Het TET (TransEuroTrail) topic

is alleen voor echte mannen he })

dat bleek ik dus niet te zijn -O-

Ja ik reed er gewoon te weinig op. wel nog een nieuwe carb op gezet, dat scheelde al enorm, maar als je ff denkt snel naar je werk te sjeesen dan moet je soms eerst weer door de badkamer om vervolgens onder de douche te stappen en dan toch met een andere motor naar je werk te gaan .... dus dat was niet handig. en nu staat ie zielig in de schuur ;(
 
  • Haha
Waarderingen: OSJ
Ja ik reed er gewoon te weinig op. wel nog een nieuwe carb op gezet, dat scheelde al enorm, maar als je ff denkt snel naar je werk te sjeesen dan moet je soms eerst weer door de badkamer om vervolgens onder de douche te stappen en dan toch met een andere motor naar je werk te gaan .... dus dat was niet handig. en nu staat ie zielig in de schuur ;(
Er zijn er genoeg die hem van je willen overnemen, als het een mooie is.
 
vast :) hijs helemaal opnieuw opgebouwd. topic is hier nog wel ergens te vinden denk ik :) maargoed, voorlopig hoeft ie nog niet weg :P
 
  • Leuk
Waarderingen: RR.
Zover ben ik nog niet. Ik kan hem warm met de hand starten maar koud ben ik rustig een kwartier aan het zweten en trappen voordat er iets gebeurt. Dat moet beter kunnen!
 
TET zou voor mij een alternatief ritje zijn😢
Spanje werd een no-go door corona 😩
Weekend TET no-go door corona 😭
Dagtrip zou nog kunnen maar wel geschikt voor xtz750

TET vorig jaar Brabo tot Almelo was goed te doen, daarna haakte ik af vanwege de hitte en het vele stof icm wandelaars.

Heb nu bouwvak (aan het verbouwen thuis) maar wil er wel een dagje erop uit.
 
Ik vind de Husqvarna 701 enduro Long Range, uitgerust met XL Enduristan zijtassen en L toprol, verreweg de beste optie.
 
Zondag ook dagje tet gedaan bij Eindhoven, was leuk. Beetje spelen in het zand en af en een paar keer een
C86F44E9-CDE1-4E89-BA8D-AE97BA5868E8.jpeg
80BBE582-1092-4085-9201-6D9ECB0FDE54.jpeg
beetje modder
 
Zojuist na jaren lang uitstellen eindelijk verse bandjes besteld voor de XL. tw301 en tw302.
Zal een boel schelen vergeleken de uitgedroogde en half versleten 70/30 bandjes.
 
Heb je hem al eens kunnen testen?

Ik heb zelf geen LR.

Maar nee, niet echt, alleen een beetje op paadjes in de Bollenstreek gereden. Eerst werd ik in mijn initiatieven (Ardennen, daarna Frankrijk) geremd door Corona. Na de lockdown een TET afspraak met Traffic Taurus gemaakt, maar toen kreeg ik een hartinfarct. Nu 7 weken verder. Misschien over 2 maanden?
 
Ik heb zelf geen LR.

Maar nee, niet echt, alleen een beetje op paadjes in de Bollenstreek gereden. Eerst werd ik in mijn initiatieven (Ardennen, daarna Frankrijk) geremd door Corona. Na de lockdown een TET afspraak met Traffic Taurus gemaakt, maar toen kreeg ik een hartinfarct. Nu 7 weken verder. Misschien over 2 maanden?
Sure! Mijn duim is inmiddels ook weer goed :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan