Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Ligt het aan mij, of aan de foto of iets anders, maar vind het achterspatbord zo vreemd staan tov het achterwiel
Ligt denk ik aan het type achter spatbord, dit is de grote uitvoering, heb ik nooit mooi gevonden veel te lomp.
Die Italiaan heeft het kleine spatbord maar die mist weer de zwarte tuitjes op de uitlaten.
 
Beide koopjes vergeleken met deze,
Ik zou deze niet hoeven, uitgaande van de beschrijving:

"Hij won de beste motorfiets in de Carol Nash Classic Motorcycle Show en komt met die prijs.

Dit heeft de afgelopen vier jaar in een statische verzameling gestaan en is elke week omvergeworpen en opgeslagen met brandstof zonder ethanol"

Wordt iedere week omvergeworpen....nee, laat maar dan. Is gewoon een schadefiets. _O-
 
Ach ik zat me te verbazen of eigenlijk te irriteren hoeveel oude motoren verziekt worden door die bobber cq cafe racer ombouwers,
die lieden zorgen er voor dat zelfs opknappers nog nauwelijks te vinden zijn en maken er een gedrocht van,maar blijkbaar is daar vraag naar,voor deze centen koop je gewoon geen GT750 meer,dus zal er best wel animo voor zijn.
 
Ach weet je met een beetje moeite maak je er zoiets van
 
Deze staat in Spanje te wachten op betere tijden
 

Bijlagen

  • Soes 125 oa5is3.jpg
    Soes 125 oa5is3.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 9
Ach weet je met een beetje moeite maak je er zoiets van
die is al even lelijk |(
 
Mooie GT550 op MP
Hmmm,mooie verhaaltjes dat wel,bekijk je de foto goed zie je de roestplekken op het frame zitten,iemand die echt
z,n motor goed onderhoud heeft zal dat nooit laten gebeuren,daarom vind ik die vraagprijs te hoog.
Deze gaat flink tegenvallen in het echt,op foto,s ziet alles er beter uit dan in het echt,er zit ook nog een lelijke deuk in de uitlaat.
 
Laatst bewerkt:
Mooie GT550 op MP
Alleen voor de advertentietekst zou je hem al kopen: "Met het mooiste rengdengdeng geluid wat je kan bedenken" :t _O-
Overigens heeft hij ook de auto van Bobby Ewing te koop. En als je weet wie dat is, dan ben je oud :Y
 
Alleen voor de advertentietekst zou je hem al kopen: "Met het mooiste rengdengdeng geluid wat je kan bedenken" :t _O-
Overigens heeft hij ook de auto van Bobby Ewing te koop. En als je weet wie dat is, dan ben je oud :Y
Dat is de man van Atlantis,en dat is nog veel langer geleden dan Dallas,of te wel Patrick Duffy.;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan