Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Ja zie hem en Freek nog alle 2 pikzwart van de olie onder die ouwe transit liggen om een zuiger met drijfstang er uit te halen die onderweg naar de races gesneuveld was.
 
Kwam ik tegen op Sjeesboek

6 EN 7 APRIL 2019
CLASSIC SPEED-SHOW TWENTE
Classic Racing Bikes bij BOR motoren De Lutte
Zaterdag 6 en zondag 7 april, een grote motorshow van wegraces vanaf de jaren 1950 t/m heden:
Meer als 40 motoren en meer als 25 merken, zoals……………..
Adler, Aermacchi, AJS, AMF Harley-Davidson, Aprillia, Bultaco, Cotton, Ducati, Honda, Kawasaki, Kreidler, KTM, Maico, Matchless, Moto-Guzzi, Morbidelli, Norton, Rotax, Suzuki, Yamaco, Yamaha, Yamsel, Zünndap en nog meer, zoals:
De Green Tulip van Aalt Toersen, het Ten Kate Team, Abbink Metaal en Rick Elzinga met zijn Yamaha MX2
2019 . De toegang is gratis!!
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Ja zie hem en Freek nog alle 2 pikzwart van de olie onder die ouwe transit liggen om een zuiger met drijfstang er uit te halen die onderweg naar de races gesneuveld was.
Ja dat herinner ik mij ook nog,het blok draaide zoveel toeren door de korte overbrenging dat het
niet lang goed ging.Het ding had daardoor wel veel trekkracht,ooit in een weiland gestaan dat drassig was en
alle andere wagens moesten met een tractor er weer uit getrokken worden,behalve de Transit die kwam er zonder hulp uit,
ik zie nog de verbaasde blik van Jack Middelburg toen de Transit volop modder de lucht ingooiend op eigen kracht door
de modder schoot._O-8-)
 
Waldo is naar Japan verhuisd.......
 
Waldo is naar Japan verhuisd.......
Ik had het gezien
Beetje duur om het hierte krijgen
 
Waldo is naar Japan verhuisd.......
Hij mocht willen dat hij zoveel WW Suzuki,s had staan.;)
Waldo heeft best wel een paar leuke fietsen staan,maar het merendeel moet flink opgeknapt worden om het in nette
staat te krijgen.De RG die ik van hem gekocht heb moest ik nog een paar duizend euro,s aan besteden om hem weer netjes en rij baar te krijgen.
 
2 van mijn favorieten
32524433897_76f7f88535_b.jpg
 
Ik vind het ook wel mooi geworden, de tekening is nog steeds wat mooier maar hij komt in de buurt.
 
Ja zie hem en Freek nog alle 2 pikzwart van de olie onder die ouwe transit liggen om een zuiger met drijfstang er uit te halen die onderweg naar de races gesneuveld was.
Ik zou hier wel eens wat gezichten bij willen zien. Ik kan me dit voorval namelijk ook nog goed herinneren, inclusief de smeergaatjes in het big-end blokkeren met popnagels. Ik weet alleen niet meer welk circuit. Tolbert?
 
Circuit weet ik ook niet meer. Is voor mij ook al meer als 30 jaar geleden.
Andre was wat aan de stevige kant en had donker wat krullend haar en een donkere baard. Tenminste zo staat hij mij bij.
Leeft jammer genoeg niet meer.
Zijn RG was zwart met rood/bruin.
 
Circuit weet ik ook niet meer. Is voor mij ook al meer als 30 jaar geleden.
Andre was wat aan de stevige kant en had donker wat krullend haar en een donkere baard. Tenminste zo staat hij mij bij.
Leeft jammer genoeg niet meer.
Zijn RG was zwart met rood/bruin.
Haar was bruin net zoals z,n baard,de RG was zwart/bruin/wit.;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan