Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar weinig verstand van het Corona-virus ...Jean Michel was een super motorcrosser
verrassend droog
Je weet wel dat belgie nou niet echt meer een plek is waar je naar toe kunt? Net als frankrijk overigens?
Ik zou trouwens ook de quechua opgooitenten niet aanraden. Zo'n schijf kan pittig veel wind vangen.
Niet op een tet stuk, maar wel leuk
Afgelopen week m'n huidige motor (1ste gen DL 650) verkocht o.a. met het idee dat de volgende toch iets TET-waardiger moet zijn, zodat ik daar ook eens een stukje mee kan pakken. Dan met name lichter en vooral minder topzwaar.
Oa gekeken naar een F650gs (800cc), maar op een of andere manier kan ik het niet laten om naar motoren als de Dorsoduro en de Hypermotard te kijken... Bij gebrek beschikbaarheid van beschermingsdelen zijn deze natuurlijk niet geschikt . Het ontbreken van een 21 inch (of zelfs 19 inch) voorwiel zit ik niet zo mee. Off road hoeft het van mij niet hard en banden als de TKC 80 en Rally STR zijn ook in veel voorbandmaten te krijgen.
Misschien kan hier iemand me een fun bike aanwijzen waarmee ik lekker in de bochten/stad kan spelen, toch het incidentele stuk snelweg goed kan doen (120+ cruisen ) en die ik ook genoeg kan beschermen om eens lekker een offroad paadje mee te pakken (en hem kan laten vallen zonder meteen honderden euro's aan schade te hebben)? Hoe meer fietsen ik proefrij, hoe minder goed ik weet wat ik wil
@Kibbe , heerlijke fiets zo'n G650X! maar dat is niet het model waar @Dutchrider op doelde.
Gezien de "(800cc)" gaat het om dit model, een F800GS "light".
Een Dorso/hyper is zo mogelijk nog minder TET-waardig dan je DL650... 17" voorwiel, stugge vering en een bokkig motorkarakter zijn niet wat je zoekt offroad. De kosten bij schade noemde je zelf al
Wat is het budget? Mijn eerste ingeving op basis van jouw wensenlijstje is een 690 of 701 enduro.
Enige oplossing is 2 motoren: 1tje voor op straat en 1tje voor in het zand. Die DL650 is al best wel redelijk offroad voor een straatmotor.Afgelopen week m'n huidige motor (1ste gen DL 650) verkocht o.a. met het idee dat de volgende toch iets TET-waardiger moet zijn, zodat ik daar ook eens een stukje mee kan pakken. Dan met name lichter en vooral minder topzwaar.
Oa gekeken naar een F650gs (800cc), maar op een of andere manier kan ik het niet laten om naar motoren als de Dorsoduro en de Hypermotard te kijken... Bij gebrek beschikbaarheid van beschermingsdelen zijn deze natuurlijk niet geschikt . Het ontbreken van een 21 inch (of zelfs 19 inch) voorwiel zit ik niet zo mee. Off road hoeft het van mij niet hard en banden als de TKC 80 en Rally STR zijn ook in veel voorbandmaten te krijgen.
Misschien kan hier iemand me een fun bike aanwijzen waarmee ik lekker in de bochten/stad kan spelen, toch het incidentele stuk snelweg goed kan doen (120+ cruisen ) en die ik ook genoeg kan beschermen om eens lekker een offroad paadje mee te pakken (en hem kan laten vallen zonder meteen honderden euro's aan schade te hebben)? Hoe meer fietsen ik proefrij, hoe minder goed ik weet wat ik wil
Had je versys x 300 topic al eens doorgebladerd?Zoals gezegd: ik speel voornamelijk op straat. Geen ruimte voor een tweede fiets en budget is rond de 5-6k. 21 inch voorwiel draait erg langzaam in, vandaar de "straatversie" met het kleinere voorwiel. Abs (eventuele aan/uit schakelaar kan ik zelf wel maken). of iig een goede rempartij is ook gewenst.
De BMW X modellen ben ik best wel gecharmeerd van! Ben wel een beetje huiverig voor de zwakkere subframes