Het TET (TransEuroTrail) topic

Tijdje geleden dan toch de hele TET NL gereden.
Op grote Adventure motoren met gemiddelde ervaring onverhard zou ik er 3 dagen voor nemen.

2 dagen kan, maar is wel erg door moeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: dgr
Jawel, in het zuiden zijn er een paar wat mulle stukken wat het voor minder off-road gerichte Adventure motoren wat zwaar maakt. Het is wel allemaal te doen hoor.

Het is leuk blazen en vooral in het zuiden zijn er wel wat jumps mogelijk. Hoewel tussen Ommen en Tubbergen heb ik ook regelmatig de wielen van de grond (met de 990).
 
Ja, waarom niet. Je moet er wel mee om kunnen gaan, maar dat is bij de meeste GPS-en, zoniet alle.

(Handig als je ook een telefoon bij je hebt, waar je de kaart kunt raadplegen in geval van afsluitingen/omleidingen)
 
Ja, waarom niet. Je moet er wel mee om kunnen gaan, maar dat is bij de meeste GPS-en, zoniet alle.

(Handig als je ook een telefoon bij je hebt, waar je de kaart kunt raadplegen in geval van afsluitingen/omleidingen)

Vroeg het me af omdat ie niet op de TET site staat als mogelijkheid.
Accuduur van 15 uur en snel opladen dus hij hoeft niet aan de accu.
Kan GPX importeren lees ik.

Is windows only voor de software en dat voor voor een Mac adept wel jammer.
 
Hmmm, ik dacht dat reeds bekend was met Tripy. Het is een bolletje/pijltje (roadbook) systeem.
Ik rijd met Smartphone + Osmand app.
 
Hmmm, ik dacht dat reeds bekend was met Tripy. Het is een bolletje/pijltje (roadbook) systeem.
Ik rijd met Smartphone + Osmand app.

Kan allebei lees ik:
  • Twee navigatiemogelijkheden: de klassieke (op kaart) maar ook die met bolpijlsysteem (uit de rallysport) waarvoor een minimum aan visuele aandacht nodig is, zodat u zich op de essentie kunt concentreren: de weg en de omgeving.
 
Ik weet niet of je Facebook hebt, maar je kunt de vraag ook stellen in de TET FB-groep.
 
Nou, meer te weten te komen over de Tripy, want hier valt er weinig info in te winnen.
 
Ik weet niet of je Facebook hebt, maar je kunt de vraag ook stellen in de TET FB-groep.

Ja goed idee.

Heb gekeken en er zijn al wat vragen over geweest.
Denk dat ik maar gewoon wacht op de iOS app in de tussentijd is de Garmin the way to go.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt maar kan er niet veel informatie uithalen, zijn ook vrij oude berichten.
Er komt naast een Android ook volgend jaar een iOS app voor de TET maar de Tripy lijkt me ook voor andere off road routes een mooi en handig ding.

Plaats maar, topic is zo weer actief. Celsa heeft een handel in die dingen.
 
Plaats maar, topic is zo weer actief. Celsa heeft een handel in die dingen.

Heb inmiddels genoeg informatie ( via FB ) om te weten dat ie voor de TET niet heel geschikt is, daarnaast draait de meegeleverde software ( Road Tracer Pro ) niet op een Mac dus kan ik er nu weinig mee.
 
Heb inmiddels genoeg informatie ( via FB ) om te weten dat ie voor de TET niet heel geschikt is, daarnaast draait de meegeleverde software ( Road Tracer Pro ) niet op een Mac dus kan ik er nu weinig mee.

Ik kan je wel vertellen dat een Garmin of Tripy navigatie beter op het stuur van een offroad motor presteert dan zo'n fragiele telefoon.

Appel associeer ik met gebruik op een verwarmde keukentafel. Gemaakt om te sneuvelen die dingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan