Het test-topic (5) voor alles wat je wilt oefenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Hoi Fuzy,

Helaas ontbreekt mij enig computer gevoel, ik heb nu mijn foto´s op mijn computer in PDF staan hoe kan ik deze omzetten naar gif of jpeg?

Alvast bedankt voor je moeite (en heel snelle reactie)

gr

Alex
 
  1. Je kan op het plaatje links klikken dan wordt het "blauw".
  2. Rechts klikken, kopiëren. Open een nieuwe Paint bestand, rechts klikken Plakken.
  3. Sla op als jpeg of gif. (jpeg is beter kwaliteit)
Succes!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Fuzy,

Bedankt voor je moeite maar ik heb geen paint op mijn PC, dus het houd volgens mij op.
Ik zal nog een mailtje naar het forum sturen om te kijken of zij wat kunnen betekenen, maar ik weet niet hoe ik dit verder kan oplossen.

Jammer maar helaas.

Ik waarder de moeite die je hebt genomen, fijne avond

mvg

Alex
 
Als je windows hebt dan heb je waarschijnlijk wel Paint. In iedere geval hoeft het geen Paint te zijn een andere teken programma is netzo goed.
Start -> Alle Programma's -> Bureau-accessoires -> Paint
hier is nog een instructie klik op de rode vierkant knopje




in iedere geval hier is de jpeg versie, gebruik deze maar
full

Linkje
 
Laatst bewerkt:
Hallo Fuzy,

Ik heb nog een keer gekeken maar heb echt geen Paint, :? tevens heb ik nog meer foto´s welke ik wil gebruiken. Ik heb gisteren nog een mailtje gestuurd en reactie gekregen van Kofferrek en duderuud (Hierbij mijn dank hievoor :} ) en ga nu proberen via internet irfanview te gebruiken.

Nogmaals bedankt

gr

Alex
 
jippieeeeeeeeee!

Bedankt voor alle hulp aan deze computer talentloze sleutelaar.

Gelukkig heb ik meer verstand van motoren.

Voor de rest van de foto´s zie dadelijk het XTZ forum

gr

Luna
 
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WLDsd6lUiR8&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WLDsd6lUiR8&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
 
Ik weet ook niet hoe/of je een filmpje kan linken op deze forum als een plaatje.

Dit is het url van het filmpje:

Zoeits kan je ook van maken:
klik hier voor filmpje
(bekijk mijn post, om te zien, hoe het gedaan moet worden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan