Het Thundercat topic

Ik zie dat mijn oude catje, mh-ln-88, ook nog ergens moet rondrijden en in april vorig jaar nog van eigenaar is gewisseld… iemand misschien een idee wie of waar hij/zij nu rijdt?
Geen idee, heb er zelf ook een berg gehad, en zover ik weet zitten ze ook niet hier (in dit topic).
Net als mijn laatste poes die (eco) loss is verklaard.
Schijnt weer opgelapt te zijn en door verkocht.
Duidelijk herkenbaar aan het niet meer hebben van het originele 'carbon' spatbordje
Heb nog wel de originele spiegeldeel thuis liggen:+
 
Dat dan weer wel, maar wat had een mooie naam kunnen zijn.
De MT en MT Tracer bestaan al.
De R1 & R6 zijn dan weer wel YZFjes..

Ja, lastig🤔

Ook wel jammer dat de R7 ook weer zo'n klein tankje heeft.
13ltr als ik het goed gelezen heb..

Een keer een MT07 gehuurd, blokje was wel vernijnig, alleen om de 200km bij de pomp staan🤐
Zou ook zeker voor de aprilia gaan dan! Dat is wel echt een volledig nieuw bedachte motor. Krijg het idee dat de R7 gewoon een mt-07 is met een kuip... prima als je dat zoekt maar zo'n rs660 is volgens mij wel heel wat meer motor!
 
Hier de bagageset eens even gepast op de thundercat om over 3 wkn een lang weekend in Luxemburg te knallen!
Beetje gepuzzel met alle bandjes en gespjes maar dan zit het ook hartstikke strak!
20210630_135052.jpg
20210630_134912.jpg
 
Zou ook zeker voor de aprilia gaan dan! Dat is wel echt een volledig nieuw bedachte motor. Krijg het idee dat de R7 gewoon een mt-07 is met een kuip... prima als je dat zoekt maar zo'n rs660 is volgens mij wel heel wat meer motor!
Dit idd!
 
Hier de bagageset eens even gepast op de thundercat om over 3 wkn een lang weekend in Luxemburg te knallen!
Beetje gepuzzel met alle bandjes en gespjes maar dan zit het ook hartstikke strak!
Netjes hoor, maar lang weekend, zo veel bagage nodig dan of? Ik las eerst 3 wkn Luxemburg. :+
 
Netjes hoor, maar lang weekend, zo veel bagage nodig dan of? Ik las eerst 3 wkn Luxemburg. :+
Samen met de vriendin he ;)
Maar moet nog even kijken of we die roltas wel meenemen... op zich heb je er weinig last van op de heen en terugreis. En de drie dagen in Luxemburg gewoon lekker zonder bagage.
 
Netjes hoor, maar lang weekend, zo veel bagage nodig dan of? Ik las eerst 3 wkn Luxemburg. :+
Mij lukt het ook wel met een tasje voor 2 dagen, de schoonmaakster gaat echter niet mee op vakantie, nee, die verhuist naar waar ik op vakantie ga en verhuist terug als ik mijn verkansie beeindig
 
Mij lukt het ook wel met een tasje voor 2 dagen, de schoonmaakster gaat echter niet mee op vakantie, nee, die verhuist naar waar ik op vakantie ga en verhuist terug als ik mijn verkansie beeindig
De eerste keren >10jr geleden gingen we weekendjes naar het buitenland met zijn tweeën op 1 motor met alleen een tanktas.. 2 tandenborstels, schone onderbroek en een kaart zeg maar...
Tijden veranderen ook wel.. :X
 
Geen ingebouwde navi dus, die vissen. Wel een minpuntje hoor...
Zei ik ook al, heb ze de weg naar gewezen.
Kreeg daarna wel een vinnetje omhoog als bedankje😇

Samen met de vriendin he ;)
Maar moet nog even kijken of we die roltas wel meenemen... op zich heb je er weinig last van op de heen en terugreis. En de drie dagen in Luxemburg gewoon lekker zonder bagage.

Ok, dat verklaart een hoop🤪
De eerste keren >10jr geleden gingen we weekendjes naar het buitenland met zijn tweeën op 1 motor met alleen een tanktas.. 2 tandenborstels, schone onderbroek en een kaart zeg maar...
Tijden veranderen ook wel.. :X

Ehhhh, nee..
Ik vraag het niet, nee ik vraag het niet, nee ik vraag het niet.

Kak..
Ik wil het toch weten..

Wat is er nu veranderd dan dat je als pakezel een weekend weg gaat?
 
Ehhhh, nee..
Ik vraag het niet, nee ik vraag het niet, nee ik vraag het niet.

Kak..
Ik wil het toch weten..

Wat is er nu veranderd dan dat je als pakezel een weekend weg gaat?
Haha, ok... komtie...
Sinds we nu 2 jonge kinderen hebben die we godzijdank 4 nachten bij opa en oma kunnen dumpen gaat geloof ik de focus wat meer naar dat we lekker uit eten gaan en zoveel mogelijk de kroeg in.
Dus waar we vroeger in de motorlaarzen en een stinkend t-shirt in de kroeg stonden gaan er nu meerdere outfits van haar mee...
En daarbij maakt het mij geen bal uit hoeveel er mee gaat, zij gaat op de thundercat. Omdat de fireblade de uitlaat onder het zitje heeft en een kunstof tankcover past er niks van de bagage op *O*
Sorry voor het ontzettend oninteressante antwoord maar je vroeg er zelf naar _O-
 
Samen met de vriendin he ;)
Maar moet nog even kijken of we die roltas wel meenemen... op zich heb je er weinig last van op de heen en terugreis. En de drie dagen in Luxemburg gewoon lekker zonder bagage.
Ah, ja is ook zo, maar op haar eigen motor dan zeker?
 
De eerste keren >10jr geleden gingen we weekendjes naar het buitenland met zijn tweeën op 1 motor met alleen een tanktas.. 2 tandenborstels, schone onderbroek en een kaart zeg maar...
Tijden veranderen ook wel.. :X
Dit is wel mijn point of view, less is more kind of idea!
 
Haha, ok... komtie...
Sinds we nu 2 jonge kinderen hebben die we godzijdank 4 nachten bij opa en oma kunnen dumpen gaat geloof ik de focus wat meer naar dat we lekker uit eten gaan en zoveel mogelijk de kroeg in.
Dus waar we vroeger in de motorlaarzen en een stinkend t-shirt in de kroeg stonden gaan er nu meerdere outfits van haar mee...
En daarbij maakt het mij geen bal uit hoeveel er mee gaat, zij gaat op de thundercat. Omdat de fireblade de uitlaat onder het zitje heeft en een kunstof tankcover past er niks van de bagage op *O*
Sorry voor het ontzettend oninteressante antwoord maar je vroeg er zelf naar _O-
😁😁

Is een Evo SW-Motech systeem dan niets voor je?
Dat heb ik nu op het Fje zitten.
Werkt perfect, heb ook 2 van die tanktassen.
1 voor de dagelijkse tripjes en 1 grotere voor bv ww verkeer en/of weekend weg..
Je krijgt er nog verrek veel in.
 
Gingen ook wel eens op kampeervakantie met de motor. Heeft stiekem toch ook wel wat, op zo'n volgepakte motor stappen op weg naar de volgende plek!:Y
20210701_170055.jpg
IMG-20150823-WA0000.jpg
 
Gaaf man, een Tiger.
Heb ik ook nog een volle 2 weken gehad..
Dat is weer een ander lang verhaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan