Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Ik zou een motor van dat chagrijn niet eens willen hebben. En ik spreek uit ervaring, op Spa wilde Blue_eyes met Ago op de foto. Ago liep door zonder wat te zeggen. Daarna stond ik uitgebreid met Didier de Radigues op de foto. Die was wel relaxed. Kan Ago wat van leren.
Had niet verwacht dat de man uit Bergamo zo'n oude knorrepot was. Jammer. Didier kon ik altijd wel waarderen. In zijn laatste jaar GP natuurlijk op een Suzuki!
 
Had niet verwacht dat de man uit Bergamo zo'n oude knorrepot was. Jammer. Didier kon ik altijd wel waarderen. In zijn laatste jaar GP natuurlijk op een Suzuki!

Ago zou een opa van Lorenzo kunnen zijn _O- En als je zo uitstraalt dat je er geen reet aan vind, kom dan ook niet opdagen bij al die klassieke evenementen maar blijf lekker thuis. Zo dat moest ik ff kwijt. Ik denk nog met plezier terug aan het IDM van Zolder vorig jaar. Daar was ene meneer Schwantz. Nam voor iedereen de tijd :Y:t
 
001 (2).jpg
 
Bedankt voor de tip. Ik woon er niet ver vandaan en rijd regelmatig op de naastgelegen crossbaan. Ook met een 2T. Wil zeker komen kijken. Heb je er met een straat, niet circuit 2T ook wel iets te zoeken op de baan of is het alleen voor circuitfietsen? Nog eisen aan de motor?
 
Ik rij op Pottendijk geregeld met een Supermotard, maar is dat baantje niet te krap voor racers? Met gelijk gestemden en liefhebbers kun je overal lol hebben natuurlijk, maar is de TTTrack die er naast ligt niet meer geschikt? Beetje saai misschien, maar daar komt een racer toch meer tot zijn recht. (lijkt mij O-)....)
 
wij rijden r al ik weet niet hoe lang een keer per jaar met alle soorten tweetakten. Van n naoorlogse scott tot v-due en alles wat er tussen zit.
ik rij zelf met n appie rs 250 en n appie met kr1 blok en vermaak me ieder jaar weer.
TTT baan? zie ik geen uitdaging in. rondje rechtsom of rondje linksom.
 
wij rijden r al ik weet niet hoe lang een keer per jaar met alle soorten tweetakten. Van n naoorlogse scott tot v-due en alles wat er tussen zit.
ik rij zelf met n appie rs 250 en n appie met kr1 blok en vermaak me ieder jaar weer.
TTT baan? zie ik geen uitdaging in. rondje rechtsom of rondje linksom.

Ok duidelijk. Leuk ding trouwens zo'n scott :Y ik heb regelmatig iemand bij de HMV met zo'n ding zien rond gaan.
Aprilia rs 250 V-twin frame met een parallel twin blok erin? :) Klinkt interessant.

TTT baan geen uitdaging. Ja daar heb je helemaal gelijk in helaas. B| We moeten/mogen blij zijn dat er zoiets is, maar het zou zo veel leuker worden als ze er nog een lus bij aanleggen.
Ik heb er 1 x gereden met een BSA Seeley Goldstar om het schakelen met rechts onder de knie te krijgen, en nog een x met een R6 om in te rijden/uit te proberen voor we naar Spanje afreisden, en voor dat soort dingen is het echt prima.
Maar idd het zou wel iets uitgebreid mogen worden, dat was ook ooit het plan in eerste instantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan