Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had hem aan de andere kant zitten, zodat ik tijdens het rijden met links de Garmin kon bedienen
Hallo,
ik ben nieuw hier, maar wou mij alvast even aanmelden bij dit topic. A.s zaterdag ga ik bij een thundercat kijken. De blauwe variant. Uit 2004
sowieso heb ik definitief de keuze gemaakt voor een thundercat ben helemaal fan!
Ik ben nog aan het motorlessen, dus zal nog even geduld moeten hebben voor ik er zelf op kan,
ik ben nu al helemaal enthousiast
Hebben jullie dan mooi uitgekiend.
Een dag later en.......
Het is wit.
Dat je er maar lang en veel plezier van mag hebben , met Poes..
Zou ook eens kijken naar een tank condoom (Bagster of Topsellerie), wordt poes nog net wat dikker van, en het beschermt de tank ook nog eens.
Tank condoom = Bagster tankhoes of Topsellerie tank hoes (is wat goedkoper, en net wat anders)
Prijs technisch zit er ook wel een goed verschil in (+\- €160,- tegen €125,-)
Wellicht kan je hubby eens zoeken naar en Dog-bone.
Hiermee kan je de kont ook al iets laten zakken, zonder een ander veren pakket er onder te schroeven..
Rij gedrag zal wel iets anders worden dan, als je het verschil al gaat merken.
Maar met jou lengte, kom je dus niet met beide voetjes plat op de grond, begrijp ik?!?
Wellicht ook een wat betere oplossing om te kijken naa rhet verlagen van je zadel?
Tijger leer (leer in het engels schrijven, iets met geen reclame mogen maken) in Den Haag schijnt dit ook te doen.
Wellicht kan dat je al een eind op weg helpen???
Zit je helemaal verstopt achter het kuipwerk van de Poes
Jep,ah kijk goede tips,
Hij wou verlagen door motor te laten zakken door middel van de kroonplaat,.
en hij had deze gezien bedoel je denk ik die met dogbone? (zie foto)
ik kom nu echt net met mn tenen bij de grond, op de lesmotor ook niet met beide voeten plat maar wel meer als nu. De lesmotor is zithoogte 79 cm en de kat 81 we willen kijken of we m 4 cm kunnen laten zakken dat zou echt perfect zijn.
Mja je hebt dus bij elke manier van zakken voor en nadelen. Maar hij moet omlaag anders is t voor mij niet goed te doen, naast mijn lengte weeg ik ook echt niks
Dus hij zal toch aangepast moeten worden en een andere motor wil ik niet
Ervaring met montage van sproeiers en naalden niet (wel ooit laten doen, Dyno kitje 1 met afstelling op een dyno bank).Sinds december ook in het bezit van een TC. Een 2003 met 15070 op de klok, origineel op de tankpad en valdoppen na. Heb er zelf een SPconnect op gezet d.m.v. bevestiging aan de inbusbout van het remvloeistof reservoir.
Ben erg groot fan en tussen de buien en pekel door toch nog aardig wat kunnen rijden. Nu op zoek naar een andere demper, heb een Bos Oval op het oog. Mensen toevallig ervaring met de afstelling van de naalden en sproeiers na een andere demper? Is dit aan te raden?
Ik heb eventueel nog wel een verlagingsset liggen (dog bones), zelfs inclusief korter standaard.ah kijk goede tips,
Hij wou verlagen door motor te laten zakken door middel van de kroonplaat,.
en hij had deze gezien bedoel je denk ik die met dogbone? (zie foto)
ik kom nu echt net met mn tenen bij de grond, op de lesmotor ook niet met beide voeten plat maar wel meer als nu. De lesmotor is zithoogte 79 cm en de kat 81 we willen kijken of we m 4 cm kunnen laten zakken dat zou echt perfect zijn.
Mja je hebt dus bij elke manier van zakken voor en nadelen. Maar hij moet omlaag anders is t voor mij niet goed te doen, naast mijn lengte weeg ik ook echt niks
Dus hij zal toch aangepast moeten worden en een andere motor wil ik niet
Ah ik stuur je een pbIk heb eventueel nog wel een verlagingsset liggen (dog bones), zelfs inclusief korter standaard.
Laat maar weten of je 't wil hebben, ligt bij mij stof te happen
dat had je al gedaan.Halloooooo... ik heb helemaal geen Thundercat maar 2 FZR600Rren. Maar omdat de verschillen maar minimaal zijn ga ik toch mee-eikelen.
Op de wielen na wel jaHet is wel echt een standaard kleurstelling???