Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

1656623573425.png
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Mooi man!
Zelf ben ik vandaag bij de Biker Classics geweest op Spa. Hoorde daar van enkele mensen dat er in Assen ook iets te doen was. Zelf niks van gegoord....
Op Spa in elk geval ook leuke dag gehad en enkele Heron Suzuki's gezien.
Ik heb ook nog een topic-je aangemaakt hier op MF met foto's voor een impressie.
Weet niet hoe ik ernaar toe moet linken.
 
Done ;)
 
Mooi man!
Zelf ben ik vandaag bij de Biker Classics geweest op Spa. Hoorde daar van enkele mensen dat er in Assen ook iets te doen was. Zelf niks van gegoord....
Op Spa in elk geval ook leuke dag gehad en enkele Heron Suzuki's gezien.
Ik heb ook nog een topic-je aangemaakt hier op MF met foto's voor een impressie.
Weet niet hoe ik ernaar toe moet linken.
Ik ben zelf een keer of 6 a 7 bij de Bikers Classics geweest en ik dacht dit jaar maar eens naar Assen.
 
Als ik jouw foto's zie is de Bikers Classics nog steeds wat exclusiever. Assen was heel gevarieerd met ook een hele berg brommers.
 
Ik heb dit evenement voorbij laten gaan. TT geweest en 7 en 20 juli ook weer naar Assen.
Die GP classics eens gekeken naar de entry list; komt wel aardig wat exotisch spul met de tweewielers. En die 4 wielers........heb daar ook minder mee maar dat oude spul een keer te zien rijden lijkt me ook wel leuk. Datum maar in de agenda gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan