Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Bedankt voor het delen van de foto's! Ziet er echt vet uit. Mooi weer, mooie motoren... Had er ook graag bij willen zijn maar had het te laat door en had al wat te doen. Volgend jaar hoop ik zeker te gaan :Y
 
Had me voorgenomen om sinds een paar jaar weer te gaan kijken. Maar had zondag helaas een klus. Prachtige plaatjes weer, Bas :t :]
 
Het gaat ze waarschijnlijk alleen om het blok.....en misschien nog het frame.

Frame is zonder papieren,dus hooguit geschikt om er een wedstrijdmotor van te maken.
Van de motor is het ook maar de vraag hoe die inwendig is,misschien staat de versnellingsbak wel op springen of is al kapot,krukas en cilinders zullen ook niet best meer zijn.De meeste waarde zit in de carters als die nog goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Frame is zonder papieren,dus hooguit geschikt om er een wedstrijdmotor van te maken.
Van de motor is het ook maar de vraag hoe die inwendig is,misschien staat de versnellingsbak wel op springen of is al kapot,krukas en cilinders zullen ook niet best meer zijn.De meeste waarde zit in de carters als die nog goed zijn.

Ik zie de waarde ook echt niet meer in dergelijke gevallen. Maar er staat RG500 op, dus denkt men goud in handen te hebben.
 
ik vind hem zeker niet duur aan de huidige prijs (3.100£).
iedereen die nu een RG500 blok wil hebben, zal dat sowieso kompleet vernieuwen. maakt het dan wat uit wat de staat ervan is ? ze zijn al blij als er 1 te koop wordt aangeboden. En bij deze kan je op je gemak je geld uitgeven ipv alles in 1 keer te moeten ophoesten.
 
ik vind hem zeker niet duur aan de huidige prijs (3.100£).
iedereen die nu een RG500 blok wil hebben, zal dat sowieso kompleet vernieuwen. maakt het dan wat uit wat de staat ervan is ? ze zijn al blij als er 1 te koop wordt aangeboden. En bij deze kan je op je gemak je geld uitgeven ipv alles in 1 keer te moeten ophoesten.

Klopt, wet van vraag en aanbod, schaarste, etc. Maar ik kan er niet doorheen kijken. (Letterlijk en figuurlijk). En zou het er niet aan durven uitgeven in deze staat.
 
Golinelli RG500

42150424221_e5c0063df1_b.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan