een rijder af ging in de training of wedstrijd maar was niet gewond dan pikte wij ze op en reden hen terug naar de pitbox. Dus toen over de wedstrijdradio het bericht kwam Vali down racete we met zijn allen naar die sectie en ik was er het eerst :].

Was leuke tijd, ook om te zien waar die gasten van het gas af gingen (niet eens remde) en bochten aanstuurde, we stonden uiteraard dicht op de baan aan de vangrail, erg laag drempelig, ook allemaal erg goed benaderbaar de rijders voor/na de wedstrijd. En naast de start staan, tijdens de prijs uitreiking voor aan, vrij toegang tot de pit en paddock.

Lucky Fucker! :t
 
Dat is het bij mij ook. Heb hem meer als object gekocht dan als helm:

1575725472613.jpeg


Maar ben momenteel aan het ontspullen. Zonde om hem te laten staan. Dus kijken of ik er iemand anders blij mee kan maken. Denk er zelfs over om mijn IOM TT helm plus podium weg te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan