Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik haalde uiteindelijk 2 mensen door elkaar mijn excuus!Bashen? Ik denk dat je ergens iets leest wat zo totaal niet is bedoeld.
Ik neem aan dat je m'n opmerking naar @Hellracer bedoelt?
Ik ken hem al wat langer en mijn inschatting is dat hij zich in behoorlijk wat situaties zal redden. En dan niet door het heel rustig aan te doen.
Daarbij bedoel ik niet dat hij onverantwoord bezig is of wat dan ook.
Verder vergelijk ingesleten reflexen van jonge leeftijd met later aangeleerde zaken. Met name uit balans raken bij hoge snelheid op los zand is geen truukje wat je direct op automatische piloot wel even oplost in een fractie van een seconde.
Leuk! Welke hebben jullie gekocht?Buitenpoten heb ik nog nooit krom gezien
Zo gek hard leek het ook allemaal niet te gaan... Hoe hard reed je ongeveer?
Ik weet niet hoe nieuw die was en of er all-risk op zit? Je bevond je gewoon op de openbare weg natuurlijk...
Tevens een klein beetje reclame maken voor een TET starters/sleep je vrouw mee de TET op fietsje.
Mijn Qingqi gaat de deur uit gezien we serieuze enduro motoren gekocht hebben. Tevens ook nog een TET waardige brommer die baan moet ruimen. Leuk voor de jongste die je mee wilt slepen de TET op.
Daar rijd je idd nooit hard omdat het een onoverzichtelijk stuk is. Ik ben er weleens paarden tegen gekomen en daar staan geen bordjes.Ik reed in zijn 2 met redelijk was gas er op, geen idee van de echte snelheid, 40 of 50 km/u misschien?
Maar dat is puur een idee, heb niet op de teller gekeken.
Leuk!@Arend Hij staat al meer dan een week te koop hier op MF.
Gouw weer terugbrengen die Tricker
@Twigsterify Zij heeft maandag dr Beta 125 2T 2018 opgehaald. Ik krijg als het goed is morgen mijn Beta 250 2T 2019.
Het idee daarmee is de crossbaan en OTR-ritten te gaan rijden. De TET is geen hol aan op die machines. Daar hebben we de 990 Adv en de Versys 300 voor.
@bommes Ja blijft zuur, op de camerabeelden leek het zo'n vaart niet te lopen, maar dat kan goed bedriegen natuurlijk.
Mooi, geen bordjes, houden we van.Daar rijd je idd nooit hard omdat het een onoverzichtelijk stuk is. Ik ben er weleens paarden tegen gekomen en daar staan geen bordjes.
Zonde van jouw nieuwe motor, gelukkig ben je zelf redelijk ongedeerd.@Mr. M nou ja precies dat is de les.
Ik rijd nog niet lang genoeg off road om super veel ervaring te hebben.
En met zo een zware all road op standaard banden laat je et wel uit je hoofd om flink gang te maken.
Maar ja na meerdere keren dit stuk te hebben gereden, net wat meer off road banden er om gelegd te hebben komt de gang er toch wel in op sommige stukken.
Dat gaat meestal goed, maar zo bij bomen is het dus echt wel opletten blijkt wel weer.
Goede les voor mij, volgende keer minder gang.
Heb trouwens een adres gevonden om de vork te laten richten. Mits dat nog mogelijk is.
Morgen even langs om beide poten af te geven.HKsuspension De juiste instelling
Bij HK-Suspension BV kan de motorrijder terecht voor service, support, individuele aanpassingen en veiligheid voor alle takken van de motorsport.hksuspension.nl
Nog geen idee van de kosten, maar duurder dan nieuw zal het niet worden.
Helemaal eens, maar die kan ik nu nog niet kwijt.Goedkope, kleine motor er bij kopen
Ja, wie weet! Al gaat het nog wel even duren voordat ik mijn gloednieuwe, echt zware allroad zo'n baan op durf te rijden..Als men het leuk vind wil ik wel eens met een man of 4 a 5 op all-roaders die kant op. Wel door de weeks, in het weekend zitten we de crossers anders te veel in de weg.
Wat ik er tot nu toe rond gestuurd heb aan all-roaders:
KTM 990 Adv, Versys 300, Tenere 660 (op gladde Tourances).
Noppen helpt wel, maar naar mijn gevoel doet het op die grote motoren niet eens zo heel veel als het echt mul is.
Is dat Rijssen?Gister nog met de 990 deze crossbaan rond geweest.
Die zakte overal ongeveer tot de velgen in het zand en sommige stukken nog een cm of 5 verder.
Met helemaal onderaan een foto van de versleten K60 die er voorop onder zat, uiteraard gewoon op straatdruk 2,2 bar. Achterop een wat minder versleten (50% op) E-07 met 2,4 bar.
Soepelheid is alles en volg het voorwiel. Dit baantje is wel zo krap dat 30 km/h op het rechte stuk (mul en knippen) wel de max is en de meeste bochten haaks om dus niet veel meer dan stapvoets. Zitten een paar springbultjes in dus het voorwiel van de grond krijgen is zelfs te doen als je je achterband er op aanpast.
Wel heerlijk voor de voertuigbeheersing.
Bekijk bijlage 1644356
Bekijk bijlage 1644357
Ach, het is een langzame baan, geen bomen, mulle grond en een groep mensen die in seconden bij je kan zijn. What can go wrong.Ja, wie weet! Al gaat het nog wel even duren voordat ik mijn gloednieuwe, echt zware allroad zo'n baan op durf te rijden..