Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

de MVDM optie bedoel je dan neem ik aan ?!

Integendeel, zou dat zelfs niet eens zo'n slimme zet vinden. In zijn geval gaat hij er alleen op vooruit als hij de stap naar Kawa of Duc kan maken. Maar waarom nu al daarover speculeren? Nee ik bedoelde het uit teambelang in het algemeen.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Van der Mark bij z'n huidige team blijft samen met Lowes. De samenwerking tussen hen ziet er vanaf buiten altijd erg goed uit. Ze hebben lol met elkaar. Halen in de 8 uur van Suzuka samen een fantastisch resultaat. Melandri en Cortese tonen aan dat Lowes en MVDM wel ongeveer op de grens van de mogelijkheden rijden. Daarnaast zie je dit jaar duidelijk progressie met de machine ten opzichte van vorig jaar en het jaar daarvoor. Als het kan lekker blijven zitten dus en voor 2 jaar bijtekenen.
 
Ik hoop dat Van der Mark bij z'n huidige team blijft samen met Lowes. De samenwerking tussen hen ziet er vanaf buiten altijd erg goed uit. Ze hebben lol met elkaar. Halen in de 8 uur van Suzuka samen een fantastisch resultaat. Melandri en Cortese tonen aan dat Lowes en MVDM wel ongeveer op de grens van de mogelijkheden rijden. Daarnaast zie je dit jaar duidelijk progressie met de machine ten opzichte van vorig jaar en het jaar daarvoor. Als het kan lekker blijven zitten dus en voor 2 jaar bijtekenen.

Als je in het Yamaha fabrieksteam voor ongeveer P2 t/m P6 kan rijden, dan lijkt me de kans dat je het beter doet bij een sateliet team niet zo heel groot. Dus inderdaad of blijven om de door jou genoemde redenen of overstappen als je je echt kan verbeteren.
 
Integendeel, zou dat zelfs niet eens zo'n slimme zet vinden. In zijn geval gaat hij er alleen op vooruit als hij de stap naar Kawa of Duc kan maken. Maar waarom nu al daarover speculeren? Nee ik bedoelde het uit teambelang in het algemeen.

Ik zou ook niet snel van een fabrieksteam naar semi fabriek gaan maar ik weet dat veel mensen het mooi zouden vinden als vd mark en ten kate weer samen zouden gaan ;)
IS trouwens geen speculatie hoor.. was gewoon een vraag naar jou toe ;)
 
Ik zou ook niet snel van een fabrieksteam naar semi fabriek gaan maar ik weet dat veel mensen het mooi zouden vinden als vd mark en ten kate weer samen zouden gaan ;)
IS trouwens geen speculatie hoor.. was gewoon een vraag naar jou toe ;)

Ja ik zou dat ook mooi vinden. Was er bij toen vdM in 2014 kampioen werd in Jerez. En mocht zelfs de pitbox in. Dat was echt een prachtig moment en een mooie combinatie: Nederlands team en Nederlands talent. Helemaal niks ten nadele van Ten Kate. Maar of het verstandig is in de carriere van vdM op dit moment om terug te gaan.... Ik weet het niet.
 
Las het gisteren pas,sorry voor de vertraging en de eventuele daaruit voortvloeiende teleurstelling :+

Vond het eigenlijk wel geinig. Wilde ook nog reageren, maar dacht, nee toch maar niet. En toen kwam er toch nog een reactie :Y :)
 
D4mDhyiXsAU9ary
 
Hehe, Ten Kate mag weer trots op de motor(en) staan. Says it all! :t
 
Gezien eerdere berichten had ik verwacht (of gehoopt) dat er ook nog wel een grotere sponsornaam bij zou staan, maar dat is (nog) niet het geval zo te zien.
 
Toen ik las dat ze pas vanaf Jerez weer mee gingen doen, had ik even zoiets van "nee toch, gaan ze echt zo lang wachten?", maar toen de kalender er nog maar eens op nageslagen en Jerez is begin juni in plaats van in september. :P

Goed dat ze er weer bij staan! Zowel Ten Kate als Baz hebben iets te bewijzen aan de wereld, dus zullen allebei gebrand zijn op succes! Gun ze het allerbeste, maar wel achter Michael van der Mark alstublieft. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Gezien eerdere berichten had ik verwacht (of gehoopt) dat er ook nog wel een grotere sponsornaam bij zou staan, maar dat is (nog) niet het geval zo te zien.

Kun je op zo'n korte termijn een grote sponsor verwachten in een seizoen dat al begonnen is? Ze hadden zo ongeveer de beste sponsor op auto- en motorsportgebied. En Honda heeft er alles aan gedaan om die sponsor weg te jagen :X
 
Jammer ik had gehoopt dat ze weer in het geel gingen rijden, zoals Tenkate ooit begonnen is.

Leuk maar al rijden ze in pimpel paars, als ze maar goede resultaten / progressie boeken, vind ik het prima. En als ze voor Honda eindigen, dan ben ik nog van plan om een email naar HRC te sturen. Iets met: nananananaaaaanaaaaah ofzo :)
 
Laatst bewerkt:
Toen ik las dat ze pas vanaf Jerez weer mee gingen doen, had ik even zoiets van "nee toch, gaan ze echt zo lang wachten?", maar toen de kalender er nog maar eens op nageslagen en Jerez is begin juni in plaats van in september. :P

Goed dat ze er weer bij staan! Zowel Ten Kate als Baz hebben iets te bewijzen aan de wereld, dus zullen allebei gebrand zijn op succes! Gun ze het allerbeste, maar wel achter Michael van der Mark alstublieft. :)

Wachten lijkt me sowieso niet aan de orde ;)

Zou Baz en het team nog kans hebben om vooraf het materiaal te testen of is dat tegen de regels?
 
Volgens mij krijgt elk team een paar testmogelijkheden per jaar, al dan niet officieel na een raceweekend bijvoorbeeld. Of is dat alleen in de MotoGP zo? Ik weet ook eigenlijk niet of het Ten Kate Racing Team zich al ingeschreven heeft voor het WSBK kampioenschap. Zo niet, dan zouden ze mijns inziens officieel nog geen onderdeel van het kampioenschap zijn en daar ze Imola laten schieten, kunnen ze elke circuitdag van morgen t/m de woensdag voor Jerez nog meepakken? :P
 
Deze fiets is nog niet klaar.Gilles tooling kettingspanners in standaard achterbrug,standaard rem schakelset met rempomp en dacht ook voorvork nog standaard.Standaard Brembo T-drive schijven gecombineerd met Nissin race rempomp en klauwen.
Wedstrijdfiets zal nog wat dikker zijn.
 
Deze fiets is nog niet klaar.Gilles tooling kettingspanners in standaard achterbrug,standaard rem schakelset met rempomp en dacht ook voorvork nog standaard.Standaard Brembo T-drive schijven gecombineerd met Nissin race rempomp en klauwen.
Wedstrijdfiets zal nog wat dikker zijn.
Als ik het goed heb begrepen vanmiddag tijdens de presentatie is de motor op het podium een showmodel en niet de daadwerkelijke superbike waar mee geracet gaat worden. Die wordt op dit moment nog opgebouwd.
 
Als ik het goed heb begrepen vanmiddag tijdens de presentatie is de motor op het podium een showmodel en niet de daadwerkelijke superbike waar mee geracet gaat worden. Die wordt op dit moment nog opgebouwd.
Klopt, ze hadden het over een stock fiets, en dat ze nog niet alles weg willen geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan