Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

De opbouw van mijn RV90 nadert het einde maar ik ben op zoek naar een paar onderdeeltjes.
Een vorige eigenaar heeft de richtingaanwijzers op proffesionele wijze (not) omgebouwd naar LED. Ze doen het dus niet.
Ik wil het weer terugbouwen naar origineel en ben daarvoor op zoek naar het volgende.
De binnenwerken van de richtingaanwijzers, het deel waar je de lamp indraaid. Onderdeelnummer van de raw zelf is 35600-4 Deze zijn gemonteerd op vele suzuki's vandaar de vraag in dit topic.
Iemand die weet waar en of dit los te krijgen is?

Marco
20190212_160842.jpg
20190212_160829.jpg
 
Geef mij maar gewoon origineel met hooguit een paar expansie piepkes8-)
Al kan ik wel begrijpen dat mensen er modern spul onder zetten,het is vele malen beter dan de originele fietspompen
en remmen van vroeger.
 
Het mooie is nu juist om die oude fiets pompen intern helemaal aan te passen en te verbeteren. Zodat ze in hun functioneren niet onder doen voor modern "goud" maar nog wel origineel uitzien. En alleen iemand die verder kijkt het opvalt dat er iets aan de hand is.😊
 
Het mooie is nu juist om die oude fiets pompen intern helemaal aan te passen en te verbeteren. Zodat ze in hun functioneren niet onder doen voor modern "goud" maar nog wel origineel uitzien. En alleen iemand die verder kijkt het opvalt dat er iets aan de hand is.😊
Ach mij doet het niks,ik ben nog uit de tijd van gummi frames,houten remmen,doorslaande voorvorken en fietspompen als vering:Y.
Ook daar ging ik al zo hard mogelijk mee:],de enigste in die tijd die hun zaakjes goed voor elkaar hadden waren de Italianen.
Vroeger vond ik het maar zeurders die op Italiaanse motoren reden en afgaven op alles wat Japans was,totdat ik vele
jaren later eens een Laverda SF750 kocht,toen begreep ik wat ze bedoelde,dat stuurt en remt echt vele malen beter als de
Japanners uit die tijd.
 
Laatst bewerkt:
Mooie cafe racer maar wel jammer van die voorkant. Daar had echt een klassieke vork in gemoeten.
Geef mij maar gewoon origineel met hooguit een paar expansie piepkes8-)
Al kan ik wel begrijpen dat mensen er modern spul onder zetten,het is vele malen beter dan de originele fietspompen
en remmen van vroeger.

1550319854660.png
 
Dat vind ik dan weer niet, doe mij maar een dikke achterbrug met een mooie set moderne schokkers.
 
Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde configuratie. Het smoelt goed of niet. En ik vind de geplaatste caferacer dus gewoon goed smoelen :Y
 
Laatst bewerkt:
Zo stond deze custom bike met Kenny Roberts kleuren en een bananenbrug in 2013 op het paddock van Spa Francorchamps:

P1010013.JPG


Je moet van het chrome houden, maar ik kon deze wel waarderen :t
 
Persoonlijk ben ik meer van de mooie standaard motoren ,maar deze vind ik ook erug mooi.
bikepics%2B1978%2Bgt%2B750%2B07.jpg

Inderdaad een mooi geslaagd exemplaar. Wat ik hier in het bijzonder mooi van vind is het feit dat er geen echte GT voor opgeofferd is. Er is gewoon een GT blok (en tellerset) gebruikt en een hele andere fiets omheen gebouwd. Wanneer je de originele spullen nog hebt kun je alles zo weer terugknutselen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan