Het TET (TransEuroTrail) topic

Het stuk wat op google street view staat is verhard ja. Maar onder nijmegen is genoeg zand te vinden.
Onder nijmegen? Als er ergens onverharde wegen zijn dan is het in het oosten.
Ik had verwacht dat er alleen verhard gebruikt zou worden als het niet anders kan.
 
legaal gaat dat heel lastig worden, maar Noord Holland kent genoeg brede bermen, dijkkanten, taluds, mountainbike- en paardrijpaden waar je terecht kan. En er is natuurlijk dat prachtige zandpad vanaf Den Helder naar het zuiden.
Ik kan een heel stuk langs de A7 rijden,dat is niet zichtbaar vanaf de weg zelf en zo zijn er nog wel wat stukken.
 
Onder nijmegen? Als er ergens onverharde wegen zijn dan is het in het oosten.
Ik had verwacht dat er alleen verhard gebruikt zou worden als het niet anders kan.
Klopt ook wel, maar ik vind persoonlijk het stuk in het oosten en noorden van ons land nou niet echt heel erg boeiend. Brabant, limburg en gelderland liggen ook genoeg zandpaden, maar wel leukere.
 
Onder nijmegen? Als er ergens onverharde wegen zijn dan is het in het oosten.
Ik had verwacht dat er alleen verhard gebruikt zou worden als het niet anders kan.
Ik heb daar eerder ook op leukere wegen gereden. Ik vermoed dat de track daar niet door locals is samengesteld, of die hebben de pareltjes voor zichzelf gehouden om te voorkomen dat wegen door de drukte afgesloten zouden worden.
 
Idd, hier in Twente heel veel onverhard, en legaal. Ik rij zelf regelmatig net ten zuiden van het kanaal bij Delden. Ook rond Weerselo veel leuke onverharde wegen. Bij regen heb je dan de handen vol.
Zou inderdaad iemand een route daarvan moeten maken en doorgeven aan ' TET-NL'.
(Ik ben daar zelf nog niet handig in).

In de Achterhoek zijn veel onverharde wegen verboden zag ik.
 
De linesman @Rogier3 staat altijd open voor verbetering van de route, dus deel het vooral als je wat routes weet. Van de locals moet je het hebben. Hoe het uiteindelijk in de route wordt verwerkt dat is aan de linesman.
 
Iemand hier die toevallig ook de TET België gaat rijden rond 9-14 sept? Dat is over een paar dagen al 😎

Laat maar weten.. zou het leuk vinden om met iemand samen te rijden.
 
Dit lijkt me leuk om te doen! Helaas nog geen ervaring, is er in de omgeving Dordrecht een terrein of zijn er wegen om te oefenen?
 
Het NL stuk van de TET is ideaal om te oefenen, het liefst met iemand anders bij je voor het geval je lullig valt en er iets stuk gaat. De route is niet heel uitdagend, maar afhankelijk van motor en banden kun je er je handen vol aan hebben. Je bent nooit ver verwijderd van een asfaltweg, dus als het je te veel wordt kun je zo verhard verder of weer naar huis.
 
Klopt ook wel, maar ik vind persoonlijk het stuk in het oosten en noorden van ons land nou niet echt heel erg boeiend. Brabant, limburg en gelderland liggen ook genoeg zandpaden, maar wel leukere.

Ik woon in het noorden van het land maar kan je verzekeren dat je hier net zo mooi kan rijden als in het zuiden. Je moet het alleen even weten te vinden. En gelukkig hebben ze de pareltjes er uit gelaten bij de TET anders gingen er veel mooie stukjes dicht
 
Ik woon in het noorden van het land maar kan je verzekeren dat je hier net zo mooi kan rijden als in het zuiden. Je moet het alleen even weten te vinden. En gelukkig hebben ze de pareltjes er uit gelaten bij de TET anders gingen er veel mooie stukjes dicht


Sssst, zeg dat nou niet...

Laat ze lekker in die waan...;)
 
Ik gebruikte de locus app. Maar dat is slechts een digitale kaart. (Navigeren is dan dus gewoon kaartlezen met gps locatie update).
Beetje late reactie maar toch 8)7
Vreemd want ik heb ook locus en die navigeert als een tierelier, IMHO beter dan Osmand die nogal traag reageert op koerswijzigingen.
Locus wordt trouwens gebruikt voor Carpe Iter Roadbook maps!
 
Dan zal ik die nogmaals bekijken. M.i. zat er geen navigatie mogelijkheid op maar ik kan mij vergissen hoor.
 
Op Android althans.... (weet eigenlijk niets eens of er een iOS versie is.

Screenshot_20190921-145219_Locus Map.jpg
li
 
Terug
Bovenaan Onderaan