Duke Nukem
MF veteraan
- 8 dec 2007
- 3.867
- 2.409
Dat zijn geen gebruikerssporen hè, die heeft de schredder overleeft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gisteravond nog gedownload en gewoon heel Nederland te zien. Kon hem in zowel Google Maps als TomTom MyDrive ladenIk probeer die GPX file te openen maar krijg met GPX viewer alleen de route in Brabant te zien, blijkbaar zijn de andere tracks niet zichtbaar. Iemand enig idee hoe ik alle NL routes kan zien?
Staand, dan kan de motor onder je bewegen. Als ik ga zitten, ga ik juist veel gemakkelijker op mijn plaat. Niet dat ik zo ervaren ben, maar voor mij maakt het echt een enorm verschil. Dan gaat het wel om een ondergrond zoals losse zand of modder. Gravel doe ik doorgaans zittend.Zo'n stuk zoals de heuvel bij Afferden, doen jullie dat staand of zittend? Hoor altijd overal zoveel mogelijk staan, maar merk dat ik bij soortgelijke stukken toch ga zitten of zelfs pedellen.
Ik heb dat stuk nog niet gereden, en ook niet in detail bestudeerd, maar volgens mij is het voor een heel groot deel gewoon verhard?De TET begint tegenwoordig in Hoek van Holland, is niet zover van Gouda. Vanaf daar kun je rustig wennen aan af en toe een gravelpad voordat je de zandpaden van Brabant betreed.
Volgens mij is dat ook grotendeels verhard inderdaad. Ik ga google maps maar is raadplegen...Ik heb dat stuk nog niet gereden, en ook niet in detail bestudeerd, maar volgens mij is het voor een heel groot deel gewoon verhard?
Maar ik wil dat binnenkort wel eens gaan uitproberen. Iemand van hier dat wel al gereden?
Gwiedert, ik wacht zelf ook nog op een gloedjenieuwe allroad (had ik inmiddels al een maand moeten hebben -zucht-), en daarmee zou ik graag ook juist voorzichtig willen beginnen (voorzichtiger dan met de DRZ althans!). Als je het leuk vindt om eens samen een stuk te rijden, stuur me dan een PB'tje, ik vind dat alleen maar gezellig
Klopt, maar meteen zonder ervaring een mul Brabants zandpad op met je nieuwe motor is ook zo wat.Ik heb dat stuk nog niet gereden, en ook niet in detail bestudeerd, maar volgens mij is het voor een heel groot deel gewoon verhard?
Maar ik wil dat binnenkort wel eens gaan uitproberen. Iemand van hier dat wel al gereden?
Gwiedert, ik wacht zelf ook nog op een gloedjenieuwe allroad (had ik inmiddels al een maand moeten hebben -zucht-), en daarmee zou ik graag ook juist voorzichtig willen beginnen (voorzichtiger dan met de DRZ althans!). Als je het leuk vindt om eens samen een stuk te rijden, stuur me dan een PB'tje, ik vind dat alleen maar gezellig
Ik wilde de Pan America direct op de trailer zetten en inrijden in de Pyreneeën, mooie trip geboekt.Klopt, maar meteen zonder ervaring een mul Brabants zandpad op met je nieuwe motor is ook zo wat.
Ben ik ook wel beniewd naar!Edit, iemand het stuk van Bergen op Zoom tot aan Reusel wel al eens gereden?
Is dat ook alleen verhard
Snap dat je graag je nieuwe motor hebt maar met een DRZ in de pyreneëen zal ook geen straf zijn! geloof dat jij er nog een beetje asfaltwaardige banden onder had ook he?Ik wilde de Pan America direct op de trailer zetten en inrijden in de Pyreneeën, mooie trip geboekt.
Maar hij gaat er niet op tijd zijn... ik vertrek de 12e namelijk en hij staat waarschijnlijk een paar dagen daarna voor me klaar
Dus ik zet de DRZ op de trailer. Grote voordeel is dat de Harley dan wat langer gebruiksspoorvrij blijft wel
Je moet niet teveel staan, dat is voor poseurs en betweters. Probeer ook maar eens staand bij het driften in een bochtje je been uit te steken...Zo'n stuk zoals de heuvel bij Afferden, doen jullie dat staand of zittend? Hoor altijd overal zoveel mogelijk staan, maar merk dat ik bij soortgelijke stukken toch ga zitten of zelfs pedellen.
Ligt ook aan het type motor. Ik ga staan met zowel de KTM450 als met de KLX250. En daarmee kun je ook prima staand en driftend de hoek om. Met een zware motor in het losse zand zou ik proberen te overleven, voorzichtig en zittend.Je moet niet teveel staan, dat is voor poseurs en betweters. Probeer ook maar eens staand bij het driften in een bochtje je been uit te steken...
Ik heb dit stuk even doorgenomen, maar tot voorbij Amersfoort lijkt er geen enkel onverhard stuk in te zitten. Snap niet echt waarom ze daar dan uberhaupt een TET route hebben lopen...De TET begint tegenwoordig in Hoek van Holland, is niet zover van Gouda. Vanaf daar kun je rustig wennen aan af en toe een gravelpad voordat je de zandpaden van Brabant betreed.
IJmuiden-Amersfoort-Arnhem is de verbindingsroute met de boot naar Newcastle. Hoek van Holland-Breda-Reusel is de verbindingsroute met de boot naar Harwich.Ik heb dit stuk even doorgenomen, maar tot voorbij Amersfoort lijkt er geen enkel onverhard stuk in te zitten. Snap niet echt waarom ze daar dan uberhaupt een TET route hebben lopen...
Ik had noppen, nu heb ik Anakee Wild. Die is nog heel behoorlijk grof (heel anders dan normale Anakee's!) maar dat rijdt op de snelweg een stuk beter dan wat ik had. En ze gaan ook heel wat langer mee als het goed isBen ik ook wel beniewd naar!
Snap dat je graag je nieuwe motor hebt maar met een DRZ in de pyreneëen zal ook geen straf zijn! geloof dat jij er nog een beetje asfaltwaardige banden onder had ook he?
Maatje heeft er net met zijn XR600R 3 weken rond gereden. schitterende foto's gezien!
En daar gaat het tenslotte om bij de TET....Ik had noppen, nu heb ik Anakee Wild. Die is nog heel behoorlijk grof (heel anders dan normale Anakee's!) maar dat rijdt op de snelweg een stuk beter dan wat ik had. En ze gaan ook heel wat langer mee als het goed is
Tijdens het driften op een all-roader je been uitsteken valt ook onder dezelfde hobby's als baksteen koppen en stoeprand happen.Je moet niet teveel staan, dat is voor poseurs en betweters. Probeer ook maar eens staand bij het driften in een bochtje je been uit te steken...