Het TET (TransEuroTrail) topic

Vandaag "zomaar" op mp naar nx250 gekeken, is dat ook een leuke tet fiets?
Werden wel wat interessante objecten aangeboden, maar niet nu, eerst huis af, dan leuke dingen kijken
(Hou ook die Quingqi en een orion 250 in de gaten)
Volgend jaar wordt zoonlief 16, wil zsm een brommer, waarschijnlijk een crosser, gaan we samen tet rijden
 
Vandaag "zomaar" op mp naar nx250 gekeken, is dat ook een leuke tet fiets?
Werden wel wat interessante objecten aangeboden, maar niet nu, eerst huis af, dan leuke dingen kijken
(Hou ook die Quingqi en een orion 250 in de gaten)
Volgend jaar wordt zoonlief 16, wil zsm een brommer, waarschijnlijk een crosser, gaan we samen tet rijden
Een NX250 is een minimotor ten opzichte van de Dominator 650. Zelfs de wielmaten zijn kleiner. (16 achter en 19 voor)

Als je geen Roel van Velzen heet zou ik effe door zoeken naar iets van normaal formaat.
 
Ik woon sinds kort in de buurt van Ootmarsum waar de TET-route bij mij voor de deur langs gaat.
Heel leuk om de verschillende fietsen te zien waar mee de route gereden word.
Van oude afgetrapte endurofietsen tot dikke GSen, en af en toe een verdwaalde 2-takt.

Hier dus totaal geen overlast van dus snap ik niet waar al die dijkbewoners zich aan storen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben net t zuidelijke deel van Zweden en sectie 1 van Noorwegen gehad. Morgen sectie 2 oppakken.

De uitzichten worden steeds gaver uiteraard, maar op een enkel stukje op t begin van Noorwegen en een stuk of 3 stukjes in Zuid Zweden na zou ik het op een afgeladen GS of Goldwing ook nog wel aandurven. Maw we hadden wel op iets meer uitdaging gehoopt :9

Voor het landschap is het trouwens wel ronduit geweldig!
 
Wij hebben net t zuidelijke deel van Zweden en sectie 1 van Noorwegen gehad. Morgen sectie 2 oppakken.

De uitzichten worden steeds gaver uiteraard, maar op een enkel stukje op t begin van Noorwegen en een stuk of 3 stukjes in Zuid Zweden na zou ik het op een afgeladen GS of Goldwing ook nog wel aandurven. Maw we hadden wel op iets meer uitdaging gehoopt :9

Voor het landschap is het trouwens wel ronduit geweldig!
Veel plezier:] en stuur wat plaatjes door!
 
Wij hebben net t zuidelijke deel van Zweden en sectie 1 van Noorwegen gehad. Morgen sectie 2 oppakken.

De uitzichten worden steeds gaver uiteraard, maar op een enkel stukje op t begin van Noorwegen en een stuk of 3 stukjes in Zuid Zweden na zou ik het op een afgeladen GS of Goldwing ook nog wel aandurven. Maw we hadden wel op iets meer uitdaging gehoopt :9

Voor het landschap is het trouwens wel ronduit geweldig!

Erwin, heb je in Zweden wel overal bereik gehad (met je mobiel)? Nog andere rijders tegen gekomen?

Eind van deze maand ga ik daar alleen heen, en vind het wel handig om van tevoren te weten. B.v.d.

Luc
 
Erwin, heb je in Zweden wel overal bereik gehad (met je mobiel)? Nog andere rijders tegen gekomen?

Eind van deze maand ga ik daar alleen heen, en vind het wel handig om van tevoren te weten. B.v.d.

Luc
Je hebt bijna overal bereik, enkele echt afgezonderde plekken daargelaten. Ik zou er niet vanuit gaan dat je overal kan Netflixen, maar een appje sturen lukt meestal wel. En waar je geen internet hebt lukt een sms’je meestal nog wel, ja dat bestaat nog :+

Soms niet exact op de plek waar je op dat moment staat, maar loop of rij een stukje verderop, een open plek, heuveltje op, en dan gaat het meestal wel.
 
De uitzichten worden steeds gaver uiteraard, maar op een enkel stukje op t begin van Noorwegen en een stuk of 3 stukjes in Zuid Zweden na zou ik het op een afgeladen GS of Goldwing ook nog wel aandurven. Maw we hadden wel op iets meer uitdaging gehoopt :9
Dat was voor mij ook de reden waarom ik het zonder noppen dacht te kunnen doen. In de buurt van Sveg en Jokkmokk miste ik ze wel.
 
Iemand ervaring met het TET-deel Nancy-Basel? (Ik vermoed kleiachtig-glad bij regenweer..)
Waarschijnlijk starten we daar mee volgende week. Vanaf La Mouche nabij Epinal.
 
In mijn herinnering het eerste stuk vrij veel asfalt.
En een behoorlijke afdaling waar ik mijn motor heb laten omvallen.
Ook ergens een klim die ik te steil vond met 200+kg en waar ik een stukje om gereden heb.

Volgens mij is er veel tegen gevallen daar de laatste tijd en is het er behoorlijk glibberig.
 
Iemand ervaring met het TET-deel Nancy-Basel? (Ik vermoed kleiachtig-glad bij regenweer..)
Waarschijnlijk starten we daar mee volgende week. Vanaf La Mouche nabij Epinal.
@MotoRobin en ik zijn gisteren bij Vy-lès-Lure op de TET begonnen. De harde ondergrond is goed te doen, maar stukken klei echt niet meer. Wij hebben ergens 2 uur staan zwoegen en konden de uitgang van t pad niet vinden en zijn toen maar omgekeerd.
IMG-20210802-WA0017.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan