Het ''te koop'' sectie

Aparte 35kw & 11kw te koop sectie?

  • Ja

    Stemmen: 1 16,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6

Dion1

Rookie
26 okt 2015
23
0
Winterswijk
Hallo Heer/Mevrouw.


Ik ben zelf net bezig met het lessen op de motor, en ben stiekem ook al een beetje aan het kijken voor een motor in mijn geval ga ik voor het a2 rijbewijs.

Ik weet hoe de regels in elkaar zitten wat ik mag berijden er wat niet en ook dan ik alleen <70kw mag knijpen.

Maar toch weet ik niet van elke motor hoeveel het originele vermogen is en als ik dus aan het zoeken ben naar een motor moet ik altijd via google zoeken wat het nou echt is.. en vaak kom je er dan achter dat je hem niet mag knijpen of misschien wel.

Mijn verzoek is om alles simpel en duidelijk te maken vooral voor de beginnende motor rijder 11kw&35kw om het ook mooi overzichtelijk te houden.

Waar het uiteindelijk op neerkomt is een apart te koop gedeelte voor 11kw en een apart gedeelte voor 35kw. Dan is het lekker overzichtelijk en hoef ik niet steeds te achterhalen of ik die motor wel of niet mag berijden. Want het staat lange niet altijd bij de advertentie of dat kan of niet kan. mocht er dus een motor bijvoorbeeld op het 35kw gedeelte komen die niet mag bereden worden met een a2 kan een mod dat corrigeren.


Ik weet dat het extra werk is voor de admins/mods maar ik denk dat het wel mogelijk moet zijn er zijn vast wel meerdere mensen die misschien mod willen worden (tenminste ik ben er een van) maar ik ben hier pas nog nieuw dus gaat hem waarschijnlijk niet worden.

Als jullie dit zouden kunnen realiseren zou dat een enorme vooruitgang zijn vind ik tegenover de andere fora. En zo kunnen beginnende motor rijders gewoon 1 sectie in de gaten houden per dag of er een mooie motor tussen staat die ze eventueel willen kopen/ruilen etc etc.

Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is overgekomen. Mocht er vragen zijn vraag ze gerust natuurlijk als er iets niet duidelijk aan is.


Vriendelijke groetjes
Dion 8-)
 
Je kunt toch al filteren op 25Kw bij het te koop Motoren topic :?
of je filtert op cilinderinhoud.
Dat geeft toch al meer mogelijkheden voor beginnende rijders ?

Knipsel_zpsp9auj022.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eens met hierboven: het is er al, alleen moeten we het aanpassen zodat het rekening houdt met de nieuwe regels.

Wat denken jullie, is één filter genoeg (zoals nu) of is het nuttig om te kunnen zoeken op de verschillende vermogenscategorieën?
 
Zon filter is inderdaad ook goed natuurlijk :)
Maar een aparte sectie lijkt mij handiger meer overzicht etc.

Een 11kw/35kw zou mooi zijn maar dan moeten mensen het ook bij de advertentie zetten anders kan het niet gefilterd worden. Maar ik weet niet of iedereen dat gaat doen.
 
Nou, ligt aan het aanbod? Makkelijker is het altijd als je beide opties kan selecteren natuurlijk. Iemand die een 35kw fiets zoekt heeft niets aan 11kw motoren...
Maar als er in totaal 20 motoren staan is het natuurlijk makkelijk om te zien wat wel of geen 11/35kw is.
 
Laatst bewerkt:
Zon filter is inderdaad ook goed natuurlijk :)
Maar een aparte sectie lijkt mij handiger meer overzicht etc.

Een 11kw/35kw zou mooi zijn maar dan moeten mensen het ook bij de advertentie zetten anders kan het niet gefilterd worden. Maar ik weet niet of iedereen dat gaat doen.

Als je een advertentie plaatst kan je onder opties nu nog 25kw aangeven. Verkopers die te dom/lui zijn om hem aan te vinken nou ja... vul zelf maar aan.
 
Laatst bewerkt:
Eens met hierboven: het is er al, alleen moeten we het aanpassen zodat het rekening houdt met de nieuwe regels.

Wat denken jullie, is één filter genoeg (zoals nu) of is het nuttig om te kunnen zoeken op de verschillende vermogenscategorieën?


Ik zou graag zien dat we ook kunnen filteren op; dames / heren. Boven of onder de grote rivieren. De randstad of het echte Nederland. Eventueel aan te vullen met de keuze Feyenoord / Ajax liefhebber.
En voor de wintermaanden als er toch niet geracet word Dammen of schaken?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag zien dat we ook kunnen filteren op; dames / heren. Boven of onder de grote rivieren. De randstad of het echte Nederland. Eventueel aan te vullen met de keuze Feyenoord / Ajax liefhebber.
En voor de wintermaanden als er toch niet geracet word Dammen of schaken?


Dit is echt onzin. Er zijn genoeg beginners die het niet altijd bij het juiste eind hebben welke motor ze nu wel of niet mogen berijden. Als we het met zoiets simpels iets makkelijker kunnen maken is het toch mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan