Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Uit den Ouden Doos
NMB 1970 6 uren van Someren, Addy Mulder op een GT750

[afbeelding]\

Reclame voor "De Zwarte Arend Stabroek" op de tank. Hoe komt een Duitse coureur daaraan? Die zaak ken ik van way back then. Walter en Lilian. Een familiezaak van pandje naast pandje met een werkplaats erachter gebouwd. Intussen is de hele boel platgegooid en vervangen door appartementen. Is een eigen topic waard: fenomenale motor zaken uit de vorige eeuw, die inmiddels verdwenen zijn.[/quote]

https://www.deraceheldenvanweleer.nl/

hier is wel wat te vinden van Addy
 
Uit den Ouden Doos
NMB 1970 6 uren van Someren, Addy Mulder op een GT750

[afbeelding]\

Reclame voor "De Zwarte Arend Stabroek" op de tank. Hoe komt een Duitse coureur daaraan? Die zaak ken ik van way back then. Walter en Lilian. Een familiezaak van pandje naast pandje met een werkplaats erachter gebouwd. Intussen is de hele boel platgegooid en vervangen door appartementen. Is een eigen topic waard: fenomenale motor zaken uit de vorige eeuw, die inmiddels verdwenen zijn.[/quote]

Fenomenale motorzaken die verdwenen zijn daar zijn er genoeg van,om er een paar op te noemen Motorhome Henk Vink,Safe motors,Motorcity Rotterdam,Willy van Gent ook uit
Rotterdam,Ferbrache of Guernsey ook uit Rotterdam,Leen Post motoren uit Naaldwijk,
Piet Kruis uit Arkel,Daytona Motors uit Schiedam en zo kan ik er nog veel meer opnoemen. :Y
Bij Henk Vink stond ik vroeger als kleine jongen mij te vergapen voor het raam van de showroom naar al die motoren,dat zal zeker meegeholpen hebben om bij mij het motorvirus te doen toeslaan :] :Y
 
Laatst bewerkt:
39444595000_d7cbb97366_b.jpg
 
Er lag nog een cadeautje boven voor de Suus. Nu het eindelijk de goede kant op gaat met het weer heb ik hem maar onder het zijl vandaan gehaald en mooie originele spiegeltjes gemonteerd...

full
full
full


Ook maar even een ritje gemaakt. Paar keer kicken en die rookt weer vertrouwd als vanoudst... Al lijkt het ook net of ik met gierende banden weg rijd :]

Vering ook hoger afgesteld, stuurt een stuk scherper op de dijk.
full

Gaan er nog mensen naar Moergestel de 15de April
http://www.2taktdag.nl/
Yes. Wilde vorig jaar al gaan maar toen kon ik niet, dus dit jaar maar ruim van tevoren aangemeld *O*
 
Er lag nog een cadeautje boven voor de Suus. Nu het eindelijk de goede kant op gaat met het weer heb ik hem maar onder het zijl vandaan gehaald en mooie originele spiegeltjes gemonteerd...

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ook maar even een ritje gemaakt. Paar keer kicken en die rookt weer vertrouwd als vanoudst... Al lijkt het ook net of ik met gierende banden weg rijd :]

Vering ook hoger afgesteld, stuurt een stuk scherper op de dijk.
[afbeelding]Yes. Wilde vorig jaar al gaan maar toen kon ik niet, dus dit jaar maar ruim van tevoren aangemeld *O*

Mooi, en met de S er in *O*
 
Laatst bewerkt:
Er lag nog een cadeautje boven voor de Suus. Nu het eindelijk de goede kant op gaat met het weer heb ik hem maar onder het zijl vandaan gehaald en mooie originele spiegeltjes gemonteerd...

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ook maar even een ritje gemaakt. Paar keer kicken en die rookt weer vertrouwd als vanoudst... Al lijkt het ook net of ik met gierende banden weg rijd :]

Vering ook hoger afgesteld, stuurt een stuk scherper op de dijk.
[afbeelding]Yes. Wilde vorig jaar al gaan maar toen kon ik niet, dus dit jaar maar ruim van tevoren aangemeld *O*

Doe eens wat foto's van je fiets, volgens mij is het een hele mooie!
 
Dank voor de complimenten :]

goed gespot van de 550. Die zag ik ook pas toen hij thuis stond voor de deur... Andere kant had wel gewoon een gt380 embleempje. Maar het is inderdaad een 380.

Eerlijk gezegd kocht ik de 380 met een roze bril. Zag er veel te veel van het goede in. Er klopte wel meer niet... Komt erop neer dat ik hem opgeknapt heb met het idee het geld er nooit meer uit te krijgen. Daarnaast vind ik em veel te leuk dus hij gaat nooit meer weg *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan