Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een tijdje een Nokia 5.1 gehad. Die deed het prima op de motor en kon alles hebben, totdat ik hem verzoop. Toen moest ie een paar dagen in de rijst, maar daarna deed hij het eigenlijk zonder al te veel kuren weer. Dus zolang je hem niet verzuipt is een Nokia prima en ik geloof dat de nieuwe Nokia's wel waterbestendig zijn.''wil weer een TET bestendige telefoon voor dagelijks gebruik'' '' speciaal een los apparaat zou halen voor navigeren nam ik zo'n 10.000 mAh baksteen van Blackview''
2 verschillende situaties
Was gewoon benieuwd naar wat voor type telefoon men gebruikt. Ik heb nu telkens Cat's of Chinese rugged smartphones. Die Cat's zijn nog wel redelijk stabiel, maar die Chinesen houden het 1,5 jaar oid vol en dan kapt de software er mee (zo ook nu). Maar ook die Cat's presteren na bepaalde tijd eigenlijk minder dan je zou verwachten.
Misschien waren er wel mensen die een bepaalde A-merk telefoon met een bepaald hoesje gebruiken wat super werkt.
Anders wordt t denk ik wel weer een Cat, kijken of die S62 wat is.
Die manege is er, op de Overtoom als ik het mij goed herinner.
''wil weer een TET bestendige telefoon voor dagelijks gebruik'' '' speciaal een los apparaat zou halen voor navigeren nam ik zo'n 10.000 mAh baksteen van Blackview''
2 verschillende situaties
Was gewoon benieuwd naar wat voor type telefoon men gebruikt. Ik heb nu telkens Cat's of Chinese rugged smartphones. Die Cat's zijn nog wel redelijk stabiel, maar die Chinesen houden het 1,5 jaar oid vol en dan kapt de software er mee (zo ook nu). Maar ook die Cat's presteren na bepaalde tijd eigenlijk minder dan je zou verwachten.
Misschien waren er wel mensen die een bepaalde A-merk telefoon met een bepaald hoesje gebruiken wat super werkt.
Anders wordt t denk ik wel weer een Cat, kijken of die S62 wat is.
Gelukkig zijn daar allerlei oplossingen voor. Zelf heb ik een SP Connect hoesje en mount met een (optioneel) draadloos oplaadsysteem zodat ik mijn stopcontact voor andere dingen kan gebruiken. Gewoon met je handschoenen aan de telefoon erop klikken zonder gepruts met laadkabel insteken.Telefoon moet je aan de lader gooien continu en trekt toch aardig wat prik, tenminste de moderne.
Ik heb een Nokia 8 Sirocco, die is ondertussen alweer 3,5 jaar oud, waterdicht en draadloos opladen.Ik heb een tijdje een Nokia 5.1 gehad. Die deed het prima op de motor en kon alles hebben, totdat ik hem verzoop. Toen moest ie een paar dagen in de rijst, maar daarna deed hij het eigenlijk zonder al te veel kuren weer. Dus zolang je hem niet verzuipt is een Nokia prima en ik geloof dat de nieuwe Nokia's wel waterbestendig zijn.
Praktisch is anders als je telefoon stuk of leeg is, maar je bent toch niet helemaal hulpeloos dan hoop ik? Gewoon zoals vroeger (voor mijn tijd) de route op een kaart uitstippelen en uit je hoofd leren/de borden volgen.Ik heb bewust geen telefoon meer als navi maar een Garmin Gpsmap64s aangeschaft. Telefoon moet je aan de lader gooien continu en trekt toch aardig wat prik, tenminste de moderne. De gpsmap kan gewoon met batterijen maar doet gewoon een volle dag met een setje. Voor mij het scherm groot genoeg, maar bovenal met een crash zal hij het gewoon overleven. Dat vetrouwen heb ik nog niet volledig in een smartphone. Dat is in nederland nog noet zo'n ramp, maar kan in het buitenland toch lastig worden .
Praktisch is anders als je telefoon stuk of leeg is, maar je bent toch niet helemaal hulpeloos dan hoop ik? Gewoon zoals vroeger (voor mijn tijd) de route op een kaart uitstippelen en uit je hoofd leren/de borden volgen.
Ik had twee jaar geleden op vakantie ook een draadbreuk in de usb adapter, waardoor ik m'n telefoon niet op kon laden. Leeg was toen gewoon leeg, maar ik ben nog steeds vanuit Noord-Italië veilig thuis gekomen.
Zelf navigeer ik al jaren op het kompas van de gpsmap62 door de Ardennen...vaak verrassendIk denk dat wij iets anders rijden. Als je im de bewoonde wereld bent is het inderdaaf geen probleem. Sta je echter ergens midden in een woud is het al een iets grotere uitdaging.
Ja dat was wel redelijk bewoonde wereld. Deze zomer in Noorwegen had ik een iets grotere uitdaging gehad, maar dat zou ook wel goedgekomen zijn. Je komt altijd wel weer iemand tegen aan wie je de weg kan vragen toch?Ik denk dat wij iets anders rijden. Als je im de bewoonde wereld bent is het inderdaaf geen probleem. Sta je echter ergens midden in een woud is het al een iets grotere uitdaging.
Ik gebruik al jaren mijn telefoon als "2de" navigatie.''wil weer een TET bestendige telefoon voor dagelijks gebruik'' '' speciaal een los apparaat zou halen voor navigeren nam ik zo'n 10.000 mAh baksteen van Blackview''
2 verschillende situaties
Was gewoon benieuwd naar wat voor type telefoon men gebruikt. Ik heb nu telkens Cat's of Chinese rugged smartphones. Die Cat's zijn nog wel redelijk stabiel, maar die Chinesen houden het 1,5 jaar oid vol en dan kapt de software er mee (zo ook nu). Maar ook die Cat's presteren na bepaalde tijd eigenlijk minder dan je zou verwachten.
Misschien waren er wel mensen die een bepaalde A-merk telefoon met een bepaald hoesje gebruiken wat super werkt.
Anders wordt t denk ik wel weer een Cat, kijken of die S62 wat is.
Ik heb de Xcover3 en gebruik deze alleen voor Osmand en telefoon. Prima ding voor dat soort dingen. En mijn vrouw kan mij volgen via google maps. Mocht ik ergens liggen , kan zij mij vinden. Mijn garmin 450 is doorgebrand tijdens een stortregenbui, vandaar mijn overstap op de Xcover.Weet dat samsung de xcover lijn heeft die voor dit soort dingen bedoelt is... verder ken ik ze ook niet echt
Dat heb ik ook uiteindelijk zo gedaan. Verloor mijn momentum en de motor sloeg af.Als je nog niet helemaal vast zit en je kunt er fatsoenlijk naast gaan staan/ lopen dan helpt dat vaak wel. Uiteraard omdat je het gewicht van het achterwiel haalt. Vervolgens proberen met lage toeren eruit te komen
Dat is een wielren tocht, toch??