Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Er ontbreekt er nog 1 in het rijtje ;):P
20191013_132701.jpg
 
Het seizoen is weer begonnen en Loriz Baz en Ten Kate hebben me een grote glimlach bezorgd vandaag! Dan kom je op zo'n prachtig circuit gewoon even op P1 op je Ten Kate Yamaha! :} :t Jammer dat het dan net niet lukte. Maar dat kwartje valt echt nog wel een keer goed en dan zit er echt meer in!
 
  • Leuk
Waarderingen: AWH
Het seizoen is weer begonnen en Loriz Baz en Ten Kate hebben me een grote glimlach bezorgd vandaag! Dan kom je op zo'n prachtig circuit gewoon even op P1 op je Ten Kate Yamaha! :} :t Jammer dat het dan net niet lukte. Maar dat kwartje valt echt nog wel een keer goed en dan zit er echt meer in!
Assen de winst 👌
 
Nadat eerder bekend werd dat Loris Baz getekend heeft voor een avontuur bij AMA, kan nu de conclusie getrokken worden dat Ten Kate dit seizoen niet aan de start van het WSBK zal verschijnen. Erg jammer na hun toch wel opmerkelijke successen met Yamaha en Baz het afgelopen seizoen. Het missen van een hoofdsponsor nekt ze alsnog. Alles wordt nu ingezet op de terugkeer sinds 2014 naar de SSP600. Dat ze dan ook maar meteen die titel terug pakken!
 
Nadat eerder bekend werd dat Loris Baz getekend heeft voor een avontuur bij AMA, kan nu de conclusie getrokken worden dat Ten Kate dit seizoen niet aan de start van het WSBK zal verschijnen. Erg jammer na hun toch wel opmerkelijke successen met Yamaha en Baz het afgelopen seizoen. Het missen van een hoofdsponsor nekt ze alsnog. Alles wordt nu ingezet op de terugkeer sinds 2014 naar de SSP600. Dat ze dan ook maar meteen die titel terug pakken!
Erg jammer voor het wsbk avontuur idd.
 
Ten Kate gaat met Aegerter op jacht naar de zoveelste WSS titel.



a72da7579c104c56ad1bc2de4cf1c741.jpg
 
Ten Kate gaat met Aegerter op jacht naar de zoveelste WSS titel.



a72da7579c104c56ad1bc2de4cf1c741.jpg
We still need more Yellow!
 
Over tien dagen is het alweer 4 jaar geleden dat Nicky zijn waterloo vond op een racefiets in Rimini. Daarom kijk ik net op zijn site en daar heeft de tijd gewoon 4 jaar stil gestaan. De Ten Kate Honda Superbike vind je nog steeds trots terug op zijn site, evenals de laatste WSBK updates uit die tijd:

1620844331488.png



Dat Ten Kate dit jaar maar wereldkampioen mag worden in de SSP!
 
En wederom een overwinning voor Aegerter en Ten Kate! *O*Sinds 2014 uit de WSS / SSP en dan zo terug komen, gaaf hoor :}
Prachtig maar SSP stelt geen hol meer voor. Iemand die op plek 15 tot 20 rijdt in moto 2 rijdt hier om de eerste plaats. Soort knmv cup +
 
Prachtig maar SSP stelt geen hol meer voor. Iemand die op plek 15 tot 20 rijdt in moto 2 rijdt hier om de eerste plaats. Soort knmv cup +
Is dat belangrijk???
Ik wil gewoon spannende races zien, en dit jaar geeft de SSP600 tot nu toe precies wat ik wil. Dat is wel anders geweest.
Dat het niveau van de coureurs niet GP waardig is vind ik totaal niet van belang als de races maar spannend zijn.
 
Feestje is niet in Nieuwleusen maar in Zwitserland.
Sla ik toch maar over :P

277faa53d2514339b98d1b285129fa1f.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan