Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Precies. Ik zag het ook al, maar heb niets gemeld hier, dacht daar komt ie zelf wel achter dat een GSX 750 een 4-takt is, en een Puch geen Suzuki.
Zo erg is het nou ook weer niet hoor.
 
Afgelopen zondag (gelukkig) geen issue behalve een wat anders aanvoelend mengsel, en nu vanavond ineens een onophoudelijke stroom benzine uit de rechter carb. Wat blijkt: vlotter lek, dus langzaam volgelopen met benzine. Was al eens gerepareerd en heeft blijkbaar door trillingen het laatste zetje gekregen.

Heeft iemand nog een goede vlotter (of 2) voor een (G)T500 toevallig? Dan houd ik me aanbevolen :)
 
Afgelopen zondag (gelukkig) geen issue behalve een wat anders aanvoelend mengsel, en nu vanavond ineens een onophoudelijke stroom benzine uit de rechter carb. Wat blijkt: vlotter lek, dus langzaam volgelopen met benzine. Was al eens gerepareerd en heeft blijkbaar door trillingen het laatste zetje gekregen.

Heeft iemand nog een goede vlotter (of 2) voor een (G)T500 toevallig? Dan houd ik me aanbevolen :)
En anders, ff vragen aan Classic Suzukiparts.
Of, 13252-11010 250/380/550 float
Of anders weer repareren met soldeer.
 
Laatst bewerkt:
1685008180916.jpeg

1685008197513.jpeg


O-)
 
En anders, ff vragen aan Classic Suzukiparts.
Of, 13252-11010 250/380/550 float
Of anders weer repareren met soldeer.
Thanks.
Is die 250/380/550 float hetzelfde? Leek mij een maatje kleinere mikuni... Het is me niet helemaal duidelijk welke ik kan gebruiken.
500 en 750 wellicht?
 
Thanks.
Is die 250/380/550 float hetzelfde? Leek mij een maatje kleinere mikuni... Het is me niet helemaal duidelijk welke ik kan gebruiken.
500 en 750 wellicht?
Het is waarschijnlijk een vervanger voor het origineel, die is namelijk niet meer leverbaar.
Anders ff contact opnemen met Classic Suzuki parts (Marcel Vlaandere) voor de zekerheid.
Maar Erik Potze geeft deze ook op voor de T en GT.
 
Vanmorgen voor t eerst met de T500 naar het werk gereden. Zie ik net dat de 500 badge van het olietankje is gelazerd onderweg. Dus maar op zoek naar 1 of 2 badges.
 
Denk dat het niet makkelijk te vinden zal zijn, misschien Ebay.
Of die knakker uit Sleen.
Motorsloperij Biggelaar zou je ook nog kunnen proberen.
Of Marcel, of Erik Potze.
 
Laatst bewerkt:
ik zet mijn embleempjes naast de standaard lipjes ook vast met dubbelzijdig tape, zie je niet zoveel van
Dat hebben we dan bij deze ook geleerd. Schroefdraad zal wel zijn langste tijd gehad hebben. En weet je wat het is: Deze T500 is gekocht en weg gezet in de schuur voor een jaar en wie weet daarvoor wel langer. Als je met voertuigen van 50 jaar oud gaat rijden, ja dan gebeurd er af en toe wat. Misschien veiliger om haar eens helemaal na te laten kijken voor ik verder ga rijden. Jammer dat de onderdelen zo duur zijn geworden. Maar fijn dat ze nog verkrijgbaar zijn :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan