Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Ik zag dat sinds kort de 98 benzine ook voorzien is van 5% Ethanol incl de Ultimate.
Schijnt weer met Europese regels te maken te hebben,zijn we weer mooi klaar mee:r
 
Wat merken wij dan van die benzine RG-Gamma? Ik vraag dit vanuit onwetendheid, niet omdat ik twijfel aan je. Bij mijn tweetakt crossers meng in namelijk meestal met E95 en ook in mijn NS 400 wanneer het zo uitkomt.
 
Benieuwd hoe lang dat blijft aangezien alle Firezone en Texaco pompen omgebouwd worden tot Esso Expres pompen.......
 
In die jaren werd er aardig wat geëxperimenteerd met carbon frames maar is het nooit
echt een succes geworden,blijkbaar werd aan aluminium de voorkeur gegeven,superstijf is
niet altijd een voordeel, enige flex in een frame kan beter zijn voor de rijeigenschappen,dat
zie je nu ook in de MotoGP met die carbon achterbruggen,soms gebruiken ze de carbon
achterbrug op een bepaald circuit en op andere circuits weer de alu brug.
Armstrong was een firma die carbon frames maakte voor de 350cc racer.
Kennisgeving voor omleiding
 
Laatst bewerkt:
Man oh man wat een mooie fiets.
Bij Kardesign kan je een kleur kiezen en die met de meeste stemmen gaan ze dan ook bouwen
https://www.facebook.com/kardesignu...916170/1551851221583280/?type=3&theater&ifg=1


Kardesign Suzuki RGV500.jpg
 
Laatst bewerkt:
In die jaren werd er aardig wat geëxperimenteerd met carbon frames maar is het nooit
echt een succes geworden,blijkbaar werd aan aluminium de voorkeur gegeven,superstijf is
niet altijd een voordeel, enige flex in een frame kan beter zijn voor de rijeigenschappen,dat
zie je nu ook in de MotoGP met die carbon achterbruggen,soms gebruiken ze de carbon
achterbrug op een bepaald circuit en op andere circuits weer de alu brug.
Armstrong was een firma die carbon frames maakte voor de 350cc racer.
Kennisgeving voor omleiding

Klopt, toen dachten ze nog hoe stijver hoe beter......
 
Terug
Bovenaan Onderaan