Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Mijn eerste motor was ook een T500.
 

Bijlagen

  • T500..jpg
    T500..jpg
    118,8 KB · Weergaven: 19
Mijn 2e motor was een T500,daarna een cb400n en daarna een CB750KZ,en daarna nog een
stuk of 100 diverse merken ,soorten en maten,van 50cc tot 1500cc8-)
 
In een ander topic, kwam Leo Kruijmer langs, zijn geweldige topic over de Barton 500 triple weer opgespit.
Lees en geniet!
 
Staat er weer een GT750 te koop bij onze Oosterburen voor een flink vermogen:


of zou het dezelfde zijn die er een poosje geleden opstond en binnen een paar dagen op verkauft stond? Ik kan deze nog wel in de kleinanzeigen app bekijken omdat ik deze bij mijn favorieten heb staan, maar geen link meer van posten. Na het vergelijken van de foto's van deze nieuwe en de vorige advertentie (waar er €32.000,= voor werd gevraagd) ben ik ervan overtuigd dat het om dezelfde motor gaat. Het uit de toon vallende benzinekraantje viel me op en is bij beide motoren hetzelfde. Wanneer je een motor tot in zulke perfectie restaureert en er een dergelijk bedrag voor vraagt zou ik toch zeker zorgen dat er een benzinekraan opzit die er geen afbreuk aan doet. Ook de lokatie is hemelsbreed niet ver van elkaar.
 
Staat er weer een GT750 te koop bij onze Oosterburen voor een flink vermogen:


of zou het dezelfde zijn die er een poosje geleden opstond en binnen een paar dagen op verkauft stond? Ik kan deze nog wel in de kleinanzeigen app bekijken omdat ik deze bij mijn favorieten heb staan, maar geen link meer van posten. Na het vergelijken van de foto's van deze nieuwe en de vorige advertentie (waar er €32.000,= voor werd gevraagd) ben ik ervan overtuigd dat het om dezelfde motor gaat. Het uit de toon vallende benzinekraantje viel me op en is bij beide motoren hetzelfde. Wanneer je een motor tot in zulke perfectie restaureert en er een dergelijk bedrag voor vraagt zou ik toch zeker zorgen dat er een benzinekraan opzit die er geen afbreuk aan doet. Ook de lokatie is hemelsbreed niet ver van elkaar.
Zou dan al 4000,- gezakt zijn,duidelijk iemand die de markt aan het uitproberen is,hij gaat die gewoon niet verkopen voor dat bedrag,
ergens tussen de 10000,- en 15000,- zou misschien een koper opleveren,maar je koopt al heel nette voor rond de 10000,-,
zoals bv deze,
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RWB
Iemand heeft hulp nodig....Stotterende T500
 
Wat posten hierboven de GSXR500 neergezet. Die is gemaakt door Mark Walker, ik heb net een post op mijn blog over hem gemaakt.
Klik ook even op de onderste link in de post, dan kan je zien wat voor speciale onderdelen hij maakt voor de RG500
 
Prijs idee?wat de gek er voor over heeft,tegenwoordig zijn het net haaien als er een 2takt te koop staat,zou mij niks
verbazen als ze er meer dan 2000,- voor bieden.Als je in Grun woont zou je de motor ook te koop kunnen zetten in Duitsland,
bv via Mobile.de,gemiddeld hebben Duitsers meer over voor dit soort motoren,er staat momenteel maar 1 te koop op
Mobile.de.
 
Prijs idee?wat de gek er voor over heeft,tegenwoordig zijn het net haaien als er een 2takt te koop staat,zou mij niks
verbazen als ze er meer dan 2000,- voor bieden.Als je in Grun woont zou je de motor ook te koop kunnen zetten in Duitsland,
bv via Mobile.de,gemiddeld hebben Duitsers meer over voor dit soort motoren.
Ja dat over de grub aanbieden kan altijd nog als er hier iemand interesse heeft heb ik dat liever. Er staan maar weinig 550 s te koop om een indicatie voor de prijs uit te halen vandaar dat ik hier maar eens even vraag / aanbied.
 
Ik zou er best intresse in hebben, leuk project en zal goed staan naast mijn andere GT's. Alleen heb financiele aspect zit niet erg mee als student :X
 
Ik zou er best intresse in hebben, leuk project en zal goed staan naast mijn andere GT's. Alleen heb financiele aspect zit niet erg mee als student :X
Je kunt het allicht proberen toch? Bij jou zou ie op z'n plek zijn. Komt ie iig terecht bij een liefhebber.
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
Terug
Bovenaan Onderaan