Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Meh... bummer.

Rijden al zoveel Yamaha's rondt.

Goed, beter dan geen Ten Kate!
 
Vorig jaar had ik Yamaha (vlak na het slechte nieuws) de meest voor de hand liggende optie gevonden, aangezien ze al jaren wat doen met de R6.

Maar dit had ik niet verwacht nog een 5e Yamaha op de grid....
Maar prima :t
 
TenKateYamaha-1.jpg
 
Vorig jaar had ik Yamaha (vlak na het slechte nieuws) de meest voor de hand liggende optie gevonden, aangezien ze al jaren wat doen met de R6.

Maar dit had ik niet verwacht nog een 5e Yamaha op de grid....
Maar prima :t

Als je zag wat ze (volgens de paar geschreven items over dit onderwerp) van Suzuki als pakket kregen, dan snap ik deze keuze maar al te goed.
 
Honda dealerschap ook voorbij zeer binnenkort?? Yamaha op de gevel?
Ben benieuwd hoe ze in Rogat op dit nieuws reageren.
 
Honda dealerschap ook voorbij zeer binnenkort?? Yamaha op de gevel?
Ben benieuwd hoe ze in Rogat op dit nieuws reageren.

In Rogat zien ze al een tijdje een verandering aan komen.. waardoor iemand uit Nijeveen ook weer een verandering aan ziet komen.. zie jij het nu ook aankomen ?
 
In Rogat zien ze al een tijdje een verandering aan komen.. waardoor iemand uit Nijeveen ook weer een verandering aan ziet komen.. zie jij het nu ook aankomen ?

Zou het echt? Yamaha Nieuwleusen, Kawa Rogat en Mash Nijeveen?
 
Kan me best voorstellen dat als je in die regio woont, of ergens klant bent dat je dan nu nadenkt over die dealerschappen. Maar eerlijk gezegd, kan ik nu alleen maar denken aan het mooie feit dat we dadelijk weer een motor meer op de startgrid hebben staan, dat Ten Kate uit het dal komt en er weer bij kan zijn en dat ze in Yamaha gewoon een goede partner hebben *O*
 
Wat zit er in Rogat en wat zit er in Nijeveen? Mijn navigatie herkent niets motor gerelateerd.

Hoegee zit er niet. Dat heb ik al Gegoogled.
 
Gebben zit in Rogat als behoorlijk grote Yamaha dealer en Ter Braake is Kawa dealer in Nijeveen.

En idd on-topic, tis donders mooi dat Ten Kate terug is!! Dat is prachtig nieuws!
 
Nu ben ik benieuwd waar ze staan met deze nieuwe fiets en waar Baz staat met deze nieuwe fiets.

Iedere Nederlander, Honda liefhebber of niet, wilt natuurlijk dat ze de eerste race meteen boven die mega slechte Fireblade eindigen.
Lange neus, doorgaan en niet meer omkijken.

Gezien de prestaties van die fiets moet het hen in principe lukken met een standaard M1 R1 waar het kenteken nog op zit. :Y

Ik denk dat ze zichzelf wel wat druk op leggen op deze manier aangezien er al 2 Yamaha teams rond rijden. Je wilt toch niet de slechtste zijn met het model.
En anders leg ik ze die druk wel op :+
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand trouwens of het een R1M is wat er gebruikt wordt in de Superbikes?

Ik kan mij voorstellen dat de R1M voor de homologatie nodig is, maar dat men op dit soort hoge podiums zoveel aanpast aan de motor dat al die blitse dure standaard dingen toch weer vervangen worden en dus niet nodig zijn.

Op Racesport praten ze namelijk over de YZF-R1.
 
Nu ben ik benieuwd waar ze staan met deze nieuwe fiets en waar Baz staat met deze nieuwe fiets.

Iedere Nederlander, Honda liefhebber of niet, wilt natuurlijk dat ze de eerste race meteen boven die mega slechte Fireblade eindigen.
Lange neus, doorgaan en niet meer omkijken.

Gezien de prestaties van die fiets moet het hen in principe lukken met een standaard M1 R1 waar het kenteken nog op zit. :Y

Ik denk dat ze zichzelf wel wat druk op leggen op deze manier aangezien er al 2 Yamaha teams rond rijden. Je wilt toch niet de slechtste zijn met het model.
En anders leg ik ze die druk wel op :+

Welke druk?.... halverwege het seizoen instappen en laten zien dat ze het ook met een ander merk kunnen is de enige druk die er is.
De druk bij Honda zal velen malen heftiger zijn. Want is niet ondenkbaar dat tenkate met de Yamaha voor de Honda zit..... dat is pas druk!
 
Welke druk?.... halverwege het seizoen instappen en laten zien dat ze het ook met een ander merk kunnen is de enige druk die er is.
De druk bij Honda zal velen malen heftiger zijn. Want is niet ondenkbaar dat tenkate met de Yamaha voor de Honda zit..... dat is pas druk!

Welnee man!! Honda heeft helemaal geen druk. Want als het fout gaat ligt het aan Althea en Moriwaki en Camier en dan trappen ze die gewoon net zo makkelijk weer aan de kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan