Het Thundercat topic

Laatste keer dat ik de poes aan de loop had kwam ik er achter dat er een gaatje in het spruitstuk zit.

Heeft iemand nog en spruitstuk ik goede staat liggen?
 
Laatste keer dat ik de poes aan de loop had kwam ik er achter dat er een gaatje in het spruitstuk zit.

Heeft iemand nog en spruitstuk ik goede staat liggen?
Ow jammer, nee. Ik duim dat die van mij ook nog zo lang mogelijk lang mee gaat. O-)
 
Vind de prijzen van een gebruikte nogal wat aan de hoge kant. En de staat van de gebruikte die ik tegen kom is niet veel beter dan m’n eigen.
Hoop stiekem een rvs tegen te komen….

Eigenlijk ook helemaal geen zin om hem er onder weg te halen. Zie het al helemaal gebeuren, afgebroken bout, verkeerde pakking, en dan een week niet kunnen rijden :+
 
Eigenlijk ook helemaal geen zin om hem er onder weg te halen. Zie het al helemaal gebeuren, afgebroken bout, verkeerde pakking, en dan een week niet kunnen rijden :+
Ai dit klinkt als niet zo een goed idee... Ik zou het lekker laten als ik jou was... Ding is gemaakt om te rijden toch??
 
Lasje er op wellicht voldoende @Pieters86 ?
Misschien wel. Ik draai hem er tzt onderweg en afhankelijk van hoe hij er voor de rest uit ziet besluit ik wel of ik een nieuwe aanschaf of dat ik hem herstel.
Moet wel zeggen dat de prijs van de webshop die Haakie stuurde me mee valt. Daar is een nieuwe rvs bijna net zo duur als een gebruikte van Boonstra. En dan is het nog incl. Pakking ook.


Tijdens het rijden ook totaal geen last van. Vind het alleen wat irritant tijdens het warmdraaien. Het is dan net of er een tik in het blok zit.
 
Dogbones voor de liefhebber
Zorgen voor een ophoging van 2,5 cm aan de achterkant.
Op te halen in Drenthe voor een droge worst.
Geen verzending
 

Bijlagen

  • 20220502_122141.jpg
    20220502_122141.jpg
    196,8 KB · Weergaven: 11
Ja denk ook dat ik er weer spijt van zou krijgen.
Aan de andere kant ga ik weinig km maken op de TC omdat ik een bouwval huis heb gekocht.... keuzes :P

Iig pics van de Bonnie, tis een 2013 black stond nog maar iets van 2700km op haha
20220513_182512.jpg
20220513_182457.jpg
20220513_182503.jpg
 
Dat is wel iets heel anders dan een Poes 😳 :+


Nog niet zo gek lang geleden ben ik nog gebeld door een dealer in de omgeving.
Ze hadden net een Poes ingeruild (van eerste eigenaar), en of ik intresse had...
😳:X

Niet doen, niet doen, niet doen, niet doen....
En het is mij nog gelukt ook:Y


Met moeite8)7:+
 
Het aangepaste zadel doet eigenlijk al wat ik wil ennnn ik speel met het idee of ik de TC wel of niet moet weg doen. Heb een bonneville gekocht
Gefeliciteerd, leuke motorfiets! Inderdaad keuzes, prima toch! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: AAJB
Dat is wel iets heel anders dan een Poes 😳 :+


Nog niet zo gek lang geleden ben ik nog gebeld door een dealer in de omgeving.
Ze hadden net een Poes ingeruild (van eerste eigenaar), en of ik intresse had...
😳:X

Niet doen, niet doen, niet doen, niet doen....
En het is mij nog gelukt ook:Y


Met moeite8)7:+
Ja dit dus ! 😛
 
Nein nein, maar zou precies hetzelfde hebben als jij, hongerig naar een TC en met moeite kunnen weerstaan :P
 
  • Leuk
Waarderingen: Tcat
Mooie aanwinst @AAJB! Ziet er strak uit. Wens je er veel veilige en vooral ook leuke km's mee! En dat huis, ach joh je kan altijd nog handige vrienden om hulp vragen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: AAJB
Afgelopen zaterdag rondje langs de kust zuid-west-Noord gereden, heerlijk binnendoor. :]
Waanzinnig dat het verbruik dan 1 op 24 is met soms even goed invoegen ergens of uit accelereren.

Zowaar nog een TC gespot met passagier!
Op naar nog meer motorrijden dit jaar en wellicht een weekend of langer weg naar het buitenland op de motor.
 
Dat klinkt goed @Trixz! Zelf heb ik afgelopen zaterdag een 'pondje pondje rondje' gedaan in de omgeving van Bemmel/Huissen. Ook lekker rijden, maar die verbruikscijfers haalt mijn dikke Duitser niet geloof ik...
Waar zou je naartoe willen in het buitenland?
 
Dat klinkt goed @Trixz! Zelf heb ik afgelopen zaterdag een 'pondje pondje rondje' gedaan in de omgeving van Bemmel/Huissen. Ook lekker rijden, maar die verbruikscijfers haalt mijn dikke Duitser niet geloof ik...
Waar zou je naartoe willen in het buitenland?
Inmiddels zaterdag weer een ritje gereden via Alblasserwaard-Hilversum-Zeewolde-Hengelo-Arnhem en terug op huis aan met 350km op 1 tank. O-)
Wat is NL toch mooi hoor, heerlijk genietend van het afwisselend landschap en dorpjes.

Qua buitenland, Zwarte Woud waarschijnlijk na jaren weer eens, maar wellicht ook richting Frankrijk/Zwitserland/Italië.
 
Inmiddels zaterdag weer een ritje gereden via Alblasserwaard-Hilversum-Zeewolde-Hengelo-Arnhem en terug op huis aan met 350km op 1 tank. O-)
Wat is NL toch mooi hoor, heerlijk genietend van het afwisselend landschap en dorpjes.

Qua buitenland, Zwarte Woud waarschijnlijk na jaren weer eens, maar wellicht ook richting Frankrijk/Zwitserland/Italië.
Dat klinkt goed! Als je bij Arnhem was dan ben je aardig bij mij in de buurt geweest :Y . Hadden wel kunnen meeten op een terrasje in de regio 🍻

Zwarte Woud is altijd goed! Voldoende mooie wegen te vinden. Maar, Frankrijk Zwitersland Italië vraagt natuurlijk om een rondje door de Alpen. En dat kan zeker ook genieten zijn!
 
Qua buitenland, Zwarte Woud waarschijnlijk na jaren weer eens, maar wellicht ook richting Frankrijk/Zwitserland/Italië.
Mooi! Buitenland tripjes zijn toch wel de mooiste dingen die je met je motor kan doen, en zwarte woud altijd top!
Knoop je je bagage achterop? Tentje of hotel?

Hier heb ik de cat afgelopen week gebruikt om naar het werk te rijden. Blijft lekker.
En over twee weken mag hij weer mee naar Sauerland! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan