Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Overigens hoop ik niet dat iedereen nu meteen denkt dat ze direct dit seizoen op het podium staan. Uiteraard zijn ze enthousiast en dat mag. Maar ik lag me al suf als ze voor de Honda's kunnen eindigen en dat liefst zo vaak mogelijk. Als ze zelf al meer weten en er inderdaad meer mogelijk is, dan zou dat wel heel mooi zijn.

Met het uitwisselen van data met de fietsen van team Pata verwacht ik er wel veel van , team ten Kate heeft zoveel ervaring zodat ik er toch stiekem in gelooft dat ze de laatste wedstrijden met Baz zeer competitief zullen zijn .
 
Fiets is bewezen als podium fiets
Rijder is bewezen als podium kandidaat
Team is bewezen als podium kandidaat

Ik verwacht ze dan misschien niet op het podium elke race maar toch zeker wel een race ;) of sowieso regelmatige top 5.

Zit vd mark nog een seizoen bij Yamaha? Anders zie ik hem zo bij Tkr gaan rijden
 
Fiets is bewezen als podium fiets
Rijder is bewezen als podium kandidaat
Team is bewezen als podium kandidaat

Ik verwacht ze dan misschien niet op het podium elke race maar toch zeker wel een race ;) of sowieso regelmatige top 5.

Zit vd mark nog een seizoen bij Yamaha? Anders zie ik hem zo bij Tkr gaan rijden

V/d Mark heeft alleen voor 2019 een contract.
1383964
 
Waarom zou je daar niets aan hebben? Race data, ongeacht van wie, lijkt mij altijd waardevol. Zeker als het eenzelfde fiets betreft.

Waarom zou je data van een andere rijder niet willen vergelijken? Dat je het niet 1 op 1 naast elkaar kan zetten betekent niet dat je er helemaal geen nuttige informatie uit kan halen lijkt mij.
 
Waarom zou je daar niets aan hebben? Race data, ongeacht van wie, lijkt mij altijd waardevol. Zeker als het eenzelfde fiets betreft.

Waarom zou je data van een andere rijder niet willen vergelijken? Dat je het niet 1 op 1 naast elkaar kan zetten betekent niet dat je er helemaal geen nuttige informatie uit kan halen lijkt mij.

Vraag dat maar eens aan Rossi en Lorenzo })
 
Niet willen delen is volgens mij iets anders. Lorenzo wilde niet delen.

Dat het factory team niet wilt delen met Ten Kate kan ik goed begrijpen.

Dat het factory team de data van Ten Kate niet zou willen vergelijken kan ik mij niet voorstellen. Net zoals andersom ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Niet willen delen is volgens mij iets anders. Lorenzo wilde niet delen.

Dat het factory team niet wilt delen met Ten Kate kan ik goed begrijpen.

Dat het factory team de data van Ten Kate niet zou willen vergelijken kan ik mij niet voorstellen. Net zoals andersom ook niet.

Welke data ? Ten Kate heeft nog geen data , tenminste nog niet van een race of training.
 
Ik neem aan dat Gerrit het heeft over de nog te verkrijgen data wanneer zij eenmaal rijden.

Iets anders kan ik niet bedenken.
 
In de recent hier geplaatste links wordt hier en daar in gegaan over hoe Yamaha met data tussen hun teams om gaat. Vraag me bij een dergelijke discussie wel eens af of die interviews überhaupt gelezen en bekeken worden.
 
Laatst bewerkt:
Nope.

Heb nu geen tijd om te kijken en vanavond vast vergeten.

Maar vertel eens. Jij hebt wel gekeken begrijp ik.
 
Mooi als ze er weer bij zijn en elke testmeter die ze dit jaar kunnen maken, is mee genomen voor volgend seizoen. Ze kunnen nu gaan bouwen om volgend seizoen volledig voorbereid te zijn. Zo zie ik het althans.

Volgend jaar compleet superbike team ;) Van Wss300 tot WSBK.
of misschien een jaar later maar de plannen zijn er, werd zelfs nog verteld tijdens het sbk event op assen
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Terug
Bovenaan Onderaan