Het TET (TransEuroTrail) topic

Kijk, dat zijn de betere plannen!
Ik denk er over om het deel in Roemenië te gaan rijden.
Ik ben daar sowieso al heel vaak voor m'n werk, dan kan ik daar ook eens op een andere manier van het land genieten.
Dan verscheep ik m'n motor daar naar toe, rij ik het TET deel en verscheep ik hem weer terug.

Hoe verscheep je en wat zijn de kosten zo'n beetje?
 
Voor mij zijn de kosten nihil aangezien ik mijn motor dan gewoon mee kan geven aan de vrachtwagens die ik laat rijden voor het bedrijf.
Je hoeft niet te vragen of ik dat voor anderen ook ga doen want daar ga ik echt niet aan beginnen.
 
Hoe verscheep je en wat zijn de kosten zo'n beetje?

Koop een motor trailer is goedkoper dan verschepen
Huren kan ook maar kopen is met een trip van 2 weken al goedkoper.

Transport:

 
Ik heb vandaag van Ommen tot ca Tubbergen gereden. Was vooral om mijn motor weer even te testen na reparatie. Opzich wel grappig en een paar stukken aardig golvend maar rechte zandpaden. Ook wel wat vlakke maar bochtige zandpaden. Om een beetje vertrouwd te raken met het All-road gebeuren best leuk, niks te geks voor een beginner.

Ik denk zo'n 60% onverhard, maar t verharde ook allemaal 60 weggetjes dus leuk om te doen.
 
ik heb zowaar mijn KLX650 net weer aan de praat gekregen. Hij loopt wat rommelig stationair dus even wat pakkinkjes hier en daar vervangen en ik moet de koplamp weer werkend krijgen (geen idee waarom ie er ineens mee gestopt is, nog niet gezocht) en dan kan ik bijna 1 jaar na aanloop van de TET-motor, ook echt eens een stukje TET gaan proberen_O-
 
ik heb zowaar mijn KLX650 net weer aan de praat gekregen. Hij loopt wat rommelig stationair dus even wat pakkinkjes hier en daar vervangen en ik moet de koplamp weer werkend krijgen (geen idee waarom ie er ineens mee gestopt is, nog niet gezocht) en dan kan ik bijna 1 jaar na aanloop van de TET-motor, ook echt eens een stukje TET gaan proberen_O-
Ik ga vandaag ook een stukje TET Overijssel doen :Y ben benieuwd
 
Weet iemand welk merk/model de tank tas en base is?
Achter is een Wolfman tas weet ik.

Voor staat wel een merk op en dat is denk ik Trek?
Maar kan het nergens vinden.
 

Bijlagen

  • wolfman-peak-tail-bag.jpg
    wolfman-peak-tail-bag.jpg
    115,1 KB · Weergaven: 30
Weet iemand welk merk/model de tank tas en base is?
Achter is een Wolfman tas weet ik.

Voor staat wel een merk op en dat is denk ik Trek?
Maar kan het nergens vinden.
Tusk. Type is je niet bekend, maar als je Googlet op Tusk tankbag vind je m vast!

Edit: als je op ATV saddle bag zoekt dan kom je nog veel meer tegen.
 
Eergisteren de TET vanaf de grensovergang in het noorden tot Ommen gedaan.
Al met al leuke route, ergens tussen de 50 en 75% onverhard. Maar 1 keer dat we de route niet gevolgd hebben omdat het wel heel erg op iemands achtertuin leek. Even door de andere dorpsstraat en klaar.

Niet veel spannends verder. Alles goed te doen op grote Adventure motoren. De Versys 300 heeft 1x keer de ondergrond geïnspecteerd, maar dat had mogelijk meer te maken met dat madamme in de slappe lach op de motor zat om een glijder van mij _O-

Morgen en overmorgen als het goed is de rest van de TET NL, eens kijken of dat wat is.
 
Tusk. Type is je niet bekend, maar als je Googlet op Tusk tankbag vind je m vast!

Edit: als je op ATV saddle bag zoekt dan kom je nog veel meer tegen.

Dat is 'm. Thanks !!! :t
Deze dus:

Lijkt me heel handig voor gereedschap, camera, drinkfles..
Wil geen tanktas maar dit is het proberen waard.

Hier een van Coleman:

Zoeken op: Tankpanniers geeft meer resultaten specifiek voor motor ipv ATV voertuigen zoals:
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klopt. Het is vlakbij luijksgestel. Mooie omgeving en het weer was ook prachtig vandaag. Een paar druppeltjes maar verder zonneschijn..
 
Wie waren trouwens de twee motorrijders die we tegen kwamen? Iemand van het forum?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan