Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

:^ Helaas, maar een leermoment. :Y ;) Mijn dagelijkse motor (1.000 km per maand) is A2 met slechts 35 pk, de andere een superbike met 190+.
Van de week na vier weken weer full throttle en 102 kilometer op de superbike gereden, maar neerleggen was er gelukkig niet bij.
 
:^ Helaas, maar een leermoment. :Y ;) Mijn dagelijkse motor (1.000 km per maand) is A2 met slechts 35 pk, de andere een superbike met 190+.
Van de week na vier weken weer full throttle en 102 kilometer op de superbike gereden, maar neerleggen was er gelukkig niet bij.

Ik moet er zelf eerlijk bij vertellen dat ik ook vaker kleine oeps momentjes op lage snelheid heb gehad dan op hoge snelheid, denk dat het ook met je "verwachtingen "te maken heeft.. als je hard rijd ben je heel bewust daar mee bezig
 
Loris Baz op 17e plaats in FP2. Had stiekem gehoopt op een beter resultaat. Maar het weekend is nog jong.... 😀
 
Ik denk dat ze bij Ten Kate nog niet hoeven hopen op veel beter dan top 10 resultaten dit seizoen. Zo nu en dan lees je targets als top vijf of podium en ik denk dan alleen maar: wat een bullshit.
 
*O* Baz P4, wat een wereldprestatie van Baz plus team! *O*:} Proficiat dames en heren in Nieuwleusen!
 
1403472


1403473
 
Tuurlijk, je hebt altijd je woordje en vingertje klaar :t
De timing van de motherfucker. _O-

Joh, dáár stond het vanochtend al: ik zat ernaast en geef dat ruiterlijk toe. Ik verschuil me niet achter de crashes en regenomstandigheden, Baz en Ten Kate hebben verrast. Fijn toch? En dan doe je zo? Ooit hebben we prima bij elkaar aan tafel gezeten, maar je maakt het er niet makkelijker op.
 
Joh, dáár stond het vanochtend al: ik zat ernaast en geef dat ruiterlijk toe. Ik verschuil me niet achter de crashes en regenomstandigheden, Baz en Ten Kate hebben verrast. Fijn toch? En dan doe je zo? Ooit hebben we prima bij elkaar aan tafel gezeten, maar je maakt het er niet makkelijker op.

:t
 
heeft hij zijn vizier nu met ductape dicht geplakt????

Het lijkt erop. Kan me wel een opmerking ergens herinneren dat iets voor Baz nog niet helemaal klaar was. En het had met kleding te maken. Dus kan goed over zijn helm zijn gegaan.
 
Het lijkt erop. Kan me wel een opmerking ergens herinneren dat iets voor Baz nog niet helemaal klaar was. En het had met kleding te maken. Dus kan goed over zijn helm zijn gegaan.

Sterker nog; heel zijn LS2 is nog niet gehomologeerd :N
Baz rijdt met een andere helm waarbij alle verwijzingen naar merk en type vakkundig zijn afgeplakt.
 
Dat klopt. En die ducttape zit wel erg apart op die Bell helm. Het vizier kan niet eens open. :?
Dat is ook de bedoeling. Als het echt extreem veel of hard regend plakken ze bij de wat minder merken de bovenkant af, anders dringt er als nog water naar binnen, in Engeland zie je dit heel veel.
 
Dat is ook de bedoeling. Als het echt extreem veel of hard regend plakken ze bij de wat minder merken de bovenkant af, anders dringt er als nog water naar binnen, in Engeland zie je dit heel veel.
Ik snap wel waarom ze het doen, maar het is 2019 en Bell is toch geen 'minder' merk?
Maar richting de top van de racewereld is het niet snel goed. :9 :)

Ik las vandaag dat Ten Kate de 'Italiaanse' WSBK motor nu zo heeft opgebouwd (en gekregen) met onderdelen zoals de andere Yamaha teams.
Ze willen er hun eigenwijze zaken op loslaten volgens Kervin Bos.
De resultaten van Baz waren al wel goed voor de verkoop bij Ten Kate Racing Parts. :)
 
Baz / Ten Kate wederom de snelste Yammie met een P4! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan