Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

1660163832810.png
 
Deze stond vorig jaar te koop, een NOS Reimo 3in1 van giet aluminium. Mooi is ie niet, zeldzaam wel.
 
Laatst bewerkt:
Deze stond vorig jaar te koop, een NOS Reimo 3in1 van giet aluminium. Mooi is ie niet, zeldzaam wel.
Moge zo zijn,misschien is de reden dat ie zo zeldzaam is dat niemand dat lelijke ding wou. 🤭
Als je zoiets wil kan je beter Fedor ff een piepke laten maken,daarna ff laten verchromen en klaar:Y
 
Moge zo zijn,misschien is de reden dat ie zo zeldzaam is dat niemand dat lelijke ding wou. 🤭
Als je zoiets wil kan je beter Fedor ff een piepke laten maken,daarna ff laten verchromen en klaar:Y
En toch is het ding veel waard net als de dichte kettingkast van Reimo, omdat ze enorm zeldzaam en gewild zijn.
 
En toch is het ding veel waard net als de dichte kettingkast van Reimo, omdat ze enorm zeldzaam en gewild zijn.
Ja dat zal wel,maar ik zou ze niet willen op m,n GT,je rijd toch wel voor aap met die uitlaat schoorsteen.🙈:Y
Ik zou nog eerder die gedeukte van MP er onder zetten dan die vreselijk lelijke Reimo.
En een dichte kettingkast is zo niet cool,daar reden vroeger bejaarden mee op hun brommer:Y
 
Qua geluid is een 3in1 niet te verslaan.
Ben dat niet met je eens,mooiste geluid wat ik gehoord heb waren 3 in3 pijpen,maar wel de juiste,
dat maakt veel uit,bijvoorbeeld de pruttelpijpen die er bij mij onder zaten waren flut wat geluid betreft.
Vroeger ooit eens naast een GT gestaan met 3 in 3 die maakte nog steeds het mooiste geluid wat ik ooit gehoord heb bij een GT.
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet apart, zo kwamen ze ook uit de fabriek ;)
Bij een aftermarket set is het erg raar.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan